Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam problem ponieważ dopiero co kupiłem samochód,, wymieniłem wszystkie filtry, oleje a tutaj już katalizator się kończy i check pięknie się świeci. Moje pytanie to czy jest możliwość zamontowania DownPipe by wyszło taniej? Nadal będzie check się świecił czy jednak będzie wszystko okej?


Błędy to: 29F4,29F5,29DD.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Katalizatory masz dwa i nie jest tak prosto zrobic "downpipe", sa wbudowane w kolektor wydechowy.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, a co bym mógł zrobić by było w miarę tanio? Wiesz coś może o wymianie samych wkładów? Albo emulacja sond i usunięcie katalizatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup bilet do komunikacji miejskiej z takim podejściem

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej to odczytac kody w formacie P i wyslac ecu do tunera aby usuneli logi/bledy z mapy. Walka z nimi jest skazana na porazke. Cokolwiek nie zrobisz, wstawisz nowe katy, usuniesz, bledy wroca. Tam cos siedzi w ecu i jak raz dojdzie do bledu konca katalizatorow, juz z tego nie wyjdziesz. Temat czesto sie powielal na naszych/zagranicznych forach. Ja nie znam innej recepty. Kiedys z tym walczylem, nowe katy, nowe sondy, nowy soft, zawsze wracalo....
Opublikowano

Dziękuje za taką odpowiedź, a więc od jutra działam z tematem :D


Jest jakaś osoba z okolic Opola, Częstochowy lub Łodzi która zajmie się tym? Ile cenowo wychodzi takie coś? w tysiaku się zmieszczę?


Jeszcze jedno pytanie, gdy wykoduje błędy to i tak powinienem wymienić katalizator, czy same wkłady może tylko?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie zmieścisz w 1000. Samo usunięcie błędu sond to z 500zl (tak, dobrze czytasz USUNIĘCIE BŁĘDÓW,) bo cała ta operacja jest fikcyjnie nazywana przez pseudo tunerów jako wyprogramowanie sond ;-) później wyprucie katow ewentualne, kolejne 3-4 stowki bo trzeba zrzucić kolektor wydechowy. Chyba, że tu jest lepszy dostęp. Na pewno o 1000 zapomnij, chyba, że i Mietka w szopie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N46 to nie nowsze konstrukcje. Usuwasz bledy, w naszym rejonie to zakres 200-300zl i nic nie robisz. Jesli znasz lepszy sposób na naprawe tych bledow, podziel sie jakims info. Osobiscie mialem pare i nigdy nie udalo mi sie tego opanowac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.