Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na bimmerpost pojawiło się takie zdjęcie, rzekomo to wnętrze z LCI. Uwagę zwraca jedna duża powierzchnia ekranów LCD i zastąpienie dźwigni zmiany biegów przełącznikiem.


attachment.php?attachmentid=2700000&stc=1&d=1632080735

Jak w i4, ale bez niebieskiego koloru

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przecież jest tyle marek, koncernów, konsorcjów, a wszyscy trzaskają wszystko na jedno kopyto.. :roll:

Mojej ze starymi dobrymi zegarami nie oddam nikomu nigdy.

Opublikowano

jedzilem e klasa z tymi tabletami, to jest dramat i w cholere niebezpieczne dziadostwo.


Non stop odrywanie oczow od kierownicy, zeby jakis bzdet wlaczyc lub wylacz / przelaczyc.


No niestety liczy sie hajs. BMW mialo dobra opinie ze wzgledu na brak tego kiczu. Dla mnie merole to auta, ktore nie nadaja sie do uzytku.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jedzilem e klasa z tymi tabletami, to jest dramat i w cholere niebezpieczne dziadostwo.

kilka dni temu prawie przejechałem pieszego ,chcąc włączyć parowanie szyb dotykowym przyciskiem w nowym Golfie 2021 , za każdym razem za trzecim razem się udało :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kilka dobrych lat tableciarnia była w Mercu, ale wyniki sprzedażowe mieli dobre. Więc się podobało ludziom.

Ale po co BMW teraz w to wchodzi?

Opublikowano

Każdy ma inne gusta, ale raczej taki jeden ekran, bez przycisków fizycznych, skomplikowanych kształtów deski rozdzielczej itp. jest pewnie tańszy w produkcji.

A propos braku przycisków i niebezpiecznego odrywania oczu od kierownicy, to dla mnie już nieporozumieniem jest ten nowy Hyperscreen w MB, który będzie dostępny w EQS :shock:

Opublikowano

@amadeus


Tu nie chodzi o gusta. Bo mi sie nawet podoba, ładnie świeci jak w statku kosmiczny i tyle.

Lubie gadżety, technologie i tak dalej, ale wielki długi tablet sie po prostu nie sprawdza. To jest naprawde dramat.

Zrobione bez smaku, bez logiki, byle by bylo nawalone. (Zobaczymy jak to wyjdzie w BMW).


Wiecie ze tam jest nawigacja na predkosciomierzu? To co, mam sie nie patrzec na droge tylko na nawigacje, ktora tam jest? xD. Domyslnie w autach ogladanie filmow

podczas jazdy jest zablokowane bo brak skupienia itd - te ogladanie filmow to pikuś przy tym.


Pewnie ktoś napisze, że jak Ci sie podoba to kwestia przyzwyczajenia... No nie. W merolu po 2 miech nie moglem sie nauczyc tego auta. Strasznie mnie to rozpraszalo


Moze dlatego ze preferuje BMW.. kij wie.




 

Kilka dobrych lat tableciarnia była w Mercu, ale wyniki sprzedażowe mieli dobre. Więc się podobało ludziom.

Ale po co BMW teraz w to wchodzi?

 

Mojemu koledze tez, gdy mu nie sprzedalem po tym tej e klasy. Widac bylo po nim, ze jest rozczarowany i zagubiony w tym "tablecie" :D

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
Potrafię docenić fajny model czy mercedesa czy innej marki, i to nie jest jakiś hejt, bo inna marka niż BMW, ale wnętrza tych merców są tak festyniarskie i rusko-oligarchiczne, że nie można na to spoglądać.
Opublikowano

A zazwyczaj było tak ze merc był ładny i dostojny, przy którym BMW było trochę surowe i ubogie.

Chwilowo 3 była mega, a po lci bedzie jak obecny merc….



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dorzucę swoją refleksję...


W połowie przyszłego roku kończy mi się wynajem długoterminowy i z racji sytuacji na rynku, zacząłem się rozglądać.

Celuję w "3" i trochę niecierpliwie czekam na to, co przyniesie lifting, bo bardzo chciałbym ten model. Obecne auto zamawiałem w 2018 r. i było to BMW w dużej mierze dlatego, że oferowało pokrętła i przyciski. Po jeździe testowej Volvo, gdzie podczas jazdy nie mogłem sobie zmniejszyć temp. klimatyzacji, bo nie widziałem bez patrzenia co robię, powiedziałem sobie, że nie idę w to.


Po cichu wierzę, a to całkiem możliwe, że BMW wie o rzeszy klientów, którzy myślą podobnie jak my. Zakładam, że modele, nazwijmy je bardziej konserwatywne, nie będą poddawane gwałtownej rewolucji, a raczej ewolucji. Zwróćmy uwagę na lifting X3, gdzie żadnej rewolucji nie było. OK, wnętrze zmieniło się na podobieństwo "3", ale nie zaszła ta zmiana tak daleko, żeby tam był całkowicie nowy design i kilometrowy wyświetlacz. Skoro takie zmiany miały być planowane w "3", dlaczego nie weszły do X3? Całkiem byłoby to logiczne.


Wydaje mi się, że BMW wie, czego oczekują ich klienci. Być może jest tak, że to modele elektryczne są wycelowane w fanów elektroniki swoim designem i rozwiązaniami we wnętrzu, a modele konwencjonalne mają zatrzymać przy marce jej obecnych i wieloletnich klientów.


