Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
330i zjazd z 258 do 245 koni , tak samo jak zrobili wczesniej w 4er

 

Panowie, cieszcie sie ze nie zrobili top speed = 180 jak Volvo :)

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy ktoś się orientuje z jakim opóźnieniem może się pojawić aktualny konfigurator na stronie BMW? Dealer już ma, ale nie będę mu zawracał d.py, żeby sobie posprawdzać jak to się pozmieniało. A zdaje się pakiety w PL i w DE się mogą różnić, prawda?
Opublikowano
Ktoś powie że jestem chory.. ale kij z tabletami, kij z wyglądem.. zabrali z 330i RWD szperę M.. kto lubi sobie poszaleć po zakrętach ten wie .. jaka jest różnica w AWD VS RWD VS RWD szpera :mad2:

 

Info z konfigurstora DE?

Jednym słowem można to LCI podsumować: xD. Podwyższona cena, pocięcie kosztów produkcji, bardzo kontrowersyjne zmiany w designie środka i zewnątrz, ograniczenie wyposazenia, pogorszenie osiągów.


Mam nadzieję, że recenzenci wypunktują wszystkie zalety tego liftingu.

 

I z DE i z salonu PL ;) w M340i zostaje.. ale w niższych wersjach już nain ...

Opublikowano
330i zjazd z 258 do 245 koni , tak samo jak zrobili wczesniej w 4er

 

Panowie, cieszcie sie ze nie zrobili top speed = 180 jak Volvo :)

 

Tam to jest ciekawe. Volvo już wie, że ludzie ściągali ten ogranicznik .. i teraz po zdjęciu ogranicznika odrazu do VOLVO idzie komunikat online .. i po gwarancji.

Opublikowano

No i jest prezentacja!




Deska/ekrany fatalnie się prezentują wg mnie, cieszę się, że mam przedlifta. Przednie światła spoko wyglądają, ale z tego co zrozumiałem to nie ma już opcji świateł laserowych.

Opublikowano
No i jest prezentacja!




Deska/ekrany fatalnie się prezentują wg mnie, cieszę się, że mam przedlifta. Przednie światła spoko wyglądają, ale z tego co zrozumiałem to nie ma już opcji świateł laserowych.

 

Już czwartą stronę ten temat jest maglowany :D


Moim zdaniem wygląd zewnętrzny zmiana na zdecydowany plus (szczególnie wersja bez mpaku), natomiast ten tablet.. mi się chyba nie podoba, ale ciekawe jak będzie na żywo.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Tablet to to samo co w i4. Jeździłem, testowałem i moim zdaniem jest Ok. Ba, nawet lepiej niż Ok, bo rozdzielczość zarąbista No i duży przede wszystkim jest. Z boku faktycznie wygląda średnio, ale jako kierowca będę na niego patrzeć centralnie i naprawdę tragedii nie ma.
Opublikowano
No i jest prezentacja!




Deska/ekrany fatalnie się prezentują wg mnie, cieszę się, że mam przedlifta. Przednie światła spoko wyglądają, ale z tego co zrozumiałem to nie ma już opcji świateł laserowych.

 

Już czwartą stronę ten temat jest maglowany :D


Moim zdaniem wygląd zewnętrzny zmiana na zdecydowany plus (szczególnie wersja bez mpaku), natomiast ten tablet.. mi się chyba nie podoba, ale ciekawe jak będzie na żywo.


Aaa to przepraszam :oops:

Opublikowano
330i zjazd z 258 do 245 koni , tak samo jak zrobili wczesniej w 4er

 

Straszne dziady, nie chciało im sie popracować nad silnikiem by zachować moc i spełnić normę to ścieli 13KM to poziomu starego Audi A4 2.0. To pokazuje jakim szacunkiem darzeni są klienci spalinowych modeli.

Opublikowano
matko Bosko, aż czynaście koni uciekło xD Różnica praktycznie żadna. Plus, to że na papierze ma o 13 mniej nie znaczy że w rzeczywistości tyle będzie miał (hamownia) ;)
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
matko Bosko, aż czynaście koni uciekło xD Różnica praktycznie żadna. Plus, to że na papierze ma o 13 mniej nie znaczy że w rzeczywistości tyle będzie miał (hamownia) ;)

 

Szkoda, że ceny nie obcięli o 5%…

Opublikowano
paskudny środek

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Tablet to to samo co w i4. Jeździłem, testowałem i moim zdaniem jest Ok. Ba, nawet lepiej niż Ok, bo rozdzielczość zarąbista No i duży przede wszystkim jest. Z boku faktycznie wygląda średnio, ale jako kierowca będę na niego patrzeć centralnie i naprawdę tragedii nie ma.

