Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...
  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...

 

Peszek :( ja kiedyś dostałem kamieniem od razu jak wjechałem na autostradę xD 2 naprawy na AC w ciągu roku chyba mamy bez straty zniżek. Czyli za następne AC niby nie zapłacisz więcej następnym razem jeśli wymienisz sobie np szybę na AC.


Ja mam już 815 km ;D Już parę razy nawet było z 6 tys obrotów….

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...

 

Peszek :( ja kiedyś dostałem kamieniem od razu jak wjechałem na autostradę xD 2 naprawy na AC w ciągu roku chyba mamy bez straty zniżek. Czyli za następne AC niby nie zapłacisz więcej następnym razem jeśli wymienisz sobie np szybę na AC.


Ja mam już 815 km ;D Już parę razy nawet było z 6 tys obrotów….

 

Tak, tak z AC pojdzie bez problemu, tylko to czas, wymiana, umawianie terminow, upierdliwosc jednym slowem na ktora nie mam czasu akurat w nadchodzacym tygodniu...

Opublikowano
Jeśli jakiejś pajęczyny nie masz to kto Ci broni z tym jeździć jakiś czas? Zakładam ze bardzo nie przeszkadza w widoczności. Policji się obawiasz? „Paaanie, nie wiem jak żeś tą suszarką mierzył ale od razu szyba j38ła” xD I wkręcasz mu dla beki że Ty płacisz mandat np te 500 zł a oni Tobie za wymianę 8000 zł zD
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...

Nie przejmuj się, u mnie było podobnie. G20 / 21 strasznie łapie kamyki, przez kąt szyby. Pojezdzisz, to zobaczysz ;)

Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...

Gdy odbierałem kiedyś swoje autko w Koszalinie i jechałem do Gdańska, to w Słupsku mi walnęło kamieniem. Także wyobraź sobie jak mocno wqrwiony się czułem. Ale szybę naprawiałam, a nie wymieniałem. W rym roku minęło 10 lat i szyba cały czas ma się dobrze.

Opublikowano

Takie dwie stały w Bawarii Motors Warszawa. Te matowe chromy na nerkach na mega plus - jak nigdy nie byłem zwolennikiem chromu, to te naprawdę spoko wyglądały :) natomiast rozszerzony shadowline FTW :)


20220801-205948.jpg 20220801-210004.jpg 20220801-210213.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
No to chyba pobilem rekord. 750km na liczniku i dzisiaj kamien w szybe "z nikąd". A zeby zostac w wątku - szyba do LCI jest taka sama jak w pre-LCI... Więc z wymianami nie będzie problemu... Taki wisielczy humor mnie naszedł...

 

Gdy odbierałem kiedyś swoje autko w Koszalinie i jechałem do Gdańska, to w Słupsku mi walnęło kamieniem. Także wyobraź sobie jak mocno wqrwiony się czułem. Ale szybę naprawiałam, a nie wymieniałem. W rym roku minęło 10 lat i szyba cały czas ma się dobrze.

 

Troszkę offtop od LCI.


Kolega z pracy Audi S4 w Gdańsku od Plichty w Otominie odbierał ze mną.

Następnego dnia szyba od kamienia poszła.

No cóż...autko nie zostało opite, a miało być :)


Szybę wymienił na nową z AC.... 9 miesięcy później jechaliśmy razem na obwodnicy, na wysokości Auchana niedaleko Plichty, ja jako pasażer.

Widzę jak z pod koła Gulfa 4 wyskakuje kamyk i pyka szyba w pół :(.


Autko ma dokładnie rok i 2 razy już szybę robioną.


Nie oszukujmy się , ale z racji bezpieczeństwa pieszych, twardość obecnych szyby to żart...


Pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj miałem okazję przejechać się modelem LCI i powiem wam, że główny wyświetlacz i wskaźniki to jakaś padaka. Bardzo słaby design i odnoszę wrażenie sporego marnowania ekranu. Prędkościomierz i obrotomierz to lekko zakrzywione słupki na samym środku ekranu, po bokach pusto :?


