Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chcialbym wysluchac waszych opinii na temat zarowek xenonowych. Obecnie posiadam jeszcze oryginalne zarowki w swojej e39 i zacyznaja one lekoo swiecic na zolto , domnimam ze to ich powolny koniec wiec przed zima chcailbym je wymienic na nowe. I tutaj mam do was kilka pytan :

 

Jakiej firmy najlepiej kupic nowe zarowki, czy maja to byc D2S czy D2D czy jakies inne, gzie oprocz allewgro w Wawie moza kupic w dobrej cenie zarowki i o co do cholery chodzi z tymi stopniami K zarowek? Chce zeby mi swiecily mocno i dobrze czy 6000K beda dobre?

 

Z gory dzieki za odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Temat poruszany wiele razy. W skrócie najlepiej będziesz widział przy 4300K a jak chcesz trochę stracić na widoczności (niewiele) a mieć bajerancki wygląd to 6000K. Inne barwy, powyżej 6000k odradzam. A jak chcesz coś więcej wiedzieć o 6000K to jest już temat na tej stronie.

Dodam jeszcze że o końcu życia ksenonów "informuje" nas kolor fioletowy.

Opublikowano

Osobiście radziłbym Ci żarniki 6000K. Praktycznie nie ma widocznej straty na ilości światła w stosunku do żarników 4300K a wyglądają naprawdę super.

Jeśli już dokonasz wyboru żarników 6000K nie kupuj :naughty: przypadkiem w firmie "Toptuner" z Olsztyna - mają wadliwe żarniki i poza tym nie przyjmują reklamacji :mad2: :mad2: :mad2:

Nie polecam tej firmy nikomu.

PZDR :)


GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :dance:


http://img171.imageshack.us/img171/9086/2fn2.jpg

Opublikowano

Jeżeli chce Pan dowiedzięć się podstawowych informacji o temperaturze barwowej, to zapraszam do przeczytania tekstu zamieszczonego na stronie http://toptuner.pl/plugins/_newsedit/news/30/index.php

 

Wybór pomiędzy 4000, 5000, 6000 a 8000K zależy od celu, dla którego nabywa Pan żarówki. Tak, jak napisano wcześniej - wyższa temperatura barwowa jest okupiona spadkiem ilości światła. W zamian otrzymujemy lepszy efekt wizualny.

Opublikowano

Polecam ci osobiscie palniki 6000 K . Mam takie i 4300 do nich maja sie nijak. super efekt swietlny dzieki soczewce nieraz swiatlo pada lekko fioletowe ale normalnie jest blekitne , swiatla co niemiara. kup osramy jak mozesz bo philipsy jakos nie bardzo sa ;)

 

pozdr.

Opublikowano

> To jak właściwie jest z firmą toptuner ?

> Kupować? Czy obchodzić z daleka.

> Panowie toptunerzy padł konkretny zarzut, a wy jakby nigdy nic.

 

Do zarzutu ustosunkowałem się w innym wątku - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26997. Zresztą chyba już Pan go odnazazł, bo zamieścił Pan tam swój post.

 

Ja osobiście polecam zakres 5000 - 6000K. Według mnie to najlepszy kompromis między barwą i jasnością. Tak, jak napisał Pan Marcin, żarówki 6000K dają tylko nieznacznie mniej światła. Nie wpływa to zauważalnie na pogorszenie warunków jazdy. Natomiast efekt optyczny jest jak w modelach BMW z najwyższej półki. Szczególnie w przypadku projektorów.

Opublikowano

toptuner_pl: Hmm... Język jakiego uzywasz na forum.. jest delikatnie mówiąc służbowy. Sugeruje sie troche wyluzować. To jest forum miłośników bmw a nie wasze firmowe forum gdzie wali sie na PAN/PANI...

 

Fajnie, że osoby ktore na codzien pracują w serwisach czy sprzedają sprzęt się wypowiadają bo z reguły mają bardzo duże doświadczenie. Nie zmienia to jednak faktu, że warto uzywać normalnego języka a nie służbowego.

 

hawk

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano

Jest gwarancja na 1 miesiąc. Jest to napisane w opisie żarówek w toptuner.pl. Dodatkowo jeżeli w momencie sprzedaży żarówki mają wadę, to konsument (celowo nie piszę Klient lub "gościu", bo słowo "konsument" ma w tym przypadku znaczenie) ma 2 lata na reklamację z tytułu niezgodności z umową. Także twierdzenie, że nie dajemy gwarancji, nie jest prawdą.

 

Czy 1-miesięczny okres gwarancji jest wystarczający ? Na początek daliśmy miesiąć, bo tak robi większość hurtowni. Poza tym ludzie mający doświadczenie w serwisowaniu ksenonów twierdzą, że jeżeli żarnik jest wadliwy, to wychodzi to zwykle pierwszego dnia po zamontowaniu. Także jeżeli żarnik przeżyje miesiąć, to przeżyje następne 2000 - 3000h pracy.

Opublikowano
Oj Bogdan nie wysilasz sie za bardzo... Prawie cały wątek o firmie toptuner.pl A ty sie pytasz o ceny. Wejdź sobie na ich strone sklepu i masz wszystko co do grosza.

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
w krajach unii mamy 15 dni proby i 24 miesiace gwarancji,a wiec firma TOPTUNER obligacyjnie musi dac gwarancje na min 2 lata a nie1 miesiac chyba ze siedziba firmy znajduje sie poza obszarem unijnym.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano (edytowane)

Myli Pan pojęcia gwarancja i zgodność z umową.

 

Udzielenie gwarancji jest fakultatywne, a jej okres zależy od sprzedającego.

