Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam taki problem:

Przy lekkim wciśnięciu gazu słyszę dziwny dźwięk. Dźwięk przypomina huczenie jakby włączanie odkurzacza i nie jest to zgrzytanie czy też coś rozpadającego się. Każde muśnięcie gazu aktywuje ten dźwięk. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna być słychać mocniej silnik, który zagłusza ten dźwięk ale w tle nadal go słychać. Nie wiem czy to normalne czy może jednak powinienem coś sprawdzić. Coś - no właśnie, co? :-)


Dzięki!

Opublikowano
Mialem ten dzwiek huczenia na maxa jak mialem zabity filtr DPF. Usunalem dpf-a calkowicie i huczenie zniklo :D 2.0d m47 2006 rok.
b28nl6U.png
Opublikowano
Nie jest to jakiś taki dźwięk NA MAXA, raczej słychać taki lekki odkurzacz w tle :-)

 

Wydech caly do sprawdzenia zaczynajac od turbiny az po sam koniec. Zerknac czy dobrze podokrecany czy opaski docisniete czy lacznik elastyczny nie uszkodzony moze wibruje czy wydaje jakies dzwieki przeleciec do konca. No i pytanie co z dpfem.


Poza tym pytanko co ty robisz z E46 w tym dziale? Przeciez piszesz w dziale E60 ,a to calkiem inny samochod i wyzsza seria.

b28nl6U.png
Opublikowano

Równie dobrze można Ciebie zapytac co Ty robisz w dziale 3.0d skoro masz 2.0 trupa. Kolega się pyta o 3.0d w e60, a w podpisie może miec nawet prom kosmiczny.


Do sprawdzenia gumy dolotu, popatrz przy IC na kolanka czy nigdzie nic nie jest przerwane, potem wydech, gdzieś ewidentnie masz nieszczelnosc

Opublikowano
Równie dobrze można Ciebie zapytac co Ty robisz w dziale 3.0d skoro masz 2.0 trupa. Kolega się pyta o 3.0d w e60, a w podpisie może miec nawet prom kosmiczny.


Do sprawdzenia gumy dolotu, popatrz przy IC na kolanka czy nigdzie nic nie jest przerwane, potem wydech, gdzieś ewidentnie masz nieszczelnosc

 

Co ci z 3.0 jak mocniejsze 2.0 golfy cie objada jak chca. Nie patrz na pojemnosc tylko na osiagi.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ci z 3.0 jak mocniejsze 2.0 golfy cie objada jak chca. Nie patrz na pojemnosc tylko na osiagi.

 

No już wysiadam od tych Twoich komentów, wycięcie DPFa i zalanie Castrol Magnatec to chyba największe Twoje osiągnięcia w temacie mechaniki, które rozwiązuje każdy problem z samochodem, no i oczywiście nie omieszkasz się chwalić i polecać na każdym kroku, przy okazji powielając jakieś dziwne mity, ale to powyżej to już kolejny poziom wtajemniczenia chyba. :mrgreen:

Opublikowano

Co ci z 3.0 jak mocniejsze 2.0 golfy cie objada jak chca. Nie patrz na pojemnosc tylko na osiagi.

 

No już wysiadam od tych Twoich komentów, wycięcie DPFa i zalanie Castrol Magnatec to chyba największe Twoje osiągnięcia w temacie mechaniki, które rozwiązuje każdy problem z samochodem, no i oczywiście nie omieszkasz się chwalić i polecać na każdym kroku, przy okazji powielając jakieś dziwne mity, ale to powyżej to już kolejny poziom wtajemniczenia chyba. :mrgreen:

 

Za Castrola dalem prawie 200 pln za 6 litrow nawet na glupim korku od BMW jest on promowany, co do DPF-a na zlocie BMW E60 i E90 w Rzeszowie pytalem chyba z 25 osob i o opinie i 90% posiadaczy tych aut mowilo, ze to bylo pierwsze co zrobili po zakupie i przed programem.