W każdym razie, trzymam kciuki za to, że jak pokażą nową wersję, to nie zwymiotuję.


A w ogóle, wiecie kiedy to ma nastąpić?

Opublikowano
Na bimmerpost pojawiło się takie zdjęcie, rzekomo to wnętrze z LCI. Uwagę zwraca jedna duża powierzchnia ekranów LCD i zastąpienie dźwigni zmiany biegów przełącznikiem.


attachment.php?attachmentid=2700000&stc=1&d=1632080735

 

Co za dramat :shock:. Cięcie kosztów pełną gębą.

Opublikowano
Po cichu wierzę, a to całkiem możliwe, że BMW wie o rzeszy klientów, którzy myślą podobnie jak my. Zakładam, że modele, nazwijmy je bardziej konserwatywne, nie będą poddawane gwałtownej rewolucji, a raczej ewolucji.

Spójrz na grille - bobry, ile ludzi na nie narzeka, jak uparcie BMW brnie dalej. Lepiej sobie darować takie nadzieje i oszczędzić zawodu.


Ja myślałem, że za kilka lat zmienię swoje G21 z 2019, ale kierunek BMW oraz zmiany prawne wykupu leasingu już mnie skutecznie odwiodły od pomysłu.


Wybierając BMW 3 z 2019 odrzuciłem Mercedesa przez tablety oraz Audi przez paskudne nawiewy.

Opublikowano

Oczywiście możesz mieć rację.


Nie wiem tylko dlaczego w X3 w takim razie nie poszli w tą stronę.

Rzecz kolejna, dla czego takie rozwiązanie nie idzie z klas wyższych w dół. "5" chyba już by to miała. A "4" Grancoupe? Najnowszy model...

Nic, zobaczymy. Na zdjęciach tej białej z nowym zderzakiem, ale bez grilla deska wygląda jak normalna, daszek przynajmniej...


Co do grilli, cóż...Wymyślili sobie nawiązanie do historii. Modele coupe z natury są nieco bardziej ekstrawaganckie, więc nie widzę niż niestosownego.


Co do Audi, raz, że śmierdzi za bardzo VW, dwa, deska fajna, ale ekran środkowy to masakra. To tego nie rozumiem, co im przeszkadzało pokrętło...

Merc to już w ogóle...Nowa C-klasa, to koszmar. Do tego plastik wewnątrz jak w Skodzie. [BAD], nie premium.

Opublikowano

X3 i 5 to nieco starsze modele. Niewiele, ale jednak. G20 zaprezentowala juz nowy design srodka taki jak w X5, X7 czy nowej 2. Dlatego, mysle sobie, w 5 oraz X3 zostawiono stary uklad.


To jest biznes i tutaj nie ma sentymentow. Jak mozna zaoszczedzic na czyms to taki kierunek obierze producent.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam nadzieje że tylko wersje elektryczne dostaną tablet. W 4er GC nie ma a w bliźniaczym i4 jest. Może i w 3er pójdą tą drogą.

Jak bym chciał serię 3 to zamówił bym teraz przedlifta bo nie widzę plusów wersji lci. Przód dużo lepszy w pre lci, zderzak tył w lci traci boczne wloty(jak stracił w 4er gc) a jak jeszcze będzie tablet to już w ogóle dramat.

Opublikowano
Po cichu wierzę, a to całkiem możliwe, że BMW wie o rzeszy klientów, którzy myślą podobnie jak my. Zakładam, że modele, nazwijmy je bardziej konserwatywne, nie będą poddawane gwałtownej rewolucji, a raczej ewolucji.

Spójrz na grille - bobry, ile ludzi na nie narzeka, jak uparcie BMW brnie dalej. Lepiej sobie darować takie nadzieje i oszczędzić zawodu.


Ja myślałem, że za kilka lat zmienię swoje G21 z 2019, ale kierunek BMW oraz zmiany prawne wykupu leasingu już mnie skutecznie odwiodły od pomysłu.


Wybierając BMW 3 z 2019 odrzuciłem Mercedesa przez tablety oraz Audi przez paskudne nawiewy.

 

Odnośnie leasingu i wykupu... Czegoś nie wiem. Ja jadę mam 3 lata więc planowałem wykupić na siebie, a nie na firmę. Coś się ma zmienić do tego czasu? Swoją drogą w Mercedesie jak te tablety są pod daszkiem to jeszcze, ale te wszystkie takie sterczące to dla mnie dramat. Już chyba Tesla to lepiej ogarnia.

Opublikowano

Polski Ład zakłada, że nie wykupisz już samochodu leasingowanego do celów prywatnych.

Więc na końcu leasingu musi być Fvat na przedsiębiorcę, a nie na osobę prywatną.


Skutkuje to tym, że przy sprzedaży musisz rozliczyć się z VAT oraz PIT (bo jest to traktowane jako przychód).

Opublikowano
Z jednej strony człowiek chciałby zaczekać na polifta a z drugiej Polski Kał sprawia że Leasing najlepiej podpisać do końca tego roku... Ciekawe jak zmienią te Leasingi. Przecież atrakcyjność Leasingu spada o jakieś 90%. Kto to będzie brał? Moim zdaniem nikt.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
A podpisanie leasingu przed końcem roku coś zmieni? przecież wykup będzie na koniec, więc już po wprowadzeniu nowych przepisow - także chyba i tak to obejmą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.