Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli jednym słowem podwyżka o 12 tysi do tego co ostatnio podnieśli (6 tys), co daje w sumie 18 tys...;)

 

Każda wersja LCI zawsze jest droższa od poprzedniej, jednoczesnie bedac lepiej wyposażoną.

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy jest jeszcze możliwość zamowienia wersji przedliftowej?

 

Przedliftowe będą produkowane do końca lipca. Czas oczekiwania wynosi aktualnie 6-8 miesięcy, zatem nie ma technicznej możliwości zamówienia i wyprodukowania wersji przedliftowej.

Opublikowano
Jest możliwość jedynie przejęcia zamówienia od kogoś bądź szukanie gotowego do odbioru. Pojawiają się w salonach wyprodukowane już auta, których klient nie może odebrać ze względu na problemy z finansowaniem. No ale na gotowe auto nie liczyłbym na żaden rabat.
Opublikowano
Jest możliwość jedynie przejęcia zamówienia od kogoś bądź szukanie gotowego do odbioru. Pojawiają się w salonach wyprodukowane już auta, których klient nie może odebrać ze względu na problemy z finansowaniem. No ale na gotowe auto nie liczyłbym na żaden rabat.

Tu jednak się mylisz. Można liczyć na rabat, w zależności od salonu, rzędu kilku procent. Jak ktoś wspomniał, auta które się dzisiaj pojawiają, były zamawiane kilka miesięcy temu, gdzie rabaty 7-12% były na porządku dziennym.

Inna sprawa, to jak szybko takie auta się sprzedają... ;-) (bardzo szybko)

Opublikowano

No właśnie rabat byłby tu konieczny, z konfiguratora mi wychodzi co najmniej 300k dla 320iX i 330k dla 330ix, a w miarę zbliżone do owych gotowe kosztują ok. 350k.


Przetrzepałem rynek gotowych do obioru, ale większość to albo diesle albo kompletnie mi nie pasujące konfigi (H&K, szyberdach, tapicerka byle jasna, lasery i pakiet innowacji - tego oczekuję).


Co do przejęcia od kogoś zamówienia, czy jest możliwość zamiany parametrów? I przede wszystkim, jak przejąć to zamówienie?

Opublikowano
No właśnie rabat byłby tu konieczny, z konfiguratora mi wychodzi co najmniej 300k dla 320iX i 330k dla 330ix, a w miarę zbliżone do owych gotowe kosztują ok. 350k.


Przetrzepałem rynek gotowych do obioru, ale większość to albo diesle albo kompletnie mi nie pasujące konfigi (H&K, szyberdach, tapicerka byle jasna, lasery i pakiet innowacji - tego oczekuję).


Co do przejęcia od kogoś zamówienia, czy jest możliwość zamiany parametrów? I przede wszystkim, jak przejąć to zamówienie?

 

Szukasz kogoś, komu już bryka nie jest potrzebna, kupił inna, zrezygnował etc.


Ostatnio na otomoto gość wystawiał swoją m3 zamówiona w zeszłym roku z odstępnym około 30-40 tys. zł.


ps. Jeśli nie bierzesz za gotówkę, to dolicz koszt leasingu, który myślę że spokojnie zje każdy rabat... Dobre czasu na zakup już były. Mam wrażenie, że teraz jesteśmy na mocnej górce.

Opublikowano
No właśnie rabat byłby tu konieczny, z konfiguratora mi wychodzi co najmniej 300k dla 320iX i 330k dla 330ix, a w miarę zbliżone do owych gotowe kosztują ok. 350k.


Przetrzepałem rynek gotowych do obioru, ale większość to albo diesle albo kompletnie mi nie pasujące konfigi (H&K, szyberdach, tapicerka byle jasna, lasery i pakiet innowacji - tego oczekuję).


Co do przejęcia od kogoś zamówienia, czy jest możliwość zamiany parametrów? I przede wszystkim, jak przejąć to zamówienie?

 

W BMW Team - Wrocław Długołęka salon zamówił m340i żeby je sprzedać. Aktualnie nie ma na to auto jeszcze klienta. Jest możliwość zmiany konfiguracji bo auto jest dopiero zlecone do produkcji. Wiem bo pytałem osobiście. Myk jest taki że to musi być m340i i nie chcieli dać rabatu ;D


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-m340i-xdrive-m-performance-carbon-systemy-asystujace-ID6ECQWp.html

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

No mam nadzieję że późniejszy niż mój bo zamówili później niż ja xD hehe. Ale handlowiec mówił że koło czerwca chyba. Dzwoń i pytaj.


BTW. 18 maja ma się pojawić BMW g20 LCI w oficjalnym konfiguratorze BMW. Tylko pojedynczo panowie, nie rozj3bcie serwera xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

Odezwę się do nich. Czy wie ktoś może jak z rabatami w BMW Sikora? Mają piękne konfiguracje.


EDIT: ta z BMW Team już wyprodukowana, czeka na transport

Opublikowano
EDIT: ta z BMW Team już wyprodukowana, czeka na transport

 

No to ich auto wyprodukowało się w około 2-3 miesiące od zamówienia. Fest.... Mały pojedynczy salon ma większe wpływy niż InchCape? =)

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Przód w mojej ocenie jest ok ale ten tył z tym wielkim dyfuzorem i powiem szczerze ogólnie podobają mi się końcówki trapezowe w BMW ale z tych zdjęć nie wygląda to fajnie, ale zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze jak wychodzi nowy model lub lifting to klienci powinni być zachwyceni i lecieć do dealera z zamówieniami. W BMW im nowsze tym gorzej.

Trzeba sobie tłumaczyć że nie jest tak zle przyzwyczaimy się itd. Raczej nie powinno to tak wyglądać.

Audi i mercedes zdecydowanie lepiej sobie radzą z pogodzeniem stylistyki z europejskim i azjatyckim gustem.

Bmw patrzy tylko na wschód.

Teraz niech ktoś powie co jest ladniejsze w LCI niż w PRE LCI bo ja jakoś plusów nie widzę żadnych.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Od kiedy nowe samochody mają być ładniejsze od starszych? Jedyna ich zaleta, że są nowe.

Nie można poprawić sylwetki BMW E31 czy E38.

Stara ósemka leje na łeb nową czwórkę jak stoją obok siebie na parkingu. Nie tylko designem, ale bezbłędną proporcją.

A dobrze zrobiona f30 frontem bije g20.

Przy g20 od początku było wiadome, że reflektory przód będą w LCI już bez tego zęba w dolnej części. Dodali wżer w pre LCI tylko po to, by w LCI go zlicować, bo UŁA nowość.

Opublikowano

Chyba dam na tacę, że moja g20 dojechała do sprzedawcy w wersji przed liftem :/

Dziwne, że środka nigdzie nie pokazują.

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
Jeżeli LCI nie dotknie środka to może nie będzie to takie tragiczne - już niech będzie tablet, byle zostały przyciski.
Opublikowano
Jeżeli LCI nie dotknie środka to może nie będzie to takie tragiczne - już niech będzie tablet, byle zostały przyciski.

 

Tablet = brak przycisków, zarówno tych od klimatyzacji jak i tych 8 programowalnych do skrótów. Przecież tylko i wyłącznie o to w tym chodzi. Tablet zamiast przycisków, to kilka dolarów oszczędności na każdym wyprodukowanym modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.