Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem, e39 520i z gazem. Jechałem sobie jakieś 90 km na godzinę spokojnie naglę zaczął mi wypadać zapłon na jakieś 0.5 sec i rwać auto do przodu, potem coraz częściej wiec zatrzymałem się na poboczu auto samo zgasło, opaliłem zaczeło się dławić i zgasło przejechałem kawełek dalej aby nie stać na trasie auto przestało odpalać słychać jak chce odpalić ale tak jakby nie mogło. Jak juz odpali to obroty skaczą z 1 k na 200 i tak w kółko a po chwili gaśnie na gazie tak samo, słychać strzały z wydechu jakby chciało odkrztusić. Przewiozłem auto lawetą już przestało teraz odpalać. Paliwa okolo 15 litrów, gaz pełen. O co może chodzić ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik M52 czy M52TU?

Odepnij przepływomierz i sprawdź czy zapali.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez sprawdzenia błędów niewiele wymyślimy. Zrób diagnozę i wtedy będziemy szukać.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czym były błędy sprawdzane? Trochę nie chce mi się wierzyć że nic nie ma.

Jeśli faktycznie nie ma błędów znaczy że usterka mechaniczna (rozrząd do sprawdzenia)

Możliwe jeszcze że sterownik silnika zastrajkował.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Albo nie ma prądu albo nie ma paliwa.Innego wyjścia nie ma jak nie chce odpalić.Iskra jest?Benzynka się leje z wtrysków?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo nie ma prądu albo nie ma paliwa.Innego wyjścia nie ma jak nie chce odpalić.Iskra jest?Benzynka się leje z wtrysków?

Skoro na gazie i paliwie jest to samo to raczej można wykluczyć opcję z brakiem paliwa. Z kolei brak prądu spowodowałby wysypanie błędów czujników i przepustnicy, a ponoć błędów nie ma. Na wszelki wypadek możesz sprawdzić bezpieczniki przy sterowniku silnika.


Ogólnie nie podoba mi się opcja że nie ma błędów, bo nawet jak rozrząd przeskoczył to powinien być błąd synchronizacji rozrządu.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Rozwiązane akumulator był naładowany ale nie dawał wystarczającego prądu na rozruch po wymianie wszystko ustało i śmiga jak marzenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.