Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pełni Ją rozumiem , widząc jakość jedzenia w większości lokali gastro , zwłaszcza w turystycznych kurortach , choć to jeszcze nie powód żeby kupić kombi - ostatnio jechałem na północ Polski z własnym ekspresem ciśnieniowym do kawy :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pełni Ją rozumiem , widząc jakość jedzenia w większości lokali gastro , zwłaszcza w turystycznych kurortach , choć to jeszcze nie powód żeby kupić kombi - ostatnio jechałem na północ Polski z własnym ekspresem ciśnieniowym do kawy :lol:

 

Akurat tam gdzie jeździmy, domek teściów typu Brda nad Rożnowem, zwykle sami coś robimy, ale kręci się to wokół grilla, no ale kurde bez przesady :mrgreen:

Dwa zdjęcia z galerii mojej luxtorpedy na trawce są właśnie z tego miejsca :8)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak hamują hamulce M , 0-1 , czy w sposób stopniowy , wiesz o co mi chodzi ?

zwykłe hamulce w G20 są ok. i lepsze w porównaniu do zwykłych w 3GT czy G30 , ale są typu 0-1

 

Wracając do tematu hamulców, bo wcześniej tego postu nie zauważyłem, nie są typowo 0-1, natomiast wymagają przyzwyczajenia, głównie w mieście, na trasie czuć tylko, że są całkiem skuteczne.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odkryłem dzisiaj Amerykę, prawdopodobnie gdybym poczytał wiedział bym to już wcześniej.

Otóż, nie mam opcji wyłączenie funkcji start/stop w trybie comfort, ale w trybie sport jest ona dezaktywowana automatycznie, więc ustawiając w trybie sport individual silnik na comfort, auto zachowuje się jak w klasycznym trybie comfort, z tym, że funkcja start/stop również nie jest aktywna :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie do końca , bo kierownica jest sztywniejsza , i ASB mniej aksamitnie chodzi . a ESP jest bardziej uśpiony w SPORT bez względu jaki wariant Indyw. wybierasz , ja tak mam w moim demonie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie do końca , bo kierownica jest sztywniejsza , i ASB mniej aksamitnie chodzi . a ESP jest bardziej uśpiony w SPORT bez względu jaki wariant Indyw. wybierasz , ja tak mam w moim demonie

 

Pewnie masz rację, ale głównie chodziło o ten nieszczęsny start stop.

Natomiast kierownice i skrzynie można też dać na comfort, to chyba powinno działać jak w standardzie ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Natomiast kierownice i skrzynie można też dać na comfort, to chyba powinno działać jak w standardzie ?

to jest fantastyczna konfiguracja którą użytkowałem do późnej jesień, i myślę że może Tobie bardzo podobać bo :

a- ASB pozostaje aksamitny w sposób w jaki zmienia biegi , układ kierowniczy komfortowy jak na parkingu pod Carrefour i jak na trasie , natomiast silnik jak by był na podwójnym espresso.. żywszy

b- ESP na tyle pozwala żeby tył lekko tańczył w rytmie samba , że w końcu masz uczucie że jeździsz rwd .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na sporcie nie działa również "żeglowanie".

 

Przyznam, że to akurat dla mnie dobrze, bo nieco mnie to drażni.

Jak będę chciał pożeglować to raczej wybiorę żaglówkę :mrgreen:

 

Natomiast kierownice i skrzynie można też dać na comfort, to chyba powinno działać jak w standardzie ?

to jest fantastyczna konfiguracja którą użytkowałem do późnej jesień, i myślę że może Tobie bardzo podobać bo :

a- ASB pozostaje aksamitny w sposób w jaki zmienia biegi , układ kierowniczy komfortowy jak na parkingu pod Carrefour i jak na trasie , natomiast silnik jak by był na podwójnym espresso.. żywszy

b- ESP na tyle pozwala żeby tył lekko tańczył w rytmie samba , że w końcu masz uczucie że jeździsz rwd .

 

Ja generalnie na co dzień, jak się dopcham oczywiście do auta, to nic nie ruszam, na trasie wole wszystko na sport.

Mój silnik musiałby dostać wiadro espresso, żeby wykazał oznaki dynamiki :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Utrzymanie w czystości w porównaniu z granatem w 1er to inna liga.

Nie zastąpi porządnej myjni, ale na co dzień szybka myjka wystarczy.


d286bed8ff7ad0c8.jpg

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

6000 km za mną, olej wymieniony przy 3000 km, obecnie auto jeździ już normalnie, choć nie szybko, bo nie jest w stanie :mrgreen:


6259fb314f31bd84.jpg


Na zimę prawdopodobnie zdecyduję się na 18" , również czarne.

Zimy w Polsce nie są problematyczne, ale ten 1" mniej może będzie ułatwiał nieco życie w codziennym użytkowaniu w porze zimowej.