Nie wiem za co i po co hejtujesz to co pisze ale ze mna zgadza sie okolo 90% posiadaczy tych samochodów - jakby DPF nie byl problemem przy sofcie, jakby jego regeneracja nie przynosila wiekszych strat zamiast zyskow to bylby u mnie do dzisiaj.


Krytykowanie Castrola Turbo Diesel 5w40, gdzie ten olej jest jednym z drozszych i mega chwalonych to juz kompletne Januszowie w moim odczuciu. Nawet w ASO BMW , gdzie moj ojciec serwisuje swoje X5 caly czas polecaja nam wlasnie Castrola.


Chwalic sie nie mam czym. Jakbym mial M5 e60 moglbym sie chwalic, a tak to nawet jakbym jezdzil 535d e60 to nadal to ociezala krowa co jedzie jakby chciala a nie mogla a automat zanim bieg zmieni na DS to na DSG juz zmieni biegi 2 wyzej.


Mowie pytaj wiekszej ilosci ludzi o zdanie czasami a nie tylko jak sam krytykujesz dpf egr i inne kasacje w tych klekotach to myslisz ze to juz wyrocznia i inni podzielaja twoje zdanie. Ja znam mase ludzi co jezdza bmw i kazdy podkreslam kazdy mi mowil ze dpfy w tych autach egry klapy to wieczne problemy i ze BMW zawsze znajdzie cos co zrobi tylko po to by sie psulo i obciazalo koszta posiadaczy - na tym polega biznes ;)

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polecanie konkretnej marki oleju opierając się na kilku wymianach bez sprawdzenia wyników w warunkach laboraotryjnych to czysta stroniczość i przy okazji bezsens - bo każdy olej z konkretną normą powinien spełniać te same wymagania, mogą być tylko różne bazy do danego oleju zwiększające jego żywotność.

Podobnie moża dyskutować o oponach, powiedsz, że zmieniłeś 5-letnie continentale na nowe micheliny i powiesz, jest super cicho i mega przyczepność wyciągając wniosek że jedno to dziadostwo a drugie jest super, kiedy to po prostu różnica subiektywna i porównanie starych zjechanych opon do nowych, znowu bez sensu argumenty.

Tak samo z DPF - 90% wywala DPFy, bo wszyscy mówią, że to dziadostwo, (to samo w lata 90' mówili o automatycznych skrzyniach, dlatego większość w PL na manulach jeździ) a prawda pewnie jest taka, że jak nie planujesz osiągać kosmicznych mocy, i masz wszystko w silniku sprawne to nie powinien przeszkadzać, a przy okazji nie będzie waliło z rury smrodem i możesz bez problemu przejść przegląda bez Januszowania, nawet jak w końcu zaczną to sprawdzać. Ale jak ktoś ma otwarte termostaty w wycina zapchanego DPFa, bez odpowiedniej diagnozy to już jego problem.


Porównywanie 3.0d BMW do 2.0 Golfa, to jak porównywać pralkę do drukarki. Zupełnie 2 różne przedziały, konstrukcje i przeznaczenia, czyli bez sensu, bo po co komuś super szybkie DSG jak za wymaganie od samochodu ma komfortowe spakowanie się na wakacje w 4 osoby.


Tak samo jak tutaj koledze od razu piszesz że DPF do wywalenia, nawet nie pytając o to skąd dochodzi dźwięk itp. Jak wyczaiłeś, że to to, a nie konwetrter, turbo, czy jeszcze coś innego to jak nie mam pojęcia. Ciekawe co byś odpowiedział, jakby kolega wywalił DPFa a dźwięk by nie zniknął? Zmień olej na Castrola? :norty:

Opublikowano
Polecanie konkretnej marki oleju opierając się na kilku wymianach bez sprawdzenia wyników w warunkach laboraotryjnych to czysta stroniczość i przy okazji bezsens - bo każdy olej z konkretną normą powinien spełniać te same wymagania, mogą być tylko różne bazy do danego oleju zwiększające jego żywotność.

