Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Byłem bardzo przeciwny lci. Najbardziej środkowi. Ale….


Po pomacaniu i4 we wnętrzu nie było to tak odpychające jak na zdjęciach. Jakoś to jeszcze wyglada. Nie mniej i tak bardziej podoba mi się stary środek z przyciskami….


Co do zewnątrz, tu tak 50/50. W samym rysunku wersja 340 jak dla mnie jest Ok zarówno lci jak i pre lci. Chociaż pre lci było takie „miększe”, przyjemniejsze? Takie bardziej stonowane, mniej krzykliwe… chyba tak to musze określić. Bardziej klasyczne.

Opublikowano

Pare wnioskow z pierwszych 4 godzin w M340 LCI


- LCD onieśmiela, ale po skonfigurowaniu jest super. Jakość wyświetlacza jest bardzo dobra, brak odbić przy słonecznej pogodzie. Interfejs jest trochę skierowany pod operowanie paluchami ale z kontrolera da się zrobić wszystko i jeżeli ktoś ma stare przyzwyczajenia to nie będzie dramatu

- "Łechtaczka" zamiast "wajhy" zmiany biegów - myślałem że to będzie dramat. Ale nie jest. Okazuje się że jest to super rozwiązanie, o dziwo szczególnie przy manewrowaniu! Bardzo szybko daje się tym operować. Po 4 godzinach używania uważam, że zmiana nie jest dramatyczna i jest na plus. Dzięki temu konsola środkowa wygląda nowoczesniej i schludniej moim zdaniem

- brak przycisków fizycznych od klimatyzacji - dla mnie nie stanowi żadnego problemu bo od 4 lat miałem tak w Volvo XC60 :). Ja generalnie mam ustawioną temperaturę na 20 stopni i tyle. Nic nie zmieniam czy lato, czy zima. Mogę zrozumieć posiadaczy poprzednich wersji, że włączenie podgrzewania foteli to więcej przycisków, ale dla mnie nic się nie zmienia - do tej pory też musiałem "macać" LCD żeby to włączyć. Ustawienia klimatyzacji są w ogóle jakieś kosmiczne i może kiedyś je zdoktoryzuje, ale nie jest to wiedza "pierwszej potrzeby" jak na razie.

- Wielki plastikowy dyfuzor z tylu jest wielki, ale np w połączeniu z moim kolorem (Melbourne Red) wyglada IMO fajnie. Jak zwykle kwestia gustu i pewnie się opatrzy jak "bober"


To tyle na początek... Więcej wniosków po większej ilości kilometrów... ;)

Opublikowano

I po co to było gadać parę miesięcy temu że LCI to syf i badziew a środek to w ogóle nie nie i jeszcze raz nie. Teraz nagle wszystkim się podoba. Nawet środek :D z panelem.

Wiedziałem że tak będzie. Zawsze tak jest z LCI.

Wszyscy co tak na siłę chcieli odebrać pre LCI bedą tego żałować na zasadzie aaaaa to stara 3-ka eeeee i ma stare zegary.....

Opublikowano
Mi się bardzo nie podoba wnętrze LCI i wolałbym przedlift. Ale w obecnej sytuacji nie ma za bardzo wyboru
Opublikowano
Czy obecnie z taśmy schodzi wyłącznie polift, czy oba modele są produkowane jeszcze przez jakiś czas?

 

ZTCW juz tylko LCI od poczatku lipca...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I po co to było gadać parę miesięcy temu że LCI to syf i badziew a środek to w ogóle nie nie i jeszcze raz nie. Teraz nagle wszystkim się podoba. Nawet środek :D z panelem.

Wiedziałem że tak będzie. Zawsze tak jest z LCI.

Wszyscy co tak na siłę chcieli odebrać pre LCI bedą tego żałować na zasadzie aaaaa to stara 3-ka eeeee i ma stare zegary.....

 

Jak narazie to jest jedna opinia a nie wszystkim się podoba.

Mi w LCI podoba się tylko przód jest ok natomiast tył dużo gorszy niż w PRE lci. Środek to w ogóle dramat.

W weekend miałem okazję sprawdzić na żywo w bawarii gdzie stało kilka m3 i jedna miała tablet. Dla mnie tragedia i szukałem od razu czegoś ze stocku żeby kupić nowe auto ze starym środkiem zamiast odbierać swoje ale ceny są kosmiczne dołożył bym do tego min 10%. Zdecydowanie wole stare wnętrze ten tablet jest wkomponowany tragicznie a właściwie wcale nie jest wkomponowany tylko przyczepiony i nie pasuje ani do deski ani do takiego auta jak m3.

