Skocz do zawartości

G20 LCI


ironiq

Rekomendowane odpowiedzi

Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Nigdy nie spotkałem leasingu który oferuję w euro.

Tak samo jak teraz żaden bank nie udziela kredytów w euro.

Co do wliczania wykupu w kolejne raty fajny pomysł pod warunkiem, że chcemy dokończyć ten leasing bo z cesją może być problem w tym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ogólnie to nas jeb.... Na każdym kroku...

Najpierw srandemia, teraz wojna a zaraz ospa od małp a ludzie dalej będą łykać....

Ciężkie czasy dla leasingobiorców...

Do tego dojdzie niedobór żywności, sztucznie napedzony, hiperinflacja i domy zapewne jak i auta za 1-2 lata będą po kosztach... Ale co to za życie... Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

Dobrze nie bedzie więc trzeba się cieszyć chwilą z rodziną póki można.... I lepiej jak ktoś ma oszczędności w PLN nie trzymać...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

Niekoniecznie. Jak ma konto walutowe, bo ma tam środki w walucie obcej i z niego robi przelew na konto walutowe finansującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

Niekoniecznie. Jak ma konto walutowe, bo ma tam środki w walucie obcej i z niego robi przelew na konto walutowe finansującego.

 


Musi przedmiot finansowany być wyceniony w EUR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ogólnie to nas [bAD].... Na każdym kroku...

Najpierw srandemia, teraz wojna a zaraz ospa od małp a ludzie dalej będą łykać....

Ciężkie czasy dla leasingobiorców...

Do tego dojdzie niedobór żywności, sztucznie napedzony, hiperinflacja i domy zapewne jak i auta za 1-2 lata będą po kosztach... Ale co to za życie... Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

Dobrze nie bedzie więc trzeba się cieszyć chwilą z rodziną póki można.... I lepiej jak ktoś ma oszczędności w PLN nie trzymać...

Ktoś wstał lewą nogą dziś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja to wszystko wiem. Od wielu lat obsługuję jedną z firm leasingowych i znam umowy od podszewki.

Co ciekawe, kwota netto powinna być w euro, a VAT w PLN. Taka ciekawostka, chociaż interpretacje US zaczynają być różne.

Nie ma obowiązku aby kontrahenci między sobą VAT płacili w PLN. Można w walucie. Ale do US trzeba już płacić w PLN. Jednak najbezpieczniejsze dla firmy jest zawsze rozliczanie się w dwóch walutach. Netto w walucie, VAT w PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

To chyba drobna uszczypliwosc do mnie. Mozna podejsc do tego z nieco innej strony i uznac to jako wyciagniecie pomocnej reki dla osoby w potrzebie z petla na szyi. Tak na powaznie to jeden leasing to pal licho ale naprawde nieciekawa sytuacje moga miec osoby co maja kredyt na dom i np na 2 auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

patrzę na G20 LCI i mam tą samą myśl co miałem patrząc na nową C klasę , jest brzydziej z zewnątrz w porównaniu do poprzednika, choć nie tak brzydko jak w przypadku C klasę :duh:

jakie jest Wasze zdanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

A to niemaly sukces bo wersja pre-LCI takze wyglada swietnie.

Ogolnie to chyba najladniejszy model w tej chwili w gamie BMW (obok 8-er) :cool2:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem tam już ale z trochę innym zapytaniem. Przekierowali mojego maila do centrali bmw w Polsce ([email protected])... A odnośnie przejścia na LCI to Twój dealer powinien to zaproponować (aneks) gdy już będzie pewny że Twoje auto się nie wyprodukuje jako przedlift.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy 31 maja status 105, chyba nie ma szans na produkcje przed lifta :(

Rozmawiałem z salonem w ubiegłym tygodniu, podobno bmw powiedziało im ze mają jeszcze ''dużą'' pule do rozdysponowania produkcji na pre lci,

Ale nie wiem do kiedy zamierzają im to opublikować i zmienić statusy...

Chciał bym jak najszybciej podpisać aneks zeby znowu być branym pod uwagę przy produkcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

te połacie plastiku to wiocha po maxie, chyba ślepy to rysował. Zarówno w 3 jak i w Mpakowej 4 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

te połacie plastiku to wiocha po maxie, chyba ślepy to rysował. Zarówno w 3 jak i w Mpakowej 4 :/

 

Imho w nowych BMW ladniej sie komponuja z tym plastikiem ciemne lakiery - bez wzgledu czy to 3-er czy 7-er czy X5.

Bialy wyglada tak sobie, za duzo kontrastuje - ale czarny juz nie razi i jest spojny


747_337326665.jpg


873_1336201032.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.