Skocz do zawartości

G20 LCI


ironiq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jeśli wersja 2 wygląda tak, to pewnie 3 będzie niemal identycznie :roll:

svsv.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=2vftVHBoelQ

 

Sory za porównanie ale skojarzyło mi się że wygląd prawie jak u maszynisty w pociągu :)


Mam u siebie podstawowe zegary i one ciekawie nie wyglądają ale taki tablet w mojej ocenie wygląda fatalnie. Jak wogóle BMW mogło podjąć decyzję żeby iść w tym kierunku. Nawet Mercedes podbno już zmienia opcje i się z tego zaczyna wycofywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sory za porównanie ale skojarzyło mi się że wygląd prawie jak u maszynisty w pociągu :)


Mam u siebie podstawowe zegary i one ciekawie nie wyglądają ale taki tablet w mojej ocenie wygląda fatalnie. Jak wogóle BMW mogło podjąć decyzję żeby iść w tym kierunku. Nawet Mercedes podbno już zmienia opcje i się z tego zaczyna wycofywać.

Siedziałem już w jednym takim elektrycznym... Część ekranu zakrywa kierownica, sterowanie klimatyzacją i szukanie palcem po ekranie miejsc dotyku porażka :( ogólnie wnętrze katastrofa :( modlę się, aby się załapać przed liftem :mad2:

Bez-tytu-u.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wersja 2 wygląda tak, to pewnie 3 będzie niemal identycznie :roll:

svsv.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=2vftVHBoelQ

 

Nic podobnego. Wersja 2 to nowy model.

Seria 3 to FL. dopiero w wersji “i” dla serii 3 pojawi się ekran jak na obrazku. Także serio panowie, zluzujcie tyłki trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak pisałem kilkanaście stron wcześniej - dostajecie nowy samochód, po lifcie, po cenie starego :) Bravo panowie!

 

I czarną skrzynkę w gratisie :D


Tak na serio to miejmy nadzieję że nie i że lifting to nie to samo co nowo homologowany model :)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak pisałem kilkanaście stron wcześniej - dostajecie nowy samochód, po lifcie, po cenie starego :) Bravo panowie!

 

I czarną skrzynkę w gratisie :D


Tak na serio to miejmy nadzieję że nie i że lifting to nie to samo co nowo homologowany model :)

 


Idąc tokiem myślenia, że w lifcie będzie ten tzw. tablet, to już w serii 8 powinien występować. Tym bardziej, że ten model dopiero miał FL.

Zatem gwarantuje :) Dotyczy to jedynie elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak pisałem kilkanaście stron wcześniej - dostajecie nowy samochód, po lifcie, po cenie starego :) Bravo panowie!

 

I czarną skrzynkę w gratisie :D


Tak na serio to miejmy nadzieję że nie i że lifting to nie to samo co nowo homologowany model :)

 


Idąc tokiem myślenia, że w lifcie będzie ten tzw. tablet, to już w serii 8 powinien występować. Tym bardziej, że ten model dopiero miał FL.

Zatem gwarantuje :) Dotyczy to jedynie elektryka.

 

Miałem na myśli czarne skrzynki monitorujące parametry jazdy ;)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przeciekow ktore maja delarzy srodek ma byc jak w i4 :mad2:

Też tak słyszałem, a na niektórych zdjęciach porobionych na wyłapanych na drogach LCI też to można zauważyć po kształcie dechy rozdzielczej.