Na plus wyświetlacz centralny, bo ma niesamowitą rozdzielczość i fajny design.


Sama jazda jak to 3er. Bardzo fajnie się prowadzi. Ogromny plus to podwójne szyby, ekstra wyciszone. Przez same szyby dźwięk jest idealnie tłumiony. Ale wyciszenie nadkoli kuleje. Przy 50 km/h bardzo słyszalny szum opon na asfalcie. Poza tym jak to Trójka.


No ale ja się już nie będę cieszył własną 3er w wersji LCI. Wczoraj podjąłem decyzję o konwersji swojego zamówienia na 4GC. Będę miał jeszcze lasery i stary kokpit, co jednak do mnie bardziej przemawia :8) Oczywiście poza samym designem auta :D

Opublikowano
Prędkościomierz i obrotomierz to lekko zakrzywione słupki na samym środku ekranu, po bokach pusto :?

 

Jest kilka layout'ow "instrument cluster" - jeden faktycznie ma slupki bardziej w srodku a po bokach zaczyna sie dziac jak wlaczysz np asystenta jazdy. Jest tez pelen, ktory zajmuje caly ekran ale niestety zamiast obrotow po prawej stronie ma wskaznik "mocy" w procentach.

Opublikowano
Wczoraj miałem okazję przejechać się modelem LCI i powiem wam, że główny wyświetlacz i wskaźniki to jakaś padaka. Bardzo słaby design i odnoszę wrażenie sporego marnowania ekranu. Prędkościomierz i obrotomierz to lekko zakrzywione słupki na samym środku ekranu, po bokach pusto :?


Na plus wyświetlacz centralny, bo ma niesamowitą rozdzielczość i fajny design.


Sama jazda jak to 3er. Bardzo fajnie się prowadzi. Ogromny plus to podwójne szyby, ekstra wyciszone. Przez same szyby dźwięk jest idealnie tłumiony. Ale wyciszenie nadkoli kuleje. Przy 50 km/h bardzo słyszalny szum opon na asfalcie. Poza tym jak to Trójka.


No ale ja się już nie będę cieszył własną 3er w wersji LCI. Wczoraj podjąłem decyzję o konwersji swojego zamówienia na 4GC. Będę miał jeszcze lasery i stary kokpit, co jednak do mnie bardziej przemawia :8) Oczywiście poza samym designem auta :D

 

Zrobiłem to samo, zmiana zamówienia z 3 > 4GC, dostępność 3 niska, a też design pod kątem wnętrza jest dla mnie na duży minus względem pre-LCI, ekran sprawia wrażenie doklejonego do starego kokpitu przy kilku zachowawczych sterydach wokół samego wnętrza. Natomiast zewnętrzne zmiany wizualne bardzo dobrze się prezentują.

Opublikowano
Kiedy zrobiłeś konwersję zamówienia i na kiedy spodziewasz się auta?
Opublikowano
Kiedy zrobiłeś konwersję zamówienia i na kiedy spodziewasz się auta?

 

Miałem sytuację, że moje zamówienie z początku roku pre-LCI zostało anulowane po przejściu na LCI, i miało lecieć od nowa do backlogu produkcyjnego (zamawiane przez pośrednika leasingowego). Anulowałem umowę ze względu na brak możliwości wywiązania się z niej. Złożyłem nowe zamówienie w sierpniu w salonie, czekam na więcej info.

Opublikowano
To jak będziesz wiedział coś więcej, to koniecznie pisz. No i może na forum o G26 a nie zaśmiecajmy tutaj ;) I pochwal się jaki konfig masz zamówiony.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od tygodnia użytkuje ID8 w M3 i szczerze w porównaniu do ID7 w M340i ten nowy to gówno.

