Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

czy ktos z was mial podobnie

wymienilem w kiepskim stanie opony przod na jeszcze gorsze (zostalem oszukany przez sprzedajacego) ale musialem wymienic bo tamte pierwsze mialy dziure i po wymianie wyskoczyla mi czerwona kontrolka cisnienia w oponach oczywiscie cisnienie odbiegalo o 0,1 bara i wtedy zauwazylem ze czujniki parkowania wariuja

pytanie do Was czy uklad rdc opon ma cos wspolnego z czujnikami parkowania (czy sa na tym samym sterowniku?)

dodam ze mam po lifta i nadzoruje sie uklad opon po absie

czy mozliwe ze mi przy wymianie opon wulkanizatorzy uszkodzili czujniki (linki?) abs na kolach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czujniki parkowania w starych bmw padają od samego patrzenia na nie, może zbieg okoliczności.

Jak masz polifta i nie chcesz robić x-drive, szybko kup normalne opony, inaczej zbieraj na opony i remont x-drive. Napęd jest bardzo czuły na średnicę. Zapaliła Ci się kontrolka ciśnienia opon, bo zmienił się obwód kół, brany z ABS. Wystarczy zmiana o 2mm na średnicy (zmiana geometrii z tyłu np i już zapali się kontrolka ciśnienia)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.