Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ale to jest i3 sedan, a nie G20 LCI.. raz, widać to po grillu który jest zabudowany jak w elektryku, a dwa, na tymże grillu jest logo i.

I to, że samochód dostał iDrive 8 z ekranami zamiast zegarów niczego nie dowidzi, bo i4 też takie ma, a seria 4 już nie.

Opublikowano
Przede wszystkim widać to po tytułach artykułów. Przecież nie zrobią odrębnego projektu zewnętrznego dla zwykłej trójki.
Opublikowano

Wróżenie z fusów :P

To że dilerzy mówią, że będzie deska jak w I4 wcale nie znaczy , ze to jest pewne, bo jak się nie raz przekonaliśmy, improwizują bardziej niż ludzie na forum :D

Bez-tytu-u.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wraz z liftingiem X7, BMW wprowadziło odświeżone silniki B58, oraz S68, co może interesować przyszłych posiadaczy M340i. Ciekawe, czy odświeżona trójka otrzyma te jednostki napędowe.

https://www.bmwblog.com/2022/04/12/bmw-b58-s68-engines/

 

Ten odświeżony B58 ma mieć moc podniesioną o 40hp na 375-380hp, czyli dokładnie na tyle ile ma aktualny B58 w M340i.

Opublikowano
Wraz z liftingiem X7, BMW wprowadziło odświeżone silniki B58, oraz S68, co może interesować przyszłych posiadaczy M340i. Ciekawe, czy odświeżona trójka otrzyma te jednostki napędowe.

https://www.bmwblog.com/2022/04/12/bmw-b58-s68-engines/

 

Ten odświeżony B58 ma mieć moc podniesioną o 40hp na 375-380hp, czyli dokładnie na tyle ile ma aktualny B58 w M340i.

 

Bo o ile sie orientuje to do tej pory w X7 byla montowana caly czas poprzednia wersja B58 (335KM). Nowy model ma mieć po prostu taki sam silnik jaki ma teraz M340i, czyli 375KM mild hybrid. Ta nowość odnosi się do X7 a nie do samego silnika. To nie będzie JESZCZE nowszy B58.

Opublikowano
Uf, to kamień z serca, bo jakbym dostał przedlifta z poprzednim silnikiem to bym chyba umarł :D. Dobrze, że są tacy ludzie na forum jak Ty, dpassent!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czasy jednolitych kolorów tapicerek chyba nie wrócą :roll:

Tylko individual pozostaje jak chcesz całe czerwone skóry, damn

Opublikowano
Wróżenie z fusów :P

To że dilerzy mówią, że będzie deska jak w I4 wcale nie znaczy , ze to jest pewne, bo jak się nie raz przekonaliśmy, improwizują bardziej niż ludzie na forum :D

 


Dzień dobry


Odnośnie zegarów dostaliśmy informacje w fabryce, że przez kilka pierwszych miesięcy produkcyjnych będzie możliwość wyboru między tacho/idrive7 obecne G20 a tacho/idrive8 obecne i4,ix itd.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby i3, ale..... ;)

Ale światła pewnie w polifcie takie będą, kurde w przedlifcie fajniejsze

Wszystko na minus względem przedlifta który jeszcze wyglądał normalnie jako jeden z nielicznych modeli BMW.

Widać ewidentnie że auta są projektowane pod wschodnie gusta. Mi osobiście praktycznie żaden nowy model BMW się nie podoba. Mają świetne silniki, bardzo dobrze jeżdżą, niewiele palą ale wizualnie jest coraz większy dramat.

Opublikowano
Słuchajcie, a jak to zazwyczaj bywa z Mkami? Jak będzie facelift G20 i G22 to G80 i G82 też dostaną te okropne wnętrza? Możliwe, że w przyszłym roku będę się rozglądał za przesiadką z 330i na coś znacznie mocniejszego, ale chciałbym uniknąć tego tableta :roll:.
Opublikowano
Słuchajcie, a jak to zazwyczaj bywa z Mkami? Jak będzie facelift G20 i G22 to G80 i G82 też dostaną te okropne wnętrza? Możliwe, że w przyszłym roku będę się rozglądał za przesiadką z 330i na coś znacznie mocniejszego, ale chciałbym uniknąć tego tableta :roll:.

