Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
popłacze się zaraz, pomóżcie, o co chodzi? Od 4 dni auto ciężko paliło, a w trasie wypadał cylinder więc mówię 100% czujnik położenia wału korbowego. Wyjąłem go i rzeczywiście oporność 0, w kostce był olej, więc jest niesprawny. Zamówiłem nowy, a w czasie dostawy jeździłem aż do teraz, jak wcześniej ciężko palił tak teraz w ogóle nie kręci, po przekręceniu kluczyka na poz 3 (run) słychać tylko cyk i pompę paliwa. To też może być przez czujnik i jak auto się schłodzi, to je odpalę? Czy to dodatkowo padł rozrusznik?
Opublikowano
Czujniki wałka i wałków inic nie mają do tego czy kręci czy nie - jeśli tylko cyka to rozrusznik albo łączenie kabla plusowego pod maską
E36 M54b25 - Drift&Fun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Padnięty rozrusznik daje objawy na początku jakby aku padał - kręci coraz dłużej, jak w końcu padnie to wszystko wygląda normalnie a po zapłonie wyłącza się dmuchawa w kabinie, robi CYK, może czasem zakręcić minimalnie - lub czasem nawet już nic się nie dzieje, a po chwili dmuchawa rusza dalej.


Do wymiany płaski klucz 10 wielokątny z wbudowaną grzechotką jest niebędny, spokojnie w pół godzinki można ogarnąć spod maski bez sciągania kolektora, przynajmniej w M57, ale to chyba bliźniacze konstrukcje więc powinno być podobnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.