Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od pewnego czasu zaczęło pojawiać się ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym, płyn wydostaje się z powietrzem poprzez korek. Robiony Test na obecność spalin w układzie chłodzenia, nie dawno wymieniona pompa wody, wymieniony korek od zbiornika termostat na egr raczej sprawny, łapie temperature po pewnym czasie . Zauważyłem że wentylator się nie kręci przy normalnej jeździe, czy to może mieć jakieś powiązanie? Odpala się po dłuższym czasie gdy przejadę dłuższą trasę. Próbowałem odpowietrzyc układ, odkrecilem odpowietrznik na chłodnicy egr lałem do póki nie pojawiała się tylko woda, zakreciłem i dolewalem na bierząco gdy ubywało ale powietrze nadal wpadało poprzez wąż który wlewa płyn do zbiornika. Prosiłbym o jakieś rady

Ps. Brak płynu w oleju i brak oleju w płynie

Opublikowano
Pewnie zrobiles chip. Uklady chlodzenia po tych chipach jak dobrze w dupe dasz to sie prawie gotuja. Pierwsza padnie pompa wody. Cos za cos. Za moc wydatki.
b28nl6U.png
Opublikowano
Chip faktycznie zrobiony przez poprzedniego właściciela, pompa wody wymienianą miesiąc temu. Co viekawe, wymieniłem dziś termostat, okazało się że w termostacie jest śruba! Podczas otwarcia weszła w termostat i go zablokowała. Wymieniłem na nowy ale dalej to samo, jak myślisz zajrzeć do pompy wody? Jak zdiagnozować czy jest uszkodzona?
Opublikowano
Chip faktycznie zrobiony przez poprzedniego właściciela, pompa wody wymienianą miesiąc temu. Co viekawe, wymieniłem dziś termostat, okazało się że w termostacie jest śruba! Podczas otwarcia weszła w termostat i go zablokowała. Wymieniłem na nowy ale dalej to samo, jak myślisz zajrzeć do pompy wody? Jak zdiagnozować czy jest uszkodzona?

 

Podjedź do mechanika i niech patrzy gdzie jest wyciek płynu. Gdzie sie zapocone robi czy gdzie paruje. Nawet jak to zrobisz to dasz na maxa w dupe kilka razy i po kilku miesiącach problemy wrócą. Po chipie by musiala byc mocniejsza chlodnica by to mialo rece i nogi seryjna masz pod 218 max 235 koni.

b28nl6U.png
Opublikowano
Płyn ucieka przez korek, podjade dziś do mechanika i zobaczymy co powie. Dzięki wszystkim za pomoc

 

Odpal silnik i zaświec lampka na chłodniczke egr termostat i krociec łączący przed chłodniczka egr patrz czy ci sie tam poci cos czy jest moze nawet mokro tam i czy zbiera sie tam plyn chłodniczy. Uklad chlodzenia odpowietrz zaworem upustowym równocześnie dolewaj płynu chłodzącego do zbiornika az do momentu gdy ciurkiem z zaworu sie leje sam plyn bez przerw i nie syczy powietrzem. Zalej plyn Prestone albo bmw oe. Nie lej tanich płynów. Dokręć dobrze korek. Korek ma zakręcać sie mega sztywno ciężko jak zakręca sie leciutko to ten korek jest wytarty juz i ma luzne uszczelki.

b28nl6U.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie mam chłodnicy egr, egr był usunięty ale chłodnica została, wywaliłem ją i założyłem zestaw z allegro który pozwala na taki zabieg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Śruba w termostacie...

Ciekawe co jeszcze ciekawego kryje ten silnik?

No i może napisz jakie masz wszystkie przeróbki w tym aucie bo co post to coś nowego.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.