Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie można dokupić samej kierownicy z M-pakietu

 

I słusznie!


Zawsze dziwiłem się czemu oferują kierownicę z M-Pakietu jako niezależną opcje - przecież to nie jest w żaden sposób spójne z polityką marketingową.

 

Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

 

Moje stwierdzenie nie dotyczy marketingu BMW a każdego produktu który pozycjonowany jest wyżej niż standardowa oferta.

Elementy M-Pakietu nie powinny być dostępne rozdzielnie - a wyjątek stanowiła kierownica. I ten wyjątek właśnie został usunięty z oferty.

Opublikowano
nie można dokupić samej kierownicy z M-pakietu

 

I słusznie!


Zawsze dziwiłem się czemu oferują kierownicę z M-Pakietu jako niezależną opcje - przecież to nie jest w żaden sposób spójne z polityką marketingową.

 

Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

 

Hahah jako marketingowiec pracujący przy BMW, powiem więcej... to nawet nie jest część polityki marketingowej xd.

Jak już to jest to produkt/oferta :) Nikt z marketingu się tym nie zajmuje :)))

Opublikowano
Jak już to jest to produkt/oferta

 

Zgadza się. Nie precyzyjnie się wyraziłem. Zatem "pricing" okresla pozycjonowanie produktu a także wyróżnialność oferty na rynku.

Opublikowano
Jak już to jest to produkt/oferta

 

Zgadza się. Nie precyzyjnie się wyraziłem. Zatem "pricing" okresla pozycjonowanie produktu a także wyróżnialność oferty na rynku.

 

Raczej nie traktowałbym tego w kategoriach wyróżnialności, a tym bardziej premiumowości. BMW, jak wszyscy producenci zmierzają do możliwej optymalizacji. Trochę ich do tego zmusiła pandemia i brak części. Wobec czego marki (w tym premium) będą dążyć do tego by dawać klientom do wyboru 2-3 pakiety z różnym wyposażeniem i w max elastycznym podejściu kilka pakietów z opcjami i tyle. Nie będzie czegoś takiego jak wersje wyposażenia + pakiety z opcjami + opcje pojedyncze. Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

 

A nie od ceny końcowej wybranych opcji? :mrgreen:

Opublikowano
Powiem Wam, że już mi się bardzo podoba lci z zewnątrz ale musi mieć pakiet M i czarne nerki. Wersja bez m paka wygląda o wiele lepiej niż przedlift, ten przedni zderzak bardziej wygląda jak pakiet sport
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

 

x2

na szczescie BMW juz sie ogarnia, nowe konfiguratory zaczynaja byc juz calkiem przejrzyste :cool2:

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Golf też i nowa Astra L też, taki trend nic nie poradzisz. Wszyscy nadal 6 lat za Mercem, który rozbił te ekrany, a wszyscy się ładują na potęgę.

Ekrany za 4 lata znikną na rzecz full head up. Mark my words :lol: Jeszcze tylko sterowanie wszystkim z telefonu i centralny ekran zniknie. Navi jak wspomniałem na head up się wyświetli i tyle. Prędkościomierz to samo.


maxresdefault.jpg

IMG_20451.jpg

Opublikowano

Przywołanie Golfa 8, czyli gôwnosamochodu jeśli chodzi o wnętrze, największej biedy tego stulecia, nie jest najlepszym pomysłem przy obronie G20 LCI.

Jak BMW zamierza brać przykład z takich porażek, to winszuję i życzę powodzenia całej marce.

Opublikowano
Przywołanie Golfa 8, czyli gawnosamochodu jeśli chodzi o wnętrze, największej biedy tego stulecia, nie jest najlepszym pomysłem przy obronie G20 LCI.

Jak BMW zamierza brać przykład z takich porażek, to winszuję i życzę powodzenia całej marce.

 

Dokładnie to samo miałem napisać, porównanie segmentu C do D trochę nie na miejscu. Merc jest tutaj przykładem dobrym, ale Audi a4 czegoś takiego nie ma. Mi się nie podoba. chciałbym takie zegary jak ma Giullia z jednym dużym pośrodku, to wszystko. Zdziwienia w sumie nie powinno być zbyt dużego patrząc na nowe i7 :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale jakiej obronie G20? nikt tu niczego nie broni.

BMW to dziś nie tak daleko od tego golfa stoi jak 20 lat temu.

I to właśnie bardzo dobrze pokazuje jak się załamuje różnica, byle golf ma wnętrze jak BMW za 300k :8)

Opublikowano
Ale jakiej obronie G20? nikt tu niczego nie broni.