Podobnie moża dyskutować o oponach, powiedsz, że zmieniłeś 5-letnie continentale na nowe micheliny i powiesz, jest super cicho i mega przyczepność wyciągając wniosek że jedno to dziadostwo a drugie jest super, kiedy to po prostu różnica subiektywna i porównanie starych zjechanych opon do nowych, znowu bez sensu argumenty.

Tak samo z DPF - 90% wywala DPFy, bo wszyscy mówią, że to dziadostwo, (to samo w lata 90' mówili o automatycznych skrzyniach, dlatego większość w PL na manulach jeździ) a prawda pewnie jest taka, że jak nie planujesz osiągać kosmicznych mocy, i masz wszystko w silniku sprawne to nie powinien przeszkadzać, a przy okazji nie będzie waliło z rury smrodem i możesz bez problemu przejść przegląda bez Januszowania, nawet jak w końcu zaczną to sprawdzać. Ale jak ktoś ma otwarte termostaty w wycina zapchanego DPFa, bez odpowiedniej diagnozy to już jego problem.


Porównywanie 3.0d BMW do 2.0 Golfa, to jak porównywać pralkę do drukarki. Zupełnie 2 różne przedziały, konstrukcje i przeznaczenia, czyli bez sensu, bo po co komuś super szybkie DSG jak za wymaganie od samochodu ma komfortowe spakowanie się na wakacje w 4 osoby.


Tak samo jak tutaj koledze od razu piszesz że DPF do wywalenia, nawet nie pytając o to skąd dochodzi dźwięk itp. Jak wyczaiłeś, że to to, a nie konwetrter, turbo, czy jeszcze coś innego to jak nie mam pojęcia. Ciekawe co byś odpowiedział, jakby kolega wywalił DPFa a dźwięk by nie zniknął? Zmień olej na Castrola? :norty:

 

Wszyscy maja racje to samo z EGR i klapami. Podpisuje sie pod ich opinia rekami i nogami. Odkad te dziadostwa pokasowalem auto jezdzi bez zadnych usterek jest zwawe nic nie huczy nic go nie zmula kolektor czysty a nie gnoj w kolektorze.


Chcesz trzymaj ten caly szajs wymyslony by z twojego portfela zrobic sito ale wiekszosc siegnie po rozum do glowy. Jak to wyczailem, ze uszkodzony dpf huczy? popytalem 5-10 znajomych co na codzien jezdza bmkami w dieslu e60 e46 e90 i tak wspolnie wymieniajac sie doswiadczeniami troche te auta poznalismy. Nie jestem mechanikiem uwaolony caly brudny siedziec po 12 godzin dziennie w smarach to nie cel mojego zycia ale ciut o tych autach wiem a to co tam w nich pada jest wrecz pospolite. Mowie o dieslach. Benzyniaki w tej budzie mnie nie interesuja. Zmulone silniki palace jak smoki. Jedyny plus dzwiek wydechu. Wiecej zalet nie widze.


Olej lej nawet za 70 ziko twoja sprawa kto tam ci w silnik zaglada. Dla mnie Castrol to dobry olej mysle ze nawet nieco lepszy niz valvoline czy motul.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Olej lej nawet za 70 ziko twoja sprawa kto tam ci w silnik zaglada. Dla mnie Castrol to dobry olej mysle ze nawet nieco lepszy niz valvoline czy motul.

 

Chłopie, Ty to lepszy od Jackowskiego jesteś, nawet wiesz ile za olej płacę. :cool2: A wypranie DPFa za 900pln raz na jakieś 250 000km, no powiem Ci oszczędności konkretne robisz jak się go pozbyłeś, chyba, że termostatów też nie wymieniasz, bo to też kilka stówek, a z otwartymi chłodniej chodzi, więc może lepiej. Tak trzymaj. :mrgreen:

Opublikowano

Dzięki sprawdzę nieszczelności o których piszecie!

