Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka od pewnego czasu w moim 335D po podłączeniu kompa pokazują mi się dwa błędy 46D7 ( na necie czytałem że to może być coś związanego z elektrozaworami ) błędu tego nie można usunąć bo ciągle powraca i błąd 4141 od klapek kolektora który można skasować, dodam tylko że kolektor został dawno temu zaślepiony i dopiero teraz pokazało mi go po raz pierwszy kilka km temu. Komputer w aucie nie wyłapuje żadnych błędów auto też jeździ normalnie. Miał ktoś może taki przypadek u siebie i mógłby podpowiedzieć czym to może być spowodowane?
Opublikowano
Ja te klapki usuwałem ponad rok temu, możliwe jest żeby dopiero teraz pojawiały się te błędy w komputerze? Jeszcze jutro zadzwonię do swojego mechanika bo coś mi się kojarzy że te klapki były wykodowane po ich usunięciu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie to oba te błędy są związane z układem podciśnienia, trzeba sprawdzić czy układ jest szczelny. Po ok. 10 latach niektóre rurki podciśnienia mają już dość i komputer nie jest w stanie zidentyfikować czy jest problem z komponentem czy z jego zasilaniem w podciśnienie.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.