Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,panowie wymienial ktos pompe wody ?Spadl mi pasek wielorowkowy zlapalem za kolo od pompy a tu luzy nawet plynu troche wylecialo .Bardzo maly dostep tam jest,moze ktos wymienial i podpowie od czego zaczac.Jakiej firmy pompe kupic moze z metalowym wirnikiem sa?pozd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dostęp to własnie jest całkiem spoko . Zdejmujesz dolot z przedniego pasa , wyciagasz wentylator i tam normalnie da się wejść między chłodnicę a silnik . W zasadzie odkręcasz termostat bo siedzi na obudowie pompy . Luzujesz węże . Odkręcasz pompę . Opcjonalnie jak patrzę to powinno się dać zdemontować pompę razem z termostatem . Trzeba uważać przy składaniu szczególnie termostatu bo podwinąć potrafi się ta uszczelka i cieknie potem . Z atrakcji to może puszczać potem oring w złaczu węża idącego w dół do chłodnicy . To tak z mojego doświadczenia przy zmianie termostatu .


Jak pasek se spadł tak w czasie pracy to pewnie napinacz jest krzywy . Także do wymiany .


Pompa firmy INA . Na przykład .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

przy okazji wymiany pompy wody wyczyscilem egr byl mocno zabrudzony,ale odczulem brak mocy wydaje mi sie ze przy dolnym zakresie,czy cos uszkodzilem?pozd

dodam ze brak bledu na wyswietlaczu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ci się błąd a w zasadzie czekendżin wyświetli w BMW to raczej kupujesz najpierw zapas chusteczek do wypłakania się :D .


Mógł paproch podejść i się nie domyka .


Błędy to się kompem sprawdza i programem diagnostycznym . To nie reno że się od byle czego choinka na zegarach robi .

Opublikowano
To chyba TY kupowales chusteczki skoro wiesz,nie zablysles.Zdejme przewod podcisnienia i juz powinien check engine wywalic.Mysle ze gdzies nieszczelnosc minimalna moze byc.pozd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Awaria egr albo wyłączony to szybko zapchany DPF - więc tanio nie będzie :) Ogólnie odpięty wężyk to błąd przepływu ale jak pamiętam bez czeka . To silnik w sumie od turbiny już cisnieniowy z wyjatkiem postoju w idle gdzie jest powiedzmy atmosteryczne cisnienie . Nieszczelność objawia się zaolejeniem ale do puki niej jest to dziura wielkości palca to nie ma znaczenia w osiągach .
Opublikowano
Mnie sie wydaje ze bedzie miec wplyw na osiagi,nawet mala dziurka tzw.lewe powietrze.Tak poza tym auto jezdzi,tylko wolniej sie wkreca teraz.Przed czyszczeniem zaraz bylo czuc pod pedalem,aha jeszcze jedno zauwazylem, inaczej chodzi silnik tzn.tak jakby glosniej.pozd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.