Co do E46 to rzeczywiście już dawno sprzedany zaraz zrobię update profilu!

Nie ma sensu się kłócić, niech każdy robi co chce....wiadomo, że tyle opinii ile osób, ale warto po prostu przegadać swoje doświadczenia a widać, że macie ich dużo!


Piona!

Opublikowano

Olej lej nawet za 70 ziko twoja sprawa kto tam ci w silnik zaglada. Dla mnie Castrol to dobry olej mysle ze nawet nieco lepszy niz valvoline czy motul.

 

Chłopie, Ty to lepszy od Jackowskiego jesteś, nawet wiesz ile za olej płacę. :cool2: A wypranie DPFa za 900pln raz na jakieś 250 000km, no powiem Ci oszczędności konkretne robisz jak się go pozbyłeś, chyba, że termostatów też nie wymieniasz, bo to też kilka stówek, a z otwartymi chłodniej chodzi, więc może lepiej. Tak trzymaj. :mrgreen:

 

250 000 km ? Czlowieku ja za rok juz bede jezdzil F10 czy innym autem. E60 maja po 15 lat - nie planuj mi wiecej niz 50 000 km na przygode z tym autem. Co do oszczednosci to za same kola dalem 4000 pln wiec nie pisz mi durnot o oszczedzaniu, na dpf-a mam kielbase. Jak jestes taki eko to odkladaj typie na tesle elektryczna, a nie jezdzisz autem w gnoju i myslisz, zes Pana boga za nogi zlapal jezdzac 15 letnim gruzem.


Tyle ode mnie.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

250 000 km ? Czlowieku ja za rok juz bede jezdzil F10 czy innym autem. E60 maja po 15 lat - nie planuj mi wiecej niz 50 000 km na przygode z tym autem. Co do oszczednosci to za same kola dalem 4000 pln wiec nie pisz mi durnot o oszczedzaniu, na dpf-a mam kielbase. Jak jestes taki eko to odkladaj typie na tesle elektryczna, a nie jezdzisz autem w gnoju i myslisz, zes Pana boga za nogi zlapal jezdzac 15 letnim gruzem.


Tyle ode mnie.

 

No coraz więcej kultury i ciekawych teorii z Ciebie wychodzi, pewnie dlatego, że

 

Ja zarabiam okolo 12k pln miesiecznie zagranica - gdyby nie to w zyciu bym e60 nie kupil.

 

to tak odnośnie łapania "Pana Boga za nogi" :mrgreen:

Opublikowano

250 000 km ? Czlowieku ja za rok juz bede jezdzil F10 czy innym autem. E60 maja po 15 lat - nie planuj mi wiecej niz 50 000 km na przygode z tym autem. Co do oszczednosci to za same kola dalem 4000 pln wiec nie pisz mi durnot o oszczedzaniu, na dpf-a mam kielbase. Jak jestes taki eko to odkladaj typie na tesle elektryczna, a nie jezdzisz autem w gnoju i myslisz, zes Pana boga za nogi zlapal jezdzac 15 letnim gruzem.


Tyle ode mnie.

 

No coraz więcej kultury i ciekawych teorii z Ciebie wychodzi, pewnie dlatego, że

 

Ja zarabiam okolo 12k pln miesiecznie zagranica - gdyby nie to w zyciu bym e60 nie kupil.

 

to tak odnośnie łapania "Pana Boga za nogi" :mrgreen:

 

Do portfela juz sobie nie zagladajmy. :) ode mnie tyle w tym temacie :) do zobaczenia w innych watkach daj znac kolego co bylo nie tak z tym huczeniem. Pozdro.

b28nl6U.png
Opublikowano

Pośmiać się można, gorzej ze człowiek szerzy swoje herezje gdzie się tylko da, a ludzie odwiedzający forum nie zawsze wiedza kto jest czubem na forum i traktują go poważnie :?