Najgorzej by to nie było, ale kto wie jak będzie finalnie....

kokpit BMW i4:

BMW-i4-interior.jpg

Bez-tytu-u.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przeciekow ktore maja delarzy srodek ma byc jak w i4 :mad2:


Co do bmw 8 zostalo tak bo plan lci byl duzo wczesniej :mrgreen:

 

Właśnie wracam z salonu i przejażdżki nowym M3 xDrive i sprzedawca mówił dokładnie to samo. Całe szczęście czarnych skrzynek nie będzie ;) Mogli chociaż zrobić sterowanie klimatyzacją na fizycznych przyciskach ale raczej będzie tak jak w i4.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem właśnie ze sprzedawcą. Gwarantował, że auto się wyprodukuje takie jakie jest zamówione. Pod koniec marca będzie wiadomo coś więcej na temat terminu. Zamówienie ze stycznia, więc zobaczymy :)
Bez-tytu-u.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rozmawiałem właśnie ze sprzedawcą. Gwarantował, że auto się wyprodukuje takie jakie jest zamówione. Pod koniec marca będzie wiadomo coś więcej na temat terminu. Zamówienie ze stycznia, więc zobaczymy :)

Te 'gwarancje' sprzedawców to należy traktować z przymrużeniem oka w obecnych czasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
To tak samo jak z nerkami w G22 - najpierw wszyscy narzekają, ale jak zobaczą na żywo to większość się przekonuje. Nowy kokpit widziałem na żywo w i4, wygląda fenomenalnie. Aż trochę żałuję, że moje G22 będzie jeszcze ze "starym". Ten nowy robi wrażenie, jest mega czytelny i moim zdaniem jest pozytywną zmianą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak samo jak z nerkami w G22 - najpierw wszyscy narzekają, ale jak zobaczą na żywo to większość się przekonuje. Nowy kokpit widziałem na żywo w i4, wygląda fenomenalnie. Aż trochę żałuję, że moje G22 będzie jeszcze ze "starym". Ten nowy robi wrażenie, jest mega czytelny i moim zdaniem jest pozytywną zmianą.

 

Też widziałem, wnętrze traci ze swojego sportowego charakteru ale wygląda to nowocześnie, potwierdzam robi dobre wrażenie. Ale jak dla mnie absolutną porażką jest rezygnacja z fizycznych przycisków do obsługi klimy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wczoraj miałem w salonie dwa auta obok siebie i4 M50 i M440i i dużo lepiej wygląda staty kokpit. Klimatyzację też się ustawia często czy włącza podgrzewanie foteli itd

Ten wyświetlacz będzie wiecznie wypalcowany jak w audi.

Podczas jazdy na nierównościach też ciężko trafić w odpowiednią funkcję.

Zrobili tak bo jest taniej nie jest to lepsze wyjście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klimatyzację też się ustawia często czy włącza podgrzewanie foteli itd

Ten wyświetlacz będzie wiecznie wypalcowany jak w audi.

Podczas jazdy na nierównościach też ciężko trafić w odpowiednią funkcję.

 

Mam w XC60 takie rozwiązanie. Od 3 lat. Moje przemyślenia:


- klimatyzację ustawia się raz (przynajmniej w XC60 które jest garażowane). 20 stopni, lato czy zima - nie przestawiam więc nie ma problemu. Nie wiem jak będzie w lifcie, ale ustawienia można dokonać na 2 sposoby - przyciski plus/minus (oczywiście na ekranie i suwak) więc jest w miare ok.

- ogrzewanie foteli - tu już jest problem z trafieniem - zdarza się, że palec się omsknie. Trzeba też oderwać wzrok, żeby pocelować.

- czasami, w zależności od okoliczności i tego jak długo minęło od startu samochodu i tego jakie aplikacje są uruchomione (np radio/Spotify) - jest lag w reakcji na trafienie, na ustawienie itp.

- "wypalcowanie" - nie mam w Volvo żadnego kontrolera i to jest masakra... Nie dziwne, że w zestawie w samochodzie dają specjalną szmatkę do czyszczenia z napisem VOLVO. :)


Reasumując - da się żyć, ale czasami jest to upierdliwe. Miałem przez moment na wypożyczeniu nowego Passata - tam ustawienia temperatury było tylko przy pomocy wirtualnego suwaka i to był jakis dramat. Wprawdzie nie był on na ekranie ale był w pełni dotykowy. Masakra żeby ustawić szybko konkretną temperaturę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.