BMW to dziś nie tak daleko od tego golfa stoi jak 20 lat temu.

I to właśnie bardzo dobrze pokazuje jak się załamuje różnica, byle golf ma wnętrze jak BMW za 300k :8)

 

bmw jest wykonane z plastików premium, a golf ze zwykłych plastików :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaszaleli, konfig u mnie plus 50k porównując z produkcją 01.21....

Dodatkowo brak laserów... A to wizualny mega minus....

Lampy robiły robotę....

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

male-bmw-2.png
Opublikowano
plus 50k porównując z produkcją 01.21

 

Ktoś w końcu porządnie policzył!


Porównując od początku 2022 roku, koszt auta wzrósł o 25 tyś plus trzeba doliczyć kolejne 15 tyś za mniejszy rabat który do 09.2021 roku oscylował w graniacach 13%, a dzisiaj jest na poziomie 5%.

Opublikowano
Czy teraz asystenci Professional są tylko w m340i? Kto wpadł na taki durny pomysł? Muszę kupić najmocniejszy silnik żeby auto się utrzymywało w pasie ruchu? Nonsens
Opublikowano
Czy teraz asystenci Professional są tylko w m340i? Kto wpadł na taki durny pomysł? Muszę kupić najmocniejszy silnik żeby auto się utrzymywało w pasie ruchu? Nonsens

 

Chyba w którymś pakiecie to jest

Opublikowano

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

 

Zawsze w BMW na nowy model były najniższe rabaty, co w obecnych czasach może sugerować że na LCI będzie w okolicach 0%

Opublikowano
Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

 

BMW ma opóźnienie w produkcji sięgające ponad 100 tys aut ! Napiszę wyraźnie: przeszło sto tysięcy aut.


W takiej sytuacji nie muszą dawać żadnych rabatów bo na kolejne 6 miesięcy mają pełne obłożenie linii.

Dodatkowo na horyzoncie czekają kolejne podwyżki cen stali, elektroniki i brak wysyłki towarow z Chin ze względu na szczyt pandemii.


Za 5 miesiecy bedą nowe ceny, nowy rynek, nowe rabaty (o ile).


Jeżeli ktoś myśli - przeczekam aż sytuacja się unormuje - to rekomenduje przeanalizować ostatnie 20 lat i wskazać choćby jeden przypadek kiedy samochody potaniały.

Opublikowano
BMW ma opóźnienie w produkcji sięgające ponad 100 tys aut ! Napiszę wyraźnie: przeszło sto tysięcy aut.

 

No właśnie, to ki chuj produkują teraz w maju zamówienia z lutego 2022 gdzie zamówienia z kwietnia 2021 jeszcze czekają?

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
No właśnie, to ki [bAD] produkują teraz w maju zamówienia z lutego 2022

 

A to jest dobre pytanie. Zapewne odpowiedz jest stara jak świat światem stoi... Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$$...

Zamówienie z lutego 2022 miało inną cenę, inny rabat. Realizacja zamówienia z kwietnia 2021 jest aktualnie nieopłacalna i jestem w stanie w to uwierzyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Zaszaleli, konfig u mnie plus 50k porównując z produkcją 01.21....

Dodatkowo brak laserów... A to wizualny mega minus....

Lampy robiły robotę....

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

Najtaniej podstawa M340i kosztowala bodajże 270tyś teraz jest 300 za to pakiety są tańsze a pojedyncze opcje bez zmian i finalnie mój konfig wcześniej na 374tyś (baza 279) obecnie wychodzi 380(baza 300). Jedyna różnica to brak laserów, czerwonych zacisków bo teraz są w dziwnym pakiecie za 5000zł wczesniej same za 1600zl i m technology bo teraz też jest w pakiecie z oponami performance za 5000 wczesniej ok 1600. Czyli można przyjąć że 1:1 nasz konfig 374 vs 390. To nie efekt liftu bo już wcześniej były dwie podwyżki od naszego zakupu. Bmw na tle audi czy MB i tak jest tanie i ma fajne rabaty.

Jak chcesz podliczać wszystko to do tego można doliczyć finalny rabat ok 10% gorszy niż rok temu więc wyjdzie jak pisałeś ok.40-50tyś zł.

Ale jak już tak się dołujemy to pamiętajcie, że leasing na skutek wiboru też podróżał o 10-20% zależnie od parametrów więc finalnie auto będzie nas kosztowało od 30 do 40% więcej niż rok temu :)

Edytowane przez --==maly==--

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.