1.Prawa strona jest ok większy ekran większa navi działa dobrze ale nie można go tak podzielić jak w starej wersji że będziemy mieli pogodę, radio i jeszcze trzecią funkcję. Tutaj mieszczą się tylko dwie dalej przewijamy kafelki.

2. Drugi minus to sterowanie klimatyzacją a zwłaszcza podgrzewanymi fotelami wymaga sporo klikania i odwraca mocno uwagę podczas jazdy. To bezsens w aucie. M3 jest dość sztywne i już nieraz miałem problem trafić w odpowiednie pole. Bzdura kompletna.

3. Zniknęły programowalne guziki od 1 do 8 pod które mogliśmy sobie zaprogramować na przykład włączenie innego źródła muzyki, wyłączenie head-upa, prowadzenie do zapamiętanego często używanego punktu, połączenie pod często wybierane numery itd itd wszystko jednym kliknięciem. Teraz to wszystko wymaga długiego klikania i grzebania.

4. Zegary/licznik mam wrażenie że jakość tego ekranu jest dużo gorsza niż w przed lifcie. Dodatkowo jest to płaskie i w ogóle nie przestrzenne. Nie ma już klasycznego rozmieszczenia obrotomierza prędkościomierza wskaźnika temperatury i paliwa.

Do wyboru jako konfigurowalną opcję mamy już tylko jedno okno na środku licznika. W przedlifcie mogliśmy ustawić jedną opcję przy obrotomierzu np radio lub spalanie a drugą wybieraliśmy na środku zegarów np navi lub ekran asystenta jazdy itp. W LCI do dyspozycji mamy tylko jedną opcję na środku bardzo słabo jak na 2022r i jest to downgrade. Mocno drażni jak ktoś jeździł przedliftem. Dodarkowo czcionki np spalania są mniejsze i gorzej widoczne całe "zegary" są mniejsze niż w przedlifcie

Już wygląd samego tableta to pół biedy ale użytkowo praktycznie wszystko jest gorzej.

Opublikowano

Skróty możesz mieć 4. Uruchamiane pokrętłem idrive do góry, wchodzisz w podręczne menu.

Nie da się niestety ustawić wyboru nr telefonu- Apple car play to przejmuje…

Opublikowano
Od tygodnia użytkuje ID8 w M3 i szczerze w porównaniu do ID7 w M340i ten nowy to [bAD].

1.Prawa strona jest ok większy ekran większa navi działa dobrze ale nie można go tak podzielić jak w starej wersji że będziemy mieli pogodę, radio i jeszcze trzecią funkcję. Tutaj mieszczą się tylko dwie dalej przewijamy kafelki.

2. Drugi minus to sterowanie klimatyzacją a zwłaszcza podgrzewanymi fotelami wymaga sporo klikania i odwraca mocno uwagę podczas jazdy. To bezsens w aucie. M3 jest dość sztywne i już nieraz miałem problem trafić w odpowiednie pole. Bzdura kompletna.

3. Zniknęły programowalne guziki od 1 do 8 pod które mogliśmy sobie zaprogramować na przykład włączenie innego źródła muzyki, wyłączenie head-upa, prowadzenie do zapamiętanego często używanego punktu, połączenie pod często wybierane numery itd itd wszystko jednym kliknięciem. Teraz to wszystko wymaga długiego klikania i grzebania.

4. Zegary/licznik mam wrażenie że jakość tego ekranu jest dużo gorsza niż w przed lifcie. Dodatkowo jest to płaskie i w ogóle nie przestrzenne. Nie ma już klasycznego rozmieszczenia obrotomierza prędkościomierza wskaźnika temperatury i paliwa.