Do oszczędzania powinieneś kupic sobie tego mega golfa z dsg który tak zapierd**a, a nie nastoletnie e60, na którym zydzisz złotówki Wmawiając sobie i innym ze każdy właściciel BMW tak robi, otóż nie każdy, a ludzi traktujących w ten sposób auto po prostu na nie nie stać. No ale cóż, taki świat, auta tanie, za 3 wypłaty na ogórkach można je kupic to i właściciele są jacy są :roll: właśnie z tego powodu tak ciężko w Polsce kupic sprawne auto

Opublikowano
Pośmiać się można, gorzej ze człowiek szerzy swoje herezje gdzie się tylko da, a ludzie odwiedzający forum nie zawsze wiedza kto jest czubem na forum i traktują go poważnie :?


Do oszczędzania powinieneś kupic sobie tego mega golfa z dsg który tak zapierd**a, a nie nastoletnie e60, na którym zydzisz złotówki Wmawiając sobie i innym ze każdy właściciel BMW tak robi, otóż nie każdy, a ludzi traktujących w ten sposób auto po prostu na nie nie stać. No ale cóż, taki świat, auta tanie, za 3 wypłaty na ogórkach można je kupic to i właściciele są jacy są :roll: właśnie z tego powodu tak ciężko w Polsce kupic sprawne auto

 

Golf R 2.0 310 by cie ośmieszył na autostradzie jakbys jechał tym padlem. Wtedy bys zrozumiał, ze nie liczy sie pojemność, a moc. Dsg kosztuje w tym aucie więcej niz cale e60.


No to skoro za 3 wypłaty jest e60 to pakuj walize na 6 miesięcy i widzimy sie za pol roku w wątku f10. Czy będziesz dalej siedział na dupie nie robiąc nic i pierdząc w kanape przed 4 letnim tv i obrazal innych, bo nie chca egzystować za 4k brutto w Polsce gdzie ceny macie wyższe niz w Niemczech 2 razy.


Zejdz na ziemie i przestań obrażać innych, bo zamiast siedziec na dupie jak ty cos robia i wychodza ze swojej strefy komfortu.

b28nl6U.png
Opublikowano
Pośmiać się można, gorzej ze człowiek szerzy swoje herezje gdzie się tylko da, a ludzie odwiedzający forum nie zawsze wiedza kto jest czubem na forum i traktują go poważnie :?


Do oszczędzania powinieneś kupic sobie tego mega golfa z dsg który tak zapierd**a, a nie nastoletnie e60, na którym zydzisz złotówki Wmawiając sobie i innym ze każdy właściciel BMW tak robi, otóż nie każdy, a ludzi traktujących w ten sposób auto po prostu na nie nie stać. No ale cóż, taki świat, auta tanie, za 3 wypłaty na ogórkach można je kupic to i właściciele są jacy są :roll: właśnie z tego powodu tak ciężko w Polsce kupic sprawne auto

 

Golf R 2.0 310 by cie ośmieszył na autostradzie jakbys jechał tym padlem. Wtedy bys zrozumiał, ze nie liczy sie pojemność, a moc. Dsg kosztuje w tym aucie więcej niz cale e60.


No to skoro za 3 wypłaty jest e60 to pakuj walize na 6 miesięcy i widzimy sie za pol roku w wątku f10. Czy będziesz dalej siedział na dupie nie robiąc nic i pierdząc w kanape przed 4 letnim tv i obrazal innych, bo nie chca egzystować za 4k brutto w Polsce gdzie ceny macie wyższe niz w Niemczech 2 razy.


Zejdz na ziemie i przestań obrażać innych, bo zamiast siedziec na dupie jak ty cos robia i wychodza ze swojej strefy komfortu.