Obawiam sie, że to stanie sie normą bo ładują to już do każdego nowego modelu :/

Osobiście bardziej podoba mi się buda g20 przed liftem. Światła, nerki, wloty powietrza na przodzie są według mnie nieco bardziej drapieżne (wersja m).

No i ten tablet na pół kokpitu i sterowanie klimą na ekranie ..... to się nie może sprawdzić :/

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
W LCI mnóstwo elementów wygląda podobnie ale odrobinę gorzej co do daje znacznie gorszy odbiór po zsumowaniu. Czasu co raz mniej, mam nadzieję że moja trójka zdąży przed tym update'm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam zderzaka i światła wyglądają okropnie.

Do tego ten tablet brak guzików fizycznych od klimy dużo gorsze rozwiązanie.

M3 zewnętrzny lifting będzie miało wraz z serią 4 prawdopodobnie 2024 natomiast wewnętrzny tak jak G20. Aktualnie mówi się o 10/2022.

Prawdopodobnie światła tył dostanie poliftowe wraz z tabletem w tym roku ale to kosmetyczna zmiana.

Tak samo było w poprzednim F80 lift V1 czyli nawigacji i swiateł tył był najpierw wraz z F30 a potem był lift V2 czyli przodu wraz z serią 4.

Opublikowano

Patrząc co odje .... w nowym bmw 7 (z przodu, z tyłu, w środku) , co zrobili z x7... zaczynam się bać co odstawią z g20 LCi jak mocno ich melanż poniesie ...


Kiedy myślałem że m3 i nowe 4 to już maks co mogą zrobić ... wchodzą oni cali na biało .. z modelami 7 :mad2: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrząc co odje .... w nowym bmw 7 (z przodu, z tyłu, w środku) , co zrobili z x7... zaczynam się bać co odstawią z g20 LCi jak mocno ich melanż poniesie ...


Kiedy myślałem że m3 i nowe 4 to już maks co mogą zrobić ... wchodzą oni cali na biało .. z modelami 7 :mad2: :mrgreen:

Też się obawiam ale raczej G20 jest bezpieczne. X5/X6 też będzie miało raczej normalne lampy.

Opublikowano
Nowe lampy mają być tylko w topowych modelach, tzn. seria 7, X7 i XM oraz następca seri 8
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Nowe lampy mają być tylko w topowych modelach, tzn. seria 7, X7 i XM oraz następca seri 8

 

Biedna ósemka, to aktualnie najpiękniejsze BMW :|. Nie pozostaje nic innego niż spiąć cztery litery i zarobić na M3/M4 zanim zdążą je tak zepsuć jak siódemkę :mrgreen:.

  • Moderatorzy
Opublikowano

następca seri 8

Masz to info gdzieś potwierdzone? Z tego co wiem nie kontynuują serii 8. Jaki to miałby być następca?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wiem czy ktoś już o tym pisał, ale salony w Polsce nie przyjmują od maja zamówień na BMW 3 bez Navi Professional oraz bez pakietu dodatkowych funkcji lusterek ponieważ obie te funkcjonalności będą w standardzie w LCI.

Jednym słowem: najtańsza wersja aktualnie dostępna i tak musi zostać doposażona w te dwie opcje za 12 tyś PLN inaczej nie złożysz zamówienia.

Opublikowano
Nie wiem czy ktoś już o tym pisał, ale salony w Polsce nie przyjmują od maja zamówień na BMW 3 bez Navi Professional oraz bez pakietu dodatkowych funkcji lusterek ponieważ obie te funkcjonalności będą w standardzie w LCI.

Jednym słowem: najtańsza wersja aktualnie dostępna i tak musi zostać doposażona w te dwie opcje za 12 tyś PLN inaczej nie złożysz zamówienia.

 

czyli jednym słowem podwyżka o 12 tysi do tego co ostatnio podnieśli (6 tys), co daje w sumie 18 tys...;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.