Skocz do zawartości

Dławienie, trzęsienie i gaśnięcie F10 528i


BMW F10 2011 528i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Jak w temacie, od ponad roku walczę z problemem przy odpalaniu. Auto w zależności od dnia czy pogody:

1. Po odpaleniu jest przyduszone, obroty <500 i tak do chwili jakiegoś cyknięcia po około 30s, wtedy obroty wzrastają i dalej jest już ok

2. Jak w pkt. 1 z tą różnicą, że auto nie doczeka 30s tylko zdławione zgaśnie

3. Od około 3tyg auto po odpaleniu całe się trzęsie, chodzi jak diesel, wyskakuje check engine i błąd "Napęd. Jedź wolno dalej pełna moc silnika niedostępna.". Po kilku odpaleniach i próbach błąd w końcu znika i załapuje, i jeździ normalnie jakby nic nie było.


Reasumując nigdy auto nie odpala normalnie, każdy dzień to loteria jak tym razem odpali.

Auto było w kilku serwisach, m.in w Stando we Wrocławiu. Wymieniono DISY, przepływomierz, świece, vanosy, wtryski wysyłane na sprawdzenie do Krakowa, nowy akumulator. Nikt nie jest w stanie stwierdzić co dolega. W Stando z podłączonym komputerem auto zachowało się jak w pkt.2 - zgasło chwilę po odpaleniu i komputer nie wskazał żadnego błędu.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem, ma jakieś sugestie co by to mogło być? Będę wdzięczny za pomoc, gdyż wpompowałem już ogrom pieniędzy, a auto dalej nie jest sprawne :/


Poniżej linki do filmów przedstawiających zachowanie auta podczas usterki po odpaleniu:



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak jest chceck to musi byc jakis blad. Brzmi fatalnie. Jakbys nie pisal ze vanosy wymienione na nowe to bym tam obstawial ze jest cos nie tak. Moze cos przy łańcuchu. Znam pewien zaklad na Śląsku ktory jest naprawde dobry i ktory naprawial moj n55. U mnie usterki szukali tydzien ale znalezli.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Wtryski wysyłane na sprawdzenie do Krakowa.

Auto po odpaleniu całe się trzęsie, chodzi jak diesel, wyskakuje check engine i błąd "Napęd. Jedź wolno dalej pełna moc silnika niedostępna.". Po kilku odpaleniach i próbach błąd w końcu znika i załapuje, i jeździ normalnie jakby nic nie było.

Co wykazało sprawdzenie wtrysków na maszynie, jakie są wartości?


Problem pojawiał się podczas odpalania lub w czasie jazdy. Zgaszenie silnika pomagało i auto zachowywało sie normalnie.

Mam ten sam motor, taki objaw występował do czasu wymiany wtrysku nr. 2






https://drive.google.com/file/d/14V8B8QPNBwDybMdC7TI_U3eUzgHLZLAe/view?usp=drivesdk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.