Obecnie 255/35 z tyłu i 225/40 dobrze wygląda i przyznam, że choć obawiałem się codziennej eksploatacji to póki co nie widzę problemów.

Nie wjeżdżam na krawężniki, wypatruje dziur, generalnie uważam bardziej, ale dla oczu widok przyjemny.


Auto miało okazję zawitać do Budapesztu na weekend. Drogi na Węgrzech podniosły mi nieco ciśnienie, tutaj akurat niski profil nie ułatwiał życia.

Drażni mnie okropnie to dryfowanie, chyba jeszcze bardziej niż start stop, opcja sport indivdual ustawiony na comfort załatwia jednak sprawę :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
549fc859808f3326.jpg

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Białe G21 wygląda świetnie.

 

Następne marzy mi się takie jak Twoje :D

40d i nic mi więcej nie potrzeba, w sensie gabaryty g2x są dla mnie optymalne.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Odkryłem dzisiaj Amerykę, prawdopodobnie gdybym poczytał wiedział bym to już wcześniej.

Otóż, nie mam opcji wyłączenie funkcji start/stop w trybie comfort, ale w trybie sport jest ona dezaktywowana automatycznie, więc ustawiając w trybie sport individual silnik na comfort, auto zachowuje się jak w klasycznym trybie comfort, z tym, że funkcja start/stop również nie jest aktywna :mrgreen:

Masz na myśli, że nie da się wyłączyć start/stop na stałe, czy w ogóle w trybie komfort? Ja zawsze po odpaleniu wciskam obok przycisk do wyłączenia start/stop, działa on zarówno w komfort jaki i w eco-pro. W przyszłości może to wkoduje na stałe. Ciekaw jestem czy to się różni wersjami silnika.

Czy jest w 318d / 318i Adaptive Mode?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odkryłem dzisiaj Amerykę, prawdopodobnie gdybym poczytał wiedział bym to już wcześniej.

Otóż, nie mam opcji wyłączenie funkcji start/stop w trybie comfort, ale w trybie sport jest ona dezaktywowana automatycznie, więc ustawiając w trybie sport individual silnik na comfort, auto zachowuje się jak w klasycznym trybie comfort, z tym, że funkcja start/stop również nie jest aktywna :mrgreen:

Masz na myśli, że nie da się wyłączyć start/stop na stałe, czy w ogóle w trybie komfort? Ja zawsze po odpaleniu wciskam obok przycisk do wyłączenia start/stop, działa on zarówno w komfort jaki i w eco-pro. W przyszłości może to wkoduje na stałe. Ciekaw jestem czy to się różni wersjami silnika.

Czy jest w 318d / 318i Adaptive Mode?

 

Nie ma już opcji wyłączania przyciskiem. Jedyna opcja to sport individual w trybie comfort :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Nie ma już opcji wyłączania przyciskiem. Jedyna opcja to sport individual w trybie comfort :wink:

:shock: Od kiedy taka zmiana? nie jest to kwestia mild-hybrid w 318d? czy w benzynach też już nie ma?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma już opcji wyłączania przyciskiem. Jedyna opcja to sport individual w trybie comfort :wink:

:shock: Od kiedy taka zmiana? nie jest to kwestia mild-hybrid w 318d? czy w benzynach też już nie ma?

 

Tak, prawdopodobnie mild hybrid + normy spalania itd itd

Nie mam wiedzy odnośnie benzyn :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Nie ma już opcji wyłączania przyciskiem. Jedyna opcja to sport individual w trybie comfort :wink:

:shock: Od kiedy taka zmiana? nie jest to kwestia mild-hybrid w 318d? czy w benzynach też już nie ma?

 

Tak, prawdopodobnie mild hybrid + normy spalania itd itd

Nie mam wiedzy odnośnie benzyn :wink:

 

W 320i bez mild hybrid przycisk ciągle istnieje.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powoli trzeba będzie trzeba zmienić buty, poranne przymrozki nie dają złudzeń, więc Bmw dostało komplet 18" Double-spoke 796M, czarny mat z oponami Pirelli Winter Sottozero 3 r-f


04f3031959143906.jpg

738e5440dca203f2.jpg


Nie modyfikowałem kolorystyki, różne są opinie, mnie się niezmiennie podoba czarno-biały zestaw :8)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super sie składa, niedawno szukalem zdjec jak te felgi wygladaja w komplecie z alpinewhite.

 

Na razie jeszcze jest ciepło i słonecznie, tym samym nie planuje montażu, w najbliższych dniach.

Jak tylko założę, pokażę efekt :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez wzialem ten komplet na zimę :)

 

Z czystej ciekawości, ile zapłaciłeś ?

Mnie kosztował 7k zł i nurtuje mnie, czy nie przepłaciłem :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.