Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja teraz wiem, bo śrubę urwałem :lol: One są skręcone na klej dlatego ciężko ruszyć. W jednym napinaczu jest śruba zwykła, a w drugim lewa.

W oplu to napinacz na stół i rolke udarem. Oczywiście też trzeba znać kierunek. Na początku również w prawo kręciłem i na czas się zorientowałem

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No nic. Dzisiaj wreszcie wymieniłem pompę. W starej już kolejna wymiana płynu na niewiele się zdała. Używana pompa którą kupiłem ponoć była również od M57 ale od 3.0D. z wyglądu taka sama, mocowania i wejścia przewodów.

Ale, koło pasowe, u mnie duże i z tworzywa a w tej pompie co kupiłem, małe i metalowe.

Opublikowano

Oczywiście koło przełożyłem swoje bo pasek byłby za długi. Wszystko gra.

Ale nasuwają się pytania:

dlaczego są dwa rodzaje kół?

Czyżby silnik trzy litrowy miał inny osprzęt napędzany pasem?

Wątpię.

Ale tak kątem fizyki, jeśli pompa ma mniejsze koło to obraca się szybciej. Czyli wspomaganie chodzi lżej? Czy nie ma to większego znaczenia? A skoro kręci się szybciej to można przypuszczać że jej żywot również zakończy się prędzej? Jak to rozumieć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.