 


Szacunek to akurat ostatnia rzecz, o której myśli globalny producent samochodów, który ma tyle zamówień, że pozazdrościłaby mu niejedna marka popularna typu Ford, Dacia, Renault itd. Oni naprawdę mają głęboko szacunek... A jak się panu nie podoba, to zapraszamy do konkurencji, mamy dość klientów by utrzymać pierwsze miejsce w seg. premium. I tym chyba się kierują. Nie ma się co dziwić, że tną koszty, skoro mogą sobie na to pozwolić...

Opublikowano

A ja uważam że to jest dobry kierunek LCI 3 serii, nie jest zbyt "szalony" ma jakieś zmiany. Każda nowsza wersja musi miec jakiś element odwagi dizajnerskiej,troche "szaleństwa" ,troche nowych technologi, trochę polotu... Inaczej o czym byśmy gadali? Inaczej każdy nowszy model/LCI wiele by się nie różnił i był poprostu nudny...

Ja tylko pragne przypomnieć ile pomyj się wylewało na nową 4, okazuje się że wg mojego handlowca 4 w gamie BMW to jest model na który średnio się najdłużej czeka. Sam czekam 13-ty miesiąc. Także spokojnie, mogą niektózy wyśmiewać tablety i brak lewarka i inne ale nowa 3 będzie napewno hitem sprzedaży i pobije "słupki preLCI :D

Opublikowano
A ja uważam że to jest dobry kierunek LCI 3 serii, nie jest zbyt "szalony" ma jakieś zmiany. Każda nowsza wersja musi miec jakiś element odwagi dizajnerskiej,troche "szaleństwa" ,troche nowych technologi, trochę polotu... Inaczej o czym byśmy gadali? Inaczej każdy nowszy model/LCI wiele by się nie różnił i był poprostu nudny...

Ja tylko pragne przypomnieć ile pomyj się wylewało na nową 4, okazuje się że wg mojego handlowca 4 w gamie BMW to jest model na który średnio się najdłużej czeka. Sam czekam 13-ty miesiąc. Także spokojnie, mogą niektózy wyśmiewać tablety i brak lewarka i inne ale nowa 3 będzie napewno hitem sprzedaży i pobije "słupki preLCI :D

 

czas oczekiwania nie musi oznaczać, że jest taki pożądany....rozmawiałem z dealerem w sobotę i powiedział, że trójki dużo lepiej się sprzedają niż 4..... ile w tym prawdy, nie wiem.....

Opublikowano
A ja uważam że to jest dobry kierunek LCI 3 serii, nie jest zbyt "szalony" ma jakieś zmiany. Każda nowsza wersja musi miec jakiś element odwagi dizajnerskiej,troche "szaleństwa" ,troche nowych technologi, trochę polotu... Inaczej o czym byśmy gadali? Inaczej każdy nowszy model/LCI wiele by się nie różnił i był poprostu nudny...

Ja tylko pragne przypomnieć ile pomyj się wylewało na nową 4, okazuje się że wg mojego handlowca 4 w gamie BMW to jest model na który średnio się najdłużej czeka. Sam czekam 13-ty miesiąc. Także spokojnie, mogą niektózy wyśmiewać tablety i brak lewarka i inne ale nowa 3 będzie napewno hitem sprzedaży i pobije "słupki preLCI :D

 

czas oczekiwania nie musi oznaczać, że jest taki pożądany....rozmawiałem z dealerem w sobotę i powiedział, że trójki dużo lepiej się sprzedają niż 4..... ile w tym prawdy, nie wiem.....

 

Aktualnie seria 3 to drugi (po XC60) najlepiej sprzedający się samochód w segmencie premium w 2022 r. A więc z całą pewnością seria 4 nie sprzedaje się lepiej. Natomiast prawdą jest, że konstruktorzy najlepiej wiedzą co działa, a co nie działa i wszystkie zmiany były wcześniej konsultowane, badane i sprawdzane, czy się przyjmą, na kluczowych rynkach. A skoro zmiany są takie a nie inne, tzn. że uznali, że się przyjmą. Pół roku temu nowa seria 4 została zalana hejtem. Dzisiaj wszyscy mówią, że w sumie to nawet nieźle wygląda. Za 3 lata wszyscy powiedzą, że poprzednia generacja wygląda jak tani gniot.

