Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć widzę że temat był już wałkowany ale nie mam już sił, posiadałem duże bicie na kolumnie kierownicy wymieniłem tarcze na nowe oryginalne bicie prawie ustąpiło lecz od 120 km/h zaczyna bić na kierownicy :cry2: . Zauważyłem że mam nie równo ścięty bieżnik na oponie (środek bardziej zżarty a boki opony prawie nie ruszone) Myślę aby zrobić geometrie zawieszenia i wymienić opony na nowe, ewentualnie pomiar piasty... Mieliście doczynienia z podobnym problemem lub wiecie jak zaradzić ? dzięki chłopaki :8)
Opublikowano
Jak środek opony to zadużo wiatru w oponach zbieżność nawet jak jest odchylona to bicia nie powinno być zajmij się kołami możesz zamienić z tyłem dla porównania
Opublikowano
Miałem ten sam problem, miałem cały nowy tył i przód textar, założony na 100% zgodnie ze sztuką i przy jeździe spokojnej jeszcze było jak cię mogę, ale powyżej 130 przy hamowaniu kierownica łomotała na wszystkie strony. Wymieniłem hamulce z przodu 330x24 na 348x30 i od tej pory spokój. A zdarzało się już ostro hamować z 200+.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Spróbuje zamienić koła przód na tył, a odnośnie wibracji to mam tak przy normalnej jeździe a nie przy hamowaniu. Stawiam na piasty no bo co innego może walić ? :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź tuleje pływające wahaczy z przodu (te największe). Niestety można to tylko sprawdzić na szarpakach albo odkręcając wahacz, na oko nie widać że jest zerwana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.