Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czy to pierwszy lift w historii marki? raczej tysięczny, chyba wiedzą co robią...

nie wierzę, że ktoś zamówił przedlifta a odbierze polifta bo kupa rzeczy będzie inna, od wzoru felg po całkiem inny środek....a kończąc na cenach i terminach odbioru...

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a czy to pierwszy lift w historii marki? raczej tysięczny, chyba wiedzą co robią...

nie wierzę, że ktoś zamówił przedlifta a odbierze polifta bo kupa rzeczy będzie inna, od wzoru felg po całkiem inny środek....a kończąc na cenach i terminach odbioru...

 

Pewnie że nie pierwszy lift ale chyba pierwszy raz sytuacja że na auto przedliftowe są półroczne kolejki. Do tej pory było raczej tak że samochody przed liftem miały krótkie terminy produkcyjne bo zainteresowanie słabło i można było spokojnie określić kiedy będzie zmiana. Cenniki liftów były ogłaszane na 2 miesiące przed rozpoczęciem produkcji, a teraz teoretycznie powinni zacząć zbierać zamówienia na polifta a oni nic o nim jeszcze nie wiedzą i to moim zdaniem powoduje że sytuacja jest odmienna.

Opublikowano
Sprzedawca na to pytanie odpowiedział że tak może się zdarzyć, a w związku z tym że to nie wina Klienta powinna być propozycja przyjęcia auta po lifcie bez dopłaty. Aczkolwiek póki taka propozycja nie padnie to nie uwierzę ;) Auto zamówiłem w.piatek :mrgreen:
Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwsze raz w historii polift będzie gorszy od przedlifta więc sprawa nie jest oczywista i jednoznaczna.

Nie widzę żadnych plusów liftu wszystko na minus.

Opublikowano
Pierwsze raz w historii polift będzie gorszy od przedlifta więc sprawa nie jest oczywista i jednoznaczna.

Nie widzę żadnych plusów liftu wszystko na minus.

O wielu rzeczach pewnie jeszcze nie wiemy, ale sam kokpit średnio do mnie przemawia ... Mam nadzieję że jednak otrzymam wóz w obecnej postaci :D

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano

Z informacji od dilera prezentacja LCI bedzie w tym roku, produkcja jednak z uwagi na problemy z zaopatrzeniem zacznie się prawdopodobnie pod koniec pierwszego kwartału 2023. Nie ma opcji na to że ktoś zamówi przedlifta a dostanie LCI w tej samej cenie. Po pierwsze zmienią się cenniki, pakiety i możliwe wyposażenie więc dotychczasowa konfiguracja będzie nie kompatybilna i trzeba będzie stworzyć nową, na tej podstawie zostaną przedstawione nowe propozycje który przyjmiesz/przyjmiemy bądź odrzucimy. Z ciekawostek możliwe że ostatnie samochody pre LCI będą miały już nowszy system operacyjny iDrive z LCI.


Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
Z ciekawostek możliwe że ostatnie samochody pre LCI będą miały już nowszy system operacyjny iDrive z LCI.

 

Gdzies czytalem, niektore rzeczy z iD8 beda implementowane tez na iD7 w aktualizachach OTA. To co hardware uciagnie... Pozyjemy zobaczymy...

Opublikowano

Jest ok, choć w obecnej wersji światła przednie bardziej zadziorne :D

Ciekawe jak środek, bo jak pójdą w IX to raczej średnio :/

Bez-tytu-u.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To juz pewne na 100% że będzie środek z IX , widać z zdjęciach "szpiegowskich" konsole z i4 / ix niby poprzykrywana ale ekrany widać . Jak dla mnie mega szkoda bo BMW traci tożsamość. Mercedes od tego odchodzi a BMW dopiero zaczyna.... słabo...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Właśnie dlatego teraz to robi, bo Merc odchodzi. Nie chcą tego samego w tym samym czasie.

Mi też średnio podchodzi, ale widocznie Chińczykom wchodzi.

Opublikowano
Mi też średnio podchodzi, ale widocznie Chińczykom wchodzi.

