Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pytanie początkującego: na dniach obieram G20 sport line (bez xdrive) auto jest na 17” i ogumieniu jednakowym w sensie o tym samym profilu, w między czasie kupiłem używane m-pakietowe 18” na ogumieniu mieszanym, czy to problem ze zamieniłem na koła z ogumieniem mieszanym? Pytam w kontekście gwarancj itd
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.
Opublikowano
Cześć, planowany odbiór auta mam na październik/listopad. Jako, że samochód przyjedzie na oponach letnich chciałbym kupić felgi 17" wraz z zimowymi oponami. I tu pojawia się pytanie, czy zwracać na coś szczególnego uwagę przy kupnie felg innych niż oryginalne? Na razie przeglądałem oferty na oponeo zgodne z wybranym modelem auta i zastanawiam się, czy aby na pewno wszystkie teoretycznie pasujące felgi będą miały homologację BMW. Będę wdzięczny za ewentualne sugestie jak podejść do tego tematu żeby uniknąć ewentualnych problemów z gwarancją itp.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zadzwoń do salonu bo mają często roczne komplety kół (felga + opona) w fajnych cenach. Podzwoń po salonach :cool2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.

Rozbawiłeś mnie - tyle BMW, na rożnych felgach/oponach - mnóstwo rożnych napraw gwarancyjnych. Kilka miesięcy temu w M2C cały dyfer wymieniany na gwarancji i nigdy nie usłyszałem podobnej do twojej historii. Był by to mój ostatni zakup w tym salonie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.

Rozbawiłeś mnie - tyle BMW, na rożnych felgach/oponach - mnóstwo rożnych napraw gwarancyjnych. Kilka miesięcy temu w M2C cały dyfer wymieniany na gwarancji i nigdy nie usłyszałem podobnej do twojej historii. Był by to mój ostatni zakup w tym salonie

 

No właśnie a ja słyszałem o takich idiotycznych przypakach latego piszę o nich. Generalnie chodzi o to, że mogą się przywalić do wszystkiego, żeby uniknąć naprawy gwarancyjnej. Na pewno nie ryzykowałbym zgłaszania gwarancji na uszkodzony napęd przy xdrive na innych kołach niż w tzw instrukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.