 

Reklamować z tytułu niezgodności z umową rzeczywiście można w ciągu 2 lat od zakupu, ale po pierwsze dotyczy to sprzedaży konsumenckiej, a po drugie dotyczy to wad istniejących w momencie sprzedaży, o których nie pinformowano Kupującego.

Edytowane przez toptuner_pl
Opublikowano

Gwarancja to inna bajka, ale ... Toptuner nie ma racji w sensie interpretacji przepisów odnośnie reklamowania z tytułu niezgodności Towaru z umową konsumpcyjną.

 

Przykład:

Kupujemy cyfrówkę. Działą ona bez zarzutu.

Po tygodniu przestaje nagle działać. W momencie sprzedaży towar był sprawny ?

Czy klient nie może skorzystać z ww. przepisu o niezgodności z umową ?

 

K.C. Dz. U. 141 poz. 1176 Art 4.1

Opublikowano

> K.C. Dz. U. 141 poz. 1176 Art 4.1

 

Art. 4 Kodeksu Cywilnego jest skreślony.

 

> Kupujemy cyfrówkę. Działą ona bez zarzutu.

> Po tygodniu przestaje nagle działać.

> W momencie sprzedaży towar był sprawny ?

 

Trochę za mało danych, aby dać odpowiedź. Możliwe, że w ciągu tego tygodnia aparat wpadł do basenu. I nagle przestaje działać.

 

> Czy klient nie może skorzystać z ww. przepisu

> o niezgodności z umową ?

 

Jeżeli kupujący jest konsumentem, to pewnie, że może skorzystać z w/w przepisu i może zgłosić reklamację. Ale to nie znaczy, że będzie uznana. Będzie uznana, jak będzie uzasadniona istnieniem wady.

 

Nigdzie w prawie nie jest napisane, że sprzedawca ma obowiązek uznać każdą reklamację. Ma obowiązek uznać jedynie te uzasadnione. Inaczej sklepy stałyby się dla Klientów wyporzyczalniami, np. ubrań, samochodów, laptopów. Raj.

 

> istnieje jeszcze chyba takie cos jak rękojmia

> i ma ona okres ochrony 2 tyg. w ciagu 2 tyg.

> mozemy towar zwrocic ..

 

Czy nie chodziło o 10-dniowy okres zwrotu przy sprzedaży na odległość ? To często nazywa się okresem ochronnym.

Opublikowano

Nie chce zajmować strony.. ale faktycznie toptuner ma racje.

 

Poza tym czy to nie byłoby śmieszne gdyby na żarówkę dawano 2 lata gwarancji? Czy na baterie albo na przykłąd mleko? ;>

 

Z całego postu wnioskuję, że sprzedawane żarniki po prostu wymagają specyficznego zasilania najlepiej z tej samej firmy zwrotnic. Jeżeli byłby to częsty przypadek to sprzedawca powinien informować o tym klientów. A jeżeli jest tak faktycznie.. ze sprzedaje sie tego tysiące rocznie a 2-3 klientów ma problemy to ja widze tylko dwa rozwiązania...

 

Albo oddajemy żarówki w tym okresie 2 tygodni po zakupie i nie ma afery bo sprzedawca zastrzegł taką możliwość albo niestety sprzedajemy komuś te żarniki i kupujemy innej firmy.

 

BTW w USA komplet H1 xenonów kosztuje 100USD a już jakieś firmowe 160USD.[/url]

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
Jesli w ciagu 2 lat od daty zakupu towar ulegl awarii,sprzedajacy w ramach gwarancji MUSI przyjac uszkodzony towar w celu naprawy,a nie wymienic na nowy.Dlatego nie mowmy tu o wyporzyczalni.Sprzedajacy tez ma gwarancje od fabrykanta,chyba ze towar jest nielagalnego pochodzenia lub sprzedajacy nie ma zarejestrowanej swojej dzialalnosci i ""handluje" jako osoba prywatna.Natomiast produkty spozywcze maja swoja date waznosci a nie gwarancje.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
xenon kosztuje okolo 100 euro.Nie wiem czy wszystkich stac aby np. co 3-m-ce wymieniac zarowke.Jak wczesniej napisalem gwarancji udziela fabrykan poprzez sprzedajacego.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano

Wiele lat wkuwałem paragrafy, a potem jeszcze długo z tego żyłem dlatego nie odniosę się do zapisów zawartych w przepisach prawa bo to niema w tym wypadku żadnego sensu.

Co z tego, ze jesteś w prawie, ze masz rację jeśli sprzedawca twierdzi inaczej. Pozostaje droga sądowa, ale czy będziesz się sądzić za 250 zł?? Potrzebny jest zdrowy rozsądek, a ten nakazuje żeby zastosować starą prawniczą zasadę która głosi, ze nie dające się wyjaśnić wątpliwości należy interpretować na korzyść klienta. To leży w interesie sprzedawcy bo właśnie wtedy rośnie jego wiarygodność w oczach potencjalnych klientów których właśnie na tym forum nie brakuje. Sam się do nich zaliczam, ale po tym co przeczytałem raczej poszukam gdzie indziej. To był klasyczny strzał we własne kolano toptuner.

Opublikowano
dotyczy to wad istniejących w momencie sprzedaży, a zatajonych przez sprzedawcę.

 

Chodziło mi o ten zwrot.

Przy owej hipotetycznej cyfrówce, w momnecie sprzedaży byla sprawna, ale się potem zepsuła.

Czyli w odniesieniu do tego co napisałeś, nie powinna przusyługiwać klientowi powałania się na reklamacje z tytułu niezgodności z umową.

 

A jest to nieprawda.

O czym mówi punkt 4.1 - który nazywany jest instytucją domniemania istnienia niezgodności w chwili wydania towaru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.