Mmoim skromnym zdaniem skoro ktoś z 2.0d czy 3.0d tak prostego i nie skomplikowanego silnika usuwa egr dpf klapki czy co tam jeszcze to tylko znaczy ze go poprostu nie stać na utrzymanie auta. To co kolega domino napisal ze na złocie 90% ludzi twierdzi że... to tylko świadczy jakie ossoby jeżdżą tymi autami. A to takie które krótko mówiąc żyją ponad stan!

Kupujący 10 letniego+ chrupka myślą że chwycili pana boga z piętę a potem jęczą że trzeba parę złoty z portwela wyjąć by zrobic coś zgodnie ze sztuką. Nie no lepiej diaksa wziąć i ciąć co popadnie. Sskoda mi takich ludzi ale jak wiadomo tacy też w społeczeństwie są potrzebni ;)

Jack_Strong-
Opublikowano
A wszystkie legendy o awaryjności danego modelu czy to e60 f10 czy g30 zaczynają sie gdzy te auta tanieją do poziomu gdzie zaczynają je kupować ludzie których poprostu nie stać na utrzymanie auta klasy premium.
Jack_Strong-
Opublikowano

Właśnie mordo porównałeś topowego golfa z podstawowym e60, czy ty jesteś chory psychicznie? Ja rozumiem ze jestes zajarany na autobahnIe jak każdy małolat, ale nie wszystko kręci się do okola osiągów.


Widzę ze trafiłem z tymi ogórkami, a skoro już tak bardzo osobiście lecimy, to mogłeś się uczyć i nie musiałbyś teraz orać w polu na swojego trupa licząc każda złotówkę, dla takich ludzi jak Ty są skody i fiaty, a nie auta premium, ale wiadomo w Niemczech średnia krajowa a w Polsce wielki pan w bejcy, typowy polaczek za granica, garnitur już wozisz na przebiorke jak wracasz z pola żeby sąsiadom pokazać jak dobrze zarabiasz?


Siedzę na dupie i zwracam uwagę wszechwiedzącemu małolatowi który pierd**i głupoty jak potłuczony, wydając Twoje ogórkowe siano na głupoty co 2 dni.

Elo

Opublikowano
Właśnie mordo porównałeś topowego golfa z podstawowym e60, czy ty jesteś chory psychicznie? Ja rozumiem ze jestes zajarany na autobahnIe jak każdy małolat, ale nie wszystko kręci się do okola osiągów.


Widzę ze trafiłem z tymi ogórkami, a skoro już tak bardzo osobiście lecimy, to mogłeś się uczyć i nie musiałbyś teraz orać w polu na swojego trupa licząc każda złotówkę, dla takich ludzi jak Ty są skody i fiaty, a nie auta premium, ale wiadomo w Niemczech średnia krajowa a w Polsce wielki pan w bejcy, typowy polaczek za granica, garnitur już wozisz na przebiorke jak wracasz z pola żeby sąsiadom pokazać jak dobrze zarabiasz?


Siedzę na dupie i zwracam uwagę wszechwiedzącemu małolatowi który pierd**i głupoty jak potłuczony, wydając Twoje ogórkowe siano na głupoty co 2 dni.

Elo

 

Podstawowe E60, 2 posty wyzej "E60 to auto klasy premium" - wyjasniliscie sie sami nawzajem. Nie mam nic wiecej do dodania.


Skoda RS jest lepsza niz e60. 280 koni przy 2.0 :D 535d by znajac zycie pozamiatala :D no chyba ze klasa premium to plastikowe dekory ze wzrorem drewna to sory nie wiedzialem. Myslalem , ze klasa premium to CLS 500 2006 co kosztuje 40k do 60k pln , a nie gruzy po 20-25k e60.


