Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zacznę od tego że auto lubi puścić czarnego dyma przy depnięciu i na postoju, katalizator i dpf są na miejscu dodam że nie dawno dpf był myty chemicznie, robiłem ostatnio trzy wtryski bo lały przelewami i auto musiało dłużej kręcić żeby odpalić, po włożeniu wtrysków pojawił się ten problem właśnie z tym błędem 4b10. Wtryski są zakodowane pierwszy liczyłem od chłodnicy więc chyba dobrze, dodam że korekty są gorsze jak na starych wtryskach ale stare nie były zakodowane co się okazało na końcu teraz są w granicach 1,5 a stare były blisko 0. Podejrzewam że wina leży gdzieś przy wtryskach lub nie sprawnym egr dodam że samochód pracuje ładnie nie rzuca silnikiem moc ma choć nie raz czuć takie jak by zawieszki przy przyśpieszaniu. Błedy jakie się pokazuję to 4b10 -regulator spokojnej pracy i 04587 - filtr paliwa ale dodam że filtr paliwa jest nowy. Co mogłem zepsuć albo co się zepsuło gdzie polecacie szukać przyczyny, ograniczyłem w ista egr do 80 to wtedy jeszcze gorzej zaczęło dymić z tego co zaobserwowałem. Auto oddam do mechanika ale chciał bym doradzić się może ktoś przerabiał podobny temat.
Opublikowano
Wprawdzie mam 2.0d Ale u mnie z wtryskami było podobnie dwa dałem do regeneracji i strasznie rozjechały się korekcje nawet do 3 na jałowym dopiero jak dałem te drugie do sprawdzenia i regulacji wszystko się uspokoiło i teraz Max to 0.2.
Opublikowano
Dzięki chyba tak trzeba będzie zrobić i sprawdzić pozostałem 3 wtryski chyba że coś skopali przy regeneracji z tymi ale wątpię pewnie jest jak piszesz.
Opublikowano
Zle zregenerowali oddac im do przejrzenia jeszcze raz. Powinno byc lekko na minusie albi minimalnie powyzej 0 na biegu jalowym, a jak ci pokazuje na biegu jalowym 3.0 to jakas masakra jakby wtrysk lal jakies max dawki na luzie. Daj do ponownego ustawienia poki gwaranacja jakas na to jest. Z takimi korektami wtryskiwacze moga przelewac paliwo i czasami sie bedzie zalewal silnik i bedzie przez chwile spadek mocy i duzo dymu przepalenie nadmiaru paliwa. W dluzszej mierze to moze prowadzic do uszkodzenia pierscieni na tlokach.
Opublikowano
Wprawdzie mam 2.0d Ale u mnie z wtryskami było podobnie dwa dałem do regeneracji i strasznie rozjechały się korekcje nawet do 3 na jałowym dopiero jak dałem te drugie do sprawdzenia i regulacji wszystko się uspokoiło i teraz Max to 0.2.

 

Nie pokazuje 3 na biegu jałowym tylko 1,5 -1,7, rozmawiałem z serwisem co regenerowali i powiedzieli że może tak być bo 3 są po regeneracji a 3 nie i te po regeneracji mają większą sprawność i komputer próbuje wyrównać pracę na cylindrach ale najlepiej sprawdzić wszystko błąd po mojej stronie że nie dałem od razu do sprawdzenia wszystkich.

Opublikowano
Kochani wtyczka od czujnika wtryskiwaczy. Jak powinny iść kolory zaczynając od 1. Kable są zielono-brazowy, żółto - brązowy i chyba niebiesko-czarny. Pomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.