Do wyboru jako konfigurowalną opcję mamy już tylko jedno okno na środku licznika. W przedlifcie mogliśmy ustawić jedną opcję przy obrotomierzu np radio lub spalanie a drugą wybieraliśmy na środku zegarów np navi lub ekran asystenta jazdy itp. W LCI do dyspozycji mamy tylko jedną opcję na środku bardzo słabo jak na 2022r i jest to downgrade. Mocno drażni jak ktoś jeździł przedliftem. Dodarkowo czcionki np spalania są mniejsze i gorzej widoczne całe "zegary" są mniejsze niż w przedlifcie

Już wygląd samego tableta to pół biedy ale użytkowo praktycznie wszystko jest gorzej.

 

Ja zawsze lubiłem jeździć z google mapsem + yanosik w tle (tylko notyfikacje o radarach). A tu w apple car play + bmw LCI yanosik raz sobie działa, raz nie. Raz miałem tak że pod koniec trasy gdy już zgasiłem silnik to yanosik z całej trasy nagle zaczął po kolei wszystkie powiadomienia jedno po drugim zapodawać. A oczywiście całą trasę milczał. Już czasem nawet jeżdżę tak że na ekranie tel yanosik cały czas się świeci i żre prąd żeby tylko się nie uśpił czy coś. W ustawieniach wszystko ma włączone/zezwolone co się dało...

Ale wracając do tematu, brakuje mi tego żeby 2 aplikacje ustawić na ekranie obok siebie w LCI (jak split screen w Gran Turismo na TV).

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

A jak oceniacie działanie świateł adaptacyjnych? Bo ja prawdę mówiąc jestem trochę rozczarowany. O ile wycinanie samochodów jadących przed nami działa całkiem ok (chociaż do ideału trochę brakuje, bo wygaszany jest dość duży obszar), to w przypadku samochodów jadących z przeciwnego kierunku, częściej cała lewa lampa przełącza się na światła mijania, niż próbuje wycinać.


Ale za to prawie nie ma problemu z oślepianiem innych kierowców, bo pomijając jednego tira wyjeżdżającego z zza wzniesienia, nie zdażyło się żeby ktoś mi mrugał.


A co do ID8, to po 6000km przyzwyczaiłem się do obsługi i jest ok. Ale pewne ograniczenia są trochę irytujące:

- na kokpicie nie da się jednocześnie wyświetlić mapy i średniego spalania, a po włączeniu widoku spalania nie da się w łatwy sposób wrócić do nawigacji

- layout, który mi się najbardziej podoba nie pokazuje obrotów silnika. Da się to obejść przełączając skrzynie w tryb S, ale nie zawsze chce jeździć w tym trybie

- widget z danymi jazdy ma bezsensownie podwójną szerokość, z czego większość zajmuje grafika przedstawiająca samochód.

- brakuje wykresu średniego spalania, który był w ID7

- bez dotykania ekranu nie da się łatwo przejść do menu klimatyzacji. Idealnie by było gdyby był do tego fizyczny przycisk obok kontrolera Idrive

- po zakończeniu jazdy pojawia się możliwość włączenia klimatyzacji postojowej, ale po wejściu do samochodu już nie, a nie zawsze chce od razu uruchamiać silnik.


Widzisz z tych rzeczy są się poprawić aktualizacjami, więc mam nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej.

Opublikowano

po włączeniu widoku spalania nie da się w łatwy sposób wrócić do nawigacji

 

Wcisnij przycisk MAP przy kontrolerze

Opublikowano
layout, który mi się najbardziej podoba nie pokazuje obrotów silnika.

 

A jak zmienić domyślny layout zegarów? Tam są tylko 3 layouty w trybie comfort i tylko 1 w sport (wtf?) i każdy inny niż domyślny jest badziewny…

BTW, jakby ktoś nie wiedział: gdy w trybie sport individual gdy zrobicie wszystko w comfort to silnik też nie gaśnie (start stop jest off). Takie obejście trybu comfort.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

po włączeniu widoku spalania nie da się w łatwy sposób wrócić do nawigacji

 

Wcisnij przycisk MAP przy kontrolerze

Chodziło mi o nawigacje/mapę na zegarach, pomiędzy prędkościomierzem, a obrotomierzem. Jak wciśniesz BC na manetce to pojawiają się dane odnośnie spalania i przebiegu, ale nie da się łatwo wrócić do poprzedniego widoku.

