Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.

Mam na imię Marcin i chciałbym dołączyć do grona posiadaczy marki BMW. Jest to moja pierwsza styczność z tymi pojazdami. Mój zakładany budżet na zakup samochodu to okolice kwoty 32 tysięcy złotych.

Upatrzyłem sobie konkretnie serie 1 model E82 w coupè. Znalazłem taki egzemplarz oraz udało mi się zdobyć od właściciela dane potrzebne do sprawdzenia tego pojazdu.




Numer nadwozia: WBAUR51080VJ70321

Numer tablicy rejestracyjnej; KBR6VV9

Data pierwszej rejestracji: 15.06.2009


Link do ogłoszenia: https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-123d-e82-prywatnie-CID5-IDKbuOg.html



Prosiłbym znawców o wypowiedz na temat tego pojazdu.



Pozdrawiam serdecznie Marcin!

  • Moderatorzy
Opublikowano

W Polsce od marca 2020 r.

Szkoda w historii, a zdjęcia dramat. Nic na nich nie widać.

Opublikowano
Ciekawe jakie szkody miała, może to być kwestia wymiany zderzaka. Może warto się wybrać zobaczyć miernik lakieru prawdę powie. A silniki w miarę godny polecenia czy raczej omijać szerokim łukiem
Opublikowano
Właśnie się zastanawiam czy jechać oglądać bo mam prawie 200km do sprzedającego. Po dłuższej rozmowie sprzedającego by satysfakcjonowała kwota w granicach 29.500/30 tys złotych
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przypadku auta po szkodzie - kluczowa jest jakość naprawy blacharko - lakierniczej.

A zdjęcia na 0LX są tak słabe, że powiedzieć o nich "słabe" to duża pochwała.


Jakby ktoś nie rozumiał moich słów - to na wszelki wypadek kluczowe informacje z bezpłatnego raportu z CEPiKu (www_HistoriaPojazdu.gov.pl) pokolorowałem...


PS.

Wielka szkoda, że to nie automat.

Ten diesel biturbo w manualu to bardzo niecharmonijne połączenie.


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

17.07.2021 20:55:25 Wygenerowanie raportu

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 1

SAMOCHÓD OSOBOWY, COUPE

1995 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2009

VIN: WBAUR51080VJ70321

nr rej. KBR6VV9


Dane techniczne

Pojemność silnika: 1995 cm³

Moc silnika: 150 kW

Paliwo: olej napędowy

Liczba miejsc ogółem: 4

Liczba miejsc siedzących: 4

Masa własna pojazdu: 1495 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 1200 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 740 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 1860 kg

Liczba osi: 2

Maksymalny nacisk na oś: 9 kN


Dokumenty

Data wydania aktualnego dokumentu: 13.05.2020

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 12.05.2020


Polisa OC nr: 911018096916 HESTIA S.A.

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 234 643 km

Status rejestracji: Zarejestrowany


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2009 Rok produkcji

15.06.2009 Pierwsza rejestracja za granicą


07.03.2020 Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie


09.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 09.05.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: KBR/011/P

Odczytany stan drogomierza: 209 167 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


12.05.2020 Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 09.05.2021


30.04.2021 Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.04.2022)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: KBR/011/P

Odczytany stan drogomierza: 234 643 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

Polisa OC nr 911018096916 Hestia SA

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 234 643 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0


Dane zagraniczne

Kradzież - Nie odnotowano kradzieży

Złomowanie - Nie odnotowano złomowania

Uszkodzony - Odnotowano uszkodzenie pojazdu

Rozbieżność drogomierza - Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza

Niedopuszczony do ruchu - Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu

Służył jako taxi - Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka

Szkoda całkowita - Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego

Błąd cyfry kontrolnej - Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu

Akcje serwisowe - Nie odnotowano akcji serwisowej producenta


Zdekodowany VIN: WBAUR51080VJ70321

Type UR51

Model 123d

Market Europe

Development Code E82

Chassis Coupe

Steering left

Doors 2

Engine N47S

Displacement 2.00 l

Power 150 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission mech

Color Alpinweiss 3 - 300

Upholstery Leder "boston"/schwarz - LWSW

Manufacturer BMW AG

Production Plant Leipzig, Germany

Production Date 2009-06-03


Options

Get a detailed car report instantly! Detaillierte Fahrzeughistorie überprüfen!

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

2CH Lt/aly Wheels Star Spoke 142 W Mix.tyres Lm Raeder Sternspeiche 142/mischb.