 

Co Wy wszyscy macie z tymi Chińczykami :D? Jak krytykowali grill nowej Czwórki, to tez wszędzie to powtarzanie o Chińczykach, a BMW w Chinach to nawet w Top 10 pod względem sprzedaży nie jest :wink:. Wciskanie wszędzie ekranów to przede wszystkim oszczędność na designie jak i pewnie na materiałach (łatwiej tłuc te same ekrany do wszystkich modeli zamiast różne panele, do tego jeszcze w różnych kolorach i obszyciach).

Opublikowano

BMW w Chinach to nawet w Top 10 pod względem sprzedaży nie jest

 

Przy 1 miliard 400 milionów obywateli nie trzeba być w TOP10 żeby opłacało się zmienić design pod tak ogromną grupę klientów

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mi też średnio podchodzi, ale widocznie Chińczykom wchodzi.

 

Co Wy wszyscy macie z tymi Chińczykami :D? Jak krytykowali grill nowej Czwórki, to tez wszędzie to powtarzanie o Chińczykach, a BMW w Chinach to nawet w Top 10 pod względem sprzedaży nie jest :wink:. Wciskanie wszędzie ekranów to przede wszystkim oszczędność na designie jak i pewnie na materiałach (łatwiej tłuc te same ekrany do wszystkich modeli zamiast różne panele, do tego jeszcze w różnych kolorach i obszyciach).

 

Ale ktoś musi się znaleźć chętny na te ekrany, bo co z oszczędności jak nikt tego nie kupi?

China Accounted for Nearly 40 Percent of all BMW Sales in 2021

Source: https://www.bmwblog.com/2022/01/12/china-bmw-sales-2021/

Opublikowano
To juz pewne na 100% że będzie środek z IX , widać z zdjęciach "szpiegowskich" konsole z i4 / ix niby poprzykrywana ale ekrany widać . Jak dla mnie mega szkoda bo BMW traci tożsamość. Mercedes od tego odchodzi a BMW dopiero zaczyna.... słabo...

 

Jakieś szczegóły na temat odchodzenia mercedesa od ekranów?

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pewnie chodziło koledze od odejścia jednego wielkiego mono na rzecz dwóch ekranów.
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Właśnie dostałem telefon od swojego sprzedawcy. Dostali dziś powiadomienie od BMW Polska o wyczerpaniu miejsc produkcyjnych na model pre LCI. Także każde zamówione G20/G21 w tym momencie będzie wyprodukowane już jako LCI. BMW gwarantuje zachowanie cen modelu sprzed LCI. Z ciekawości wyleciały z opcji LEDy adaptacyjne, kolor szary Oxide, listwy alumunioniowe Tetragon, felgi 792 bicolor (model z M340) i parę innych mniej istotnych.
Opublikowano
Właśnie dostałem telefon od swojego sprzedawcy. Dostali dziś powiadomienie od BMW Polska o wyczerpaniu miejsc produkcyjnych na model pre LCI. Także każde zamówione G20/G21 w tym momencie będzie wyprodukowane już jako LCI. BMW gwarantuje zachowanie cen modelu sprzed LCI. Z ciekawości wyleciały z opcji LEDy adaptacyjne, kolor szary Oxide, listwy alumunioniowe Tetragon, felgi 792 bicolor (model z M340) i parę innych mniej istotnych.
ale jaja :o a kiedy zamawiałeś ?
Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
Właśnie dostałem telefon od swojego sprzedawcy. Dostali dziś powiadomienie od BMW Polska o wyczerpaniu miejsc produkcyjnych na model pre LCI. Także każde zamówione G20/G21 w tym momencie będzie wyprodukowane już jako LCI. BMW gwarantuje zachowanie cen modelu sprzed LCI. Z ciekawości wyleciały z opcji LEDy adaptacyjne, kolor szary Oxide, listwy alumunioniowe Tetragon, felgi 792 bicolor (model z M340) i parę innych mniej istotnych.

 

A wszystkie zamówione do teraz wyprodukują się jako przed lci?

Opublikowano
Kolega bajki opowiada. LEDów adaptacyjnych nie było, są "o rozszerzonym zakresie" i tak jest od przynajmniej pół roku. :)
Opublikowano
Czyli tak jak pisałem kilkanaście stron wcześniej - dostajecie nowy samochód, po lifcie, po cenie starego :) Bravo panowie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.