 

A jak zmienić domyślny layout zegarów? Tam są tylko 3 layouty w trybie comfort i tylko 1 w sport (wtf?) i każdy inny niż domyślny jest badziewny…

No ja mówię o tych standardowych. Mi akurat najbardziej podoba się ten z Eco pro, ale przy skrzyni w trybie D jest tam jakiś procentowy wskaźnik zużycia energii, zamiast obrotomierza. I faktycznie, bezsensowne jest to ograniczenie, że w trybie comfort są do wyboru wszystkie layouty, a w sport i eco pro tylko te domyślne.

Opublikowano

po włączeniu widoku spalania nie da się w łatwy sposób wrócić do nawigacji

 

Wcisnij przycisk MAP przy kontrolerze

Chodziło mi o nawigacje/mapę na zegarach, pomiędzy prędkościomierzem, a obrotomierzem. Jak wciśniesz BC na manetce to pojawiają się dane odnośnie spalania i przebiegu, ale nie da się łatwo wrócić do poprzedniego widoku.

 

To prawda... Dlatego nie uzwam BC w zasadzie wogole, latwiej przejsc do appki Live Vehicle... Wydaje mi sie ze mozna w miare szybko przejsc wciskajac wybor zawartosci "srodka" i potem znowu wybor zawartosci, bo chyba ostatni wybor jest pamietany. Ale sprawdze dopiero pewnie w srode, bo wtedy odbiore samochod z wymiany opon... Gwarancja na opony dziala tylko trwa to w cholere i ciut ciut... :)

Opublikowano
Jak już przejdziesz ten proces to opisz jak on wygląda w praktyce.

 

W zasadzie to juz moge opisac. Warunkiem podstawowym, jest to, zeby doradca serwisowy wogole wiedzial o czym mowicie... :) Bo moze byc tak ze nie bedzie mial pojecia... Na szczescie "moj" juz wie i po 2 gwozdziu w tej samej oponie powiedzial ze absolutnie nie wypusci mnie na naprawianej drugi raz oponie. Proces niestety wymaga zostawienia samochodu w serwisie i wyglada tak:


1. Serwis robi film, zdjecia czy co tam trzeba, wysyła do BMW PL/Allianz DE. Wypelnia zgloszenie zaznaczajac na zgloszeniu ktore opony do wymiany, jaki model itp. Jest tam chyba jeszcze VIN. Jako wlasciciel/uzytkownik podpisuje kwit. Biore Ubera i jade do domu :)

2. W zasadzie nastepnego dnia jest info, ze wszystko ok, tylko oczywiscie nie ma opon na stanie w serwisie wiec musza ogarnac. W momencie kiedy opony beda w serwisie nastepuje wymiana. Serwis rozlicza sie bezgotowkowo z Allianz DE czy BMW PL - zasadniczo mnie to nie interesuje. Place tylko za wymiane. W pierwszym roku uzytowania zwracane jest 100% ceny opon. W drugim roku 75% (no bo dostaje sie nowe opony - w sumie niezla akcja bo opony za 25% ceny). W trzecim roku dostaje sie 50% zwrotu.


Calosc obsluguje Allianz DE, nie wiem czy ktos jest oddelegowany w PL do tego czy nie - nie interesuje mnie to. Calosc ogarnia serwis (tak jak juz napisalem o ile wie jak). Niestety zostawilem samochod we wtorek i bede mial go dopiero w srode bo opon nie bylo dostepnych. Trzeba sie liczyc z brakiem samochodu przez pare dni (w zaleznosci od dostepnosci opon).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.