Skocz do zawartości

E60 LCI, 2008r., 520D, n47d20a, 177KM / falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co , tu chodzi o to że powietrze za Turbo leci na boki...

Zimno....????......może coś od niskiej temperatury kurczy się i nie ma odpowiedniej szczelności???

Musisz obejrzeć przewody idące z i do intercoolera.

Jak sam widzisz , przyczyn może być wiele. Myślę ,że test wpuszczenia dymu załatwił by sprawę...


Pisałeś wcześniej ,że wymienisz uszczelki od rur powietrza przy turbo , zrobiłeś to ....???

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wiesz co , tu chodzi o to że powietrze za Turbo leci na boki...

Zimno....????......może coś od niskiej temperatury kurczy się i nie ma odpowiedniej szczelności???

Musisz obejrzeć przewody idące z i do intercoolera.

Jak sam widzisz , przyczyn może być wiele. Myślę ,że test wpuszczenia dymu