Opublikowano
A ja uważam że to jest dobry kierunek LCI 3 serii, nie jest zbyt "szalony" ma jakieś zmiany. Każda nowsza wersja musi miec jakiś element odwagi dizajnerskiej,troche "szaleństwa" ,troche nowych technologi, trochę polotu... Inaczej o czym byśmy gadali? Inaczej każdy nowszy model/LCI wiele by się nie różnił i był poprostu nudny...

Ja tylko pragne przypomnieć ile pomyj się wylewało na nową 4, okazuje się że wg mojego handlowca 4 w gamie BMW to jest model na który średnio się najdłużej czeka. Sam czekam 13-ty miesiąc. Także spokojnie, mogą niektózy wyśmiewać tablety i brak lewarka i inne ale nowa 3 będzie napewno hitem sprzedaży i pobije "słupki preLCI :D

 

czas oczekiwania nie musi oznaczać, że jest taki pożądany....rozmawiałem z dealerem w sobotę i powiedział, że trójki dużo lepiej się sprzedają niż 4..... ile w tym prawdy, nie wiem.....

 

Aktualnie seria 3 to drugi (po XC60) najlepiej sprzedający się samochód w segmencie premium w 2022 r. A więc z całą pewnością seria 4 nie sprzedaje się lepiej. Natomiast prawdą jest, że konstruktorzy najlepiej wiedzą co działa, a co nie działa i wszystkie zmiany były wcześniej konsultowane, badane i sprawdzane, czy się przyjmą, na kluczowych rynkach. A skoro zmiany są takie a nie inne, tzn. że uznali, że się przyjmą. Pół roku temu nowa seria 4 została zalana hejtem. Dzisiaj wszyscy mówią, że w sumie to nawet nieźle wygląda. Za 3 lata wszyscy powiedzą, że poprzednia generacja wygląda jak tani gniot.

 


Tu pewnie chodzi o to że seria 4 lepiej sie sprzedaje jak poprzednia i sprzedaz zaskoczyła logistyków z bmw, sami pewnie sie nie spodziewali tylu zamówien.Ale wracając do rzeczy, jaki by hejt nie poleciał na LCI 3er to i tak będzie się sprzedawać.

Opublikowano

Co do podwyżek cen to na konfiguratorze niemieckim dopłata do mpakietu to 4200 euro czyli ok 19 tys….

Tymczasem w przedlifcie mpakiet kosztował ponad 30 tys w PL

Dopłata do kombi w DE 1100 euro, u nas 10 tys pln

Coś tu jest nie halo….

Opublikowano
Co do podwyżek cen to na konfiguratorze niemieckim dopłata do mpakietu to 4200 euro czyli ok 19 tys….

Tymczasem w przedlifcie mpakiet kosztował ponad 30 tys w PL

Dopłata do kombi w DE 1100 euro, u nas 10 tys pln

Coś tu jest nie halo….

 

Na każdym rynku masz inne wyposażenie standardowe w różnych wersjach, trzeba poczekać na polski konfigurator.

Będzie dużo drożej, pytanie jak dużo.


Co ciekawe, do tej pory polski konfigurator zaczynał się od bodajże 134tys.

Tymczasem na bmw.pl:

9cbfd6b7aa5e0.png

Opublikowano
Co do podwyżek cen to na konfiguratorze niemieckim dopłata do mpakietu to 4200 euro czyli ok 19 tys….

Tymczasem w przedlifcie mpakiet kosztował ponad 30 tys w PL

Dopłata do kombi w DE 1100 euro, u nas 10 tys pln

Coś tu jest nie halo….

 

Na każdym rynku masz inne wyposażenie standardowe w różnych wersjach, trzeba poczekać na polski konfigurator.

Będzie dużo drożej, pytanie jak dużo.


Co ciekawe, do tej pory polski konfigurator zaczynał się od bodajże 134tys.

Tymczasem na bmw.pl:

9cbfd6b7aa5e0.png

 

Na ten moment - 17:28 - trójka zniknęła z konfiguratora

Opublikowano
Ceny zaczynały się od 144 tysięcy, ale za wersję z manualną skrzynią biegów. Za automat trzeba było dopłacić około 10 tysięcy. Teraz manualna skrzynia chyba nie będzie dostępna.


Polski konfigurator jest już dostępny, trzeba wejść bezpośrednio na https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G20

A możesz zapodać linka do Touringa, bo nie mogę znaleźć. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.