Skocz do zawartości

E36 M50B25NV Brak zasilania przekazników oraz sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystckich, jestem tu nowy. Mam problem po wymianie słupka silnika -M50 2.5 bez vanosa w E36 coupe 1993. Mianowicie silnik nie odpala. rozrusznik kręci, Brak iskry oraz pompa paliwa nie pracuje, nie załącza się wcale. sprawdziłem pompe na krótko-działa jak szalona. sprawdzałem probówką napiecie w gniazdach przekaznikow (od pompy paliwa i na głównym przekazniku sterownika) - w żadnym pinie nie ma napięcia na włączonym zapłonie. Czy w pinie nr 30 przekaznika pompy powinno być napięcie?? Czujnik połozenia wału zmieniany 2 razy, sterownik rowniez podmieniany. wiązka jest podłączona prawidłowo, prąd do niej dochodzi. ale nie ma napiecia na przekaznikach. Pomożcie bo mi już ręce opadają.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pinach 30 przekaźników masz stałe napięcie, po prostu nie podłączyłeś wiązki przekaźników do stałego plusa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.