Opublikowano
Panowie jak jest z lampami w LCI, czy tak jak w preLCI że świeci się jedna soczewka czy może obie. I czy jeśli obie to czy dotyczy to rozszerzonych LED czy też może i tej tańszej wersji czy li zwykłych LED?
Opublikowano

Osobiście dużo lepiej podchodzi mi długi tablet jaki dostałem, niż sterczący tabel z serii 5.


Co i tak nie zmienia faktu ze najbardziej podoba mi się wnętrze pre lci.


Na szczęście dużo rzeczy jest dostępne pod prawa dłonią przy idrive, wiec obsługa jest przyjemna.

Opublikowano
Osobiście dużo lepiej podchodzi mi długi tablet jaki dostałem, niż sterczący tabel z serii 5.


Co i tak nie zmienia faktu ze najbardziej podoba mi się wnętrze pre lci.


Na szczęście dużo rzeczy jest dostępne pod prawa dłonią przy idrive, wiec obsługa jest przyjemna.

 

Mi najbardziej będzie brakowało przycisków szybkoego dostępu 1-8

Opublikowano

Widzaiem w menu jakieś skróty, ze 4szt, nie wiem jak je ustawić i do czego i gdzie ich szukać.

Przypadkiem przemknęły….

Opublikowano
Przy sprzedaży docenisz LCI.

Biorąc pod uwagę obecny rynek, będzie to miało drugorzędne znaczenie.

Opublikowano
Widzaiem w menu jakieś skróty, ze 4szt, nie wiem jak je ustawić i do czego i gdzie ich szukać.

Przypadkiem przemknęły….

 

Możesz przypisać każdą funkcję iDrive przez wciśnięcie jej dłużej - pojawi się pop-up menu z opcją "Add to shortcuts".

Opublikowano
Czy ktoś jest juz w stanie potwierdzić czy w lci live cockpit plus vs proffesionak różni się tylko hedupem?

 

Podbijam pytanie - czy zna ktoś odpowiedź?

Opublikowano
Czy ktoś jest juz w stanie potwierdzić czy w lci live cockpit plus vs proffesionak różni się tylko hedupem?

Z tego co mi mówił sprzedawana to tak- head-up to jedyna różnica.

Opublikowano
Przy sprzedaży docenisz LCI.

Biorąc pod uwagę obecny rynek, będzie to miało drugorzędne znaczenie.

 

Zupełnie sie z Tobą nie zgadzam. Rynek się w końcu uspokoi za kilka lat jak wejdzie nowa 3-ka. 99% kupców mając do wyboru ten sam rocznik LCi i preLCi wybierze LCi. Zawsze tak jest z f32, f30, g30 itd itd

Opublikowano

Udało się komuś wywołać taki widok w IDrive 8? Chodzi o ten wykres spalania. U mnie w tym miejscu jest wizualizacja samochodu i zastanawiam się czy ja coś robię źle, czy to usunęli

attachment.php?attachmentid=2360658&stc=1&d=1594455216


I jeszcze jedno, korzysta ktoś może z Apple Car Play i Google Maps? Jest dostępny wtedy taki widok?

7e0c62c648cb3109med.jpg

Opublikowano
Udało się komuś wywołać taki widok w IDrive 8? Chodzi o ten wykres spalania. U mnie w tym miejscu jest wizualizacja samochodu i zastanawiam się czy ja coś robię źle, czy to usunęli


I jeszcze jedno, korzysta ktoś może z Apple Car Play i Google Maps? Jest dostępny wtedy taki widok?

 

ad 1 - WYDAJE mi sie ze ten widok jest dostepny tylko w trybie ECO PRO. Aplikacja "Live Vehicle" wyswietla rozne rzeczy w zaleznosci od wybranego trybu jazdy.

ad 2 - WYDAJE mi sie ze mapy google sa wyswietlane przed kierowcą tylko w przypadku Android Auto. W przypadku CarPlay wyswietlane sa Apple Maps (oczywiscie jezeli korzystasz z nich do nawigacji).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, a jakieś zmiany w prowadzeniu, zawieszeniu, układzie kierowniczym w Lci wyczuwacie?
Opublikowano
Przy sprzedaży docenisz LCI.

Biorąc pod uwagę obecny rynek, będzie to miało drugorzędne znaczenie.

 

Zupełnie sie z Tobą nie zgadzam. Rynek się w końcu uspokoi za kilka lat jak wejdzie nowa 3-ka. 99% kupców mając do wyboru ten sam rocznik LCi i preLCi wybierze LCi. Zawsze tak jest z f32, f30, g30 itd itd

Czekam na to uspokojenie rynku z niecierpliwoscią ;) A G20 będą klepać do 2027 - już to ogłosili. No więc jeżeli ktoś zamierza trzymać to auto do np. 2028 albo 2029 no to rzeczywiście może wtedy kilka % stracić, ale imo to max.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.