Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich na forum, mam pytanie dotyczące bmw e90 2.0 benzyna 2005r. Kupiłem auto 2 tyg temu i zauważyłem po powrocie z ostatniej trasy (300 km) że, po przejechaniu około 850 km kreska z mas spadła na sam środek bagnetu czyli zeszła o 2 poziomy. Wien że było już kilka podobnych tematów w internecie ale z żadnego nie mogłem wywnioskować nic konkretnego. Moje pytanie brzmi co sądzicie o takim spalaniu oleju w tym silniku i jeśli miałbym wymieniać to czy same uszczelniacze wystarczą? Auto nie kopci w żaden sposób. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Opublikowano
Jeżeli nie puszcza niebieskiego bąka rano przy odpaleniu lub podczas jazdy jak odpuścisz gazu na 10 sek i ponownie przyspieszysz to pierścienie ,sprubuj zrobić płukanie silnika preparatem st często odpuszcza zblokowane pierścienie
Opublikowano
Tylko dziś zauważyłem że mój bagnet elektroniczny "szaleje". Gdy jechałem do pracy na równej powierzchni sprawdziłem stan oleju wyskoczyła jedna kreska ponad minimum, po chwili sprawdziłem znowu olej pokazało środek pomiędzy min a max. Gdy wracałem z pracy sprawdziłem znowu olej na prostej powierzchni i pokazywało 1 kreskę mniej od max. Byłem u mechanika który powiedział mi że w e90 najlepiej dolać pod maxa oleju bo czujnik może wariować. Postanowiłem wlać ponad pół litra oleju. Odpaliłem auto poczekałem trochę i pokazało mi znowu środek pomiędzy min a max. Więc czy może się okazać że to jednak auto nie pali oleju a jest popsuty czujnik poziomu oleju? Dodam jeszcze że nie chciałem już dolewać kolejnej dawki oleju bo po prostu nie wiem ile teraz go tam mam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozgrzej auto postaw na 5 minut na obrotach jałowych i dodaj gwałtownie gazu. Jak puści chmurkę to możesz być pewny że uszczelniacze do wymiany. Ten silnik generalnie dzieli się na te które miały wymienione i te w których trzeba wymienić.
Opublikowano
Dobrze, jutro spróbuję tak zrobić. Mam jeszcze pytanie zauważyłem dziś że na biegu jałowym oraz jak wrzucam bieg na odpalonym lub zgaszonym silniku słychać taki dziwny dźwięk coś typu cykanie lub chrabotanie nie wiem jak to nazwać. Dzieje się tak tylko przy wciskaniu sprzegla jak wcisnę jest cisza oraz przy puszczaniu sprzegla a jak puszczę to też cisza. Co to może być? Dzięki za odpowiedź.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dwumasa, a palenie oleju to uszczelniacze, przewalkowane wiele razy na tym forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.