nie no zwijam stad nie bede sie znizal do ludzi co mowil ze 5-tka to klasa premium. Jakby to posiadacz serii 7 uslyszal to by sie porzygal. :duh: :duh: :duh:

b28nl6U.png
Opublikowano

Nie chodziło nikomu tu konkretnie o typoszereg tylko o serię a seria piąta jak by nie patrzeć zalicza sie do aut klasy premium. A jak mi nie wierzysz to wejdź sobie na stronę i skonfiguruj nową szkode rs i nową serię pięć w wersji M doposaż oba auta we wszystkie mozliwe opcję to powinno dać ci trochę do myslenia. A CLS lest zbudowwny na płycie podłogowej mercedesa klasy E starego poczciwego w211 więc chodzi w tej samej kategorii wagowej co seria 5 czy audi A6. Jeździłem tym autem chwilkę 300ps i zmulony 7biegowy automat typowy dziadkowóz nic specjalnego ani szybkie ani ocszczedne.

Powodzenia na forum szkody :cool2:

Jack_Strong-
Opublikowano
Nie chodziło nikomu tu konkretnie o typoszereg tylko o serię a seria piąta jak by nie patrzeć zalicza sie do aut klasy premium. A jak mi nie wierzysz to wejdź sobie na stronę i skonfiguruj nową szkode rs i nową serię pięć w wersji M doposaż oba auta we wszystkie mozliwe opcję to powinno dać ci trochę do myslenia. A CLS lest zbudowwny na płycie podłogowej mercedesa klasy E starego poczciwego w211 więc chodzi w tej samej kategorii wagowej co seria 5 czy audi A6. Jeździłem tym autem chwilkę 300ps i zmulony 7biegowy automat typowy dziadkowóz nic specjalnego ani szybkie ani ocszczedne.

Powodzenia na forum szkody :cool2:

 

Odpowiem krotko - E60 to kolo klasy premium to nawet nie powinno stac bo to by byla obraza dla aut klasy premium.


52011342-383431692486613-677293480468283392-n-1024x768.jpg


vs


imyuuytage.jpg


Panie no daj pan spokój. Na tym koncze i nie piszcie wiecej do mnie takich komentarzy, bo nie od tego sa te tematy.

b28nl6U.png
Opublikowano
Właśnie mordo porównałeś topowego golfa z podstawowym e60, czy ty jesteś chory psychicznie? Ja rozumiem ze jestes zajarany na autobahnIe jak każdy małolat, ale nie wszystko kręci się do okola osiągów.


Widzę ze trafiłem z tymi ogórkami, a skoro już tak bardzo osobiście lecimy, to mogłeś się uczyć i nie musiałbyś teraz orać w polu na swojego trupa licząc każda złotówkę, dla takich ludzi jak Ty są skody i fiaty, a nie auta premium, ale wiadomo w Niemczech średnia krajowa a w Polsce wielki pan w bejcy, typowy polaczek za granica, garnitur już wozisz na przebiorke jak wracasz z pola żeby sąsiadom pokazać jak dobrze zarabiasz?


Siedzę na dupie i zwracam uwagę wszechwiedzącemu małolatowi który pierd**i głupoty jak potłuczony, wydając Twoje ogórkowe siano na głupoty co 2 dni.

Elo

 

Podstawowe E60, 2 posty wyzej "E60 to auto klasy premium" - wyjasniliscie sie sami nawzajem. Nie mam nic wiecej do dodania.


Skoda RS jest lepsza niz e60. 280 koni przy 2.0 :D 535d by znajac zycie pozamiatala :D no chyba ze klasa premium to plastikowe dekory ze wzrorem drewna to sory nie wiedzialem. Myslalem , ze klasa premium to CLS 500 2006 co kosztuje 40k do 60k pln , a nie gruzy po 20-25k e60.


nie no zwijam stad nie bede sie znizal do ludzi co mowil ze 5-tka to klasa premium. Jakby to posiadacz serii 7 uslyszal to by sie porzygal. :duh: :duh: :duh:

 

Jednak nie potrafisz czytać, jeżeli wyciągasz takie wnioski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.