Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,


Przy niskich prędkościach (wydaje mi się, że przy jakiejś konkretnej) < 20 KM/H słychać stukanie w okolicach przedniej osi. Czuć też delikatne pojedyncze drganie/szarpnięcie. Przy utrzymaniu wcześniej wspomnianej prędkości objawy się powtarzają co kilka metrów. Na pewno nie jest to co każdy obrót koła... Ktoś miał podobny problem albo wie co to może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja ostatnio szukam stuków, które występują dopiero przy upałach.

Puka np na odjęcie i dodanie gazu, przy skrętach czy nawet na łączeniach kostek brukowych.

Zazwyczaj są 2 puknięcia, tak jakby "w te i we wte"...

Opublikowano

o właśnie i też istotna rzecz mi się przypomniała:)


na zimnym silniku raczej to nie występuje, dopiero po przejechaniu kilku km...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temat znany. Problemem jest maglownica. Wymiana albo regeneracja.
Opublikowano
Temat znany. Problemem jest maglownica. Wymiana albo regeneracja.

Przy ruchach kierownicy słychać jedynie pompę wspomagania (btw wydaje mi się, że pracuje zbyt głośno), jednakże sam ruch jest gładki i nie słychać stuknięć przy obrotach, a układ w mojej ocenie jest precyzyjny i bez luzów. Stuki pojawiają się nawet na prostej, równej nawierzchni (przykładowo na parkingu podziemnym). Czy to też wskazuje na magiel?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć, udało mi się wygooglować co jest prawdopodobnie powodem stuków. :search: Widzę też, że na tym forum też ludzie mają ten sam problem: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=341334&start=15

Identyczne stuki miał ktoś na forum hondziarzy.

Dobry wieczór wszystkim. Od niedawna jestem szczęśliwym użytkownikiem Accorda VIII gen (2010 rok). A dokładnie byłem szczęśliwym, dopóki nie pojawiły się stuki w zawieszeniu (?). Dziwne o tyle, że słychać je wyłącznie kiedy jest gorąco (26-28 st C) i przy hamowaniu przy niskich prędkościach. Głuche, delikatne popukiwanie przy naciśnięciu i potem odpuszczeniu hamulca. Byłem na diagnostyce, byłem w dwóch serwisach, sprawdzali, wszystko sztywne, żadnych widocznych luzów. Przebieg to ok 154 tys. Pomocy! Zapowiadają upały a irytacja narasta

Odpowiedź innego użytkownika:

Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum.


Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.




Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze ;)


Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura: http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf




Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.


Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno.

Nie jestem pewien co do części, którą trzeba wymienić... Mógłby ktoś pomóc?

LINK to będzie 07?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.