Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem BMW 525d 218km xdrive i pojawił się pierwszy problem

Auto z dolu praktycznie zero reakcji na gaz ewidentnie turbo się nie wzbudza a jeśli ten błąd nie wyskoczy i złapie powyżej 3 tys obrotów auto wraca do żywych i ciągnie tak jak należy. Na ta chwile auto zostało podłączone pod kompa wywaliło jeden błąd 244C00 niskie doładowanie ciśnienia po skasowaniu błędu jazda próbna i znów to samo , przy okazji sprawdzony dpf tzn napełnienie 17 gram ( nie wiem czy dobrze napisałem )był czyszczony rok temu w maju. Aktualnie co zrobiłem to wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia podmieniony sensor Map ,generalnie występuje tylko jeden ogólny kod błędu 244C00. Auto ma 205 tys nalotu jeden właściciel od nowości do końca serwisowane Bawaria Motors. Może ktoś borykał się z takim problemem , poczytałem trochę na temat takiego błędu to temat tambu. Rok temu był czyszczony EGR oraz został wymieniona przepustnica posiadam fakturę ale nie ma nic o czyszczeniu kolektora(tam gdzie są tzw klapy) a i w 2018 roku serwis BMW wymienił turbinę na nowa. Bardzo dziękuje za wyrozumiałaś i sory za ewentualne błędy ale mam nadzieje ze wspólnymi siłami dojdziemy do rozwiązania owej usterki

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Przyłącze się do pytania, bo ten błąd nie jest łatwy do diagnozy, u kolegi powodem była sonda lambda.
Opublikowano

Mam taki sam silnik, jest tam bardzo skomplikowany system podciśnień do sterowania turbinami.

U mnie małe pęknięcie wężyka powodowało opóźnione wstawanie turbiny


Proponuje sprawdzić wężyki, czy gdzieś nie ma uszkodzeń.

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Pojawił się błąd jak w temacie.

Padło małe turbo. Nagle na autostradzie zaświszczało, spadek mocy i zaczęło mocno hałasować. Laweta i do garażu.

Mam już rozkręcone stare graty i widać że z 200 g oleju poszło w wydech. Czy dpf czyścić czy zostawić?

Opublikowano

Może jest ktoś kto miał podobny problem i wymieniał turbiny.

Każda uwaga lub wskazówka miłe widziana.

Z racji wieku samochodu będzie naprawiał zaprzyjaźniony mechanik a nie ASO.

Kupiłem cały zestaw (turbiny wraz z kolektorem) i planuje to zabudować.

Opublikowano (edytowane)

Dpf ocalał. Nie ma śladu oleju.

Mam jednak problem z intercoolerem. Znalazłem kawałek łopatki turbiny więc go nie założę.

Muszę kupić nowy. Oryginał trochę za drogi. Czy ktoś z Was zakładał jakiś zamiennik ??? I może coś polecić ???

Edytowane przez bbmw
Opublikowano

Dwa tygodne temu zmienilem intercooler(delikatnie sie rozszczelnil w jednym narozniku) zalorzylem Nissens za 700 pln

Zrobilem 2kk, narazie smiga

Opublikowano
Witam ja borykałem sie z tym problemem 3 lata temu. Wymieniłem przewody podciśnienia bo były sparciałe i gruszke na turbinie wiem teoretycznie część niewymienna ale idzie ja dostać. na dzień dzisiejszy turbo oryginał nalot 290k i problemu brak z dpf tak samo.
Opublikowano

zamówiłem Mahle ... podobno to teraz to samo co Behr.

Wymieniam, bo znalazłem kawałek turbiny w starym.

Dziwna sprawa, tylko 139tkm przebiegu i turbo padło.

Jakie macie przebiegi na turbo???

Opublikowano
zamówiłem Mahle ... podobno to teraz to samo co Behr.

Wymieniam, bo znalazłem kawałek turbiny w starym.

Dziwna sprawa, tylko 139tkm przebiegu i turbo padło.

Jakie macie przebiegi na turbo???

 

Bbmw ile cie kosztowal Mahle?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.