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

322 Comfort Access System Komfortzugang

3AP Windscreen With Grey Shade Band Graukeil-frontscheibe

420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4B3 Interior Trim Alu. Accentuated Pattern. Interieurleisten Alu Akzentschliff

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar

698 Area-code 2 Area-code 2

704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

7R7 Innovation Package Innovationspaket

7RP Advantage Package Advantage Paket

7RT Dynamics + Comfort Package Paket Dynamic + Comfort

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz


StJ2kQQ.jpg

tZ2jCkv.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamówiłem raport ze strony autobaza. Samochód miał szkodę w Niemczech w 2013 roku na kwotę 300 euro także myśle ze chyba nic poważnego to nie było. Mam również archiwalne zdjęcia do wglądu


BMnxMZh.jpg


Ostatni przebieg z kluczyka ASO 190 w 2019 roku

I naprawdę myślisz, że ta szkoda za 300 EURO weszła w CEPiK?

:duh:

Żartujesz, czy serio tak myślisz?


Oglądając podesłane przez Ciebie zdjęcia z raportu z 01.2020 różnica w kolorach przodu jest wyraźna, a i pasowanie nie jest dobre.


Nie powielaj błędów dzisiejszych kupujących, którzy wyposażeni w smartfon z raportem i czujnik do mierzenia grubości lakieru wybierają się na przedzakupową weryfikację auta.

Napisałem - bądź uważny i ostrożny.

Jak jesteś zwykłym kupującym - weź jakiegoś blacharza.

Oczywiście czynnego zawodowo blacharza.

Podróż z kuplami, rodziną, przyjaciółmi na weryfikację auta jest obarczona sporym ryzykiem.

A buta (czyli zbytnia pewność siebie) zwyczajnie się nie opłaca.


Nie twierdzę, że jest zła.

Ale twierdzę, że trzeba się jej UWAŻNIE PRZYJRZEĆ.

I machanie czujnikiem lakieru po podwórku, czy zakup taniego raportu - nie wystarczy.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Nie rozumiem jak po zdjęciach idzie odróżnić różnice w kolorach nie widząc tego na żywo. Przecież chyba wszystko ma wpływ pogoda otoczenie aparat cienie itp itd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozumiem jak po zdjęciach idzie odróżnić różnice w kolorach nie widząc tego na żywo. Przecież chyba wszystko ma wpływ pogoda otoczenie aparat cienie itp itd

No i dlatego na weryfikację weź zawodowego blacharza.

Że nie wspomnę, że niektórzy samochody oglądają na porządnych i ostrych monitorach :cool2: , a zdarzają się szaleńcy z apką na androidzie lub jakimś tanim laptopie... :mad2:


W razie dalszych wątpliwości na tym zdjęciu widać to tak bardzo, że nawet laik powinien zauważyć:

3IsNKfR.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurczę, nie możesz posłużyć się porządnymi zdjęciami?

W czasach gdy każda spłuczka robi zdjęcia, nie możesz wstawić czegoś normalnego?

Czyli zdjęcia doświetlonego, dobrze skadrowanego, zrobionego pod równym kątem do płaszczyzn?


Chcesz na auto wydać 30 tys. zł, a my mamy po zrzutach ekranu telefonu porządnie pomóc w weryfikacji?


PS.

 

Zadbaj proszę o bezpieczeństwo - naprawdę nie wypada :duh: (zrzut poniżej po kliknięciu Twoich "zdjęć")...

EAmOE42.png

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

I naprawdę myślisz, że ta szkoda za 300 EURO weszła w CEPiK?

 

W cepiku masz dane z autodna, jak kupisz raport autodna to masz te same dane. Tam jest info o czy była uszkodzona czy nie. Od "istotnych uszkodzeń" jest pozycja "Szkoda całkowita" Wiec TAK jak najbardziej szkoda na 300 EUR wchodzi w CEPIiK.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A wiec ,bo dziś znalazłem dopiero..to był moj samochód.

Dziękuję za wszystkie opinie znawców po ogłoszeniu i zdjęciach..samochód ogląda się na żywo,zaznaczyłem w ogłoszeniu ze chętnie na stacji diagnostycznej lub serwisie autoryzowanym,czy ze znajomym swoim mechanikiem/lakiernikiem/znawcą..

Auto kupione osobiście przeze mnie po pierwszej wlascicielce,bezwypadkowe,jedynym elementem z ingerencją był przedni zderzak na kwotę ~300 eur co było w histori bmw która notabene udostępniałam każdemu zainteresowanemu,samochodem jeździłem półtora roku i zrobiłem prawie 40tys głównie na trasie pl-de.autko było dopieszczone i doinwestowane i pewne.

Samochód sprzedawał się dłużej bo jestem w pl co 4-5 tygodni ale już cieszy nowego właściciela który tez go gruntownie sprawdził.

Wszystkich byłych oglądających,z czujnikami z olx za 50 zł i wmawiajacych jakiego to dzwonu nie miało,zawracajacych głowę,marnujących czas byle tylko zbić cenę pozdrawiam serdecznie.,był to dobry pewny samochód i takiego kupującego na szczescie znalazł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.