Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, nie mam już pomysłu do tego samochodu. Mam z przodu całe nowe zawieszenie, od poduszek amorów po końcówki i gumy stabilizatora. Stare są tylko amortyzatory Boge. Ciszą nacieszyłem się 2 tygodnie - nic nie stukało. Nagle pojawił się stuk najczęściej na serpentynach przy przekładaniu kierownicy ze skrętu lewo-prawo i odwrotnie, czasami też na szybkich ciasnych zakrętach. Pojedyncze głośnie klikniecie, przy otwartej szybie słychać bardziej. Czasami nawet puknie przy wyjeździe z garażu. Zawieszenie 0 luzów, smarowałem krzyżaki kolumny, rozpórka dokręcona, nie mam już pojęcia gdzie szukać problemu, jakies pomysły?
E36 M54b25 - Drift&Fun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U kumpla amortyzator stukał na boki mimo że był nowy.

Sprawdzales czy nie lata

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Przy zmianie poduszek sprawdzałem je, na boki luzów nie miały, ale na podniesionym przodzie kiedy szarpnęło się koło do góry i spadało na dół pojawiał się stuk. Wydaje mi się, że to nie miało znaczenia bo w warunkach drogowych koła nie odrywają się od asfaltu żeby tak stukać
E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano
przejazd przez wysokie progi zwalniające ,albo np duża dziura jak przejeżdżam praktycznie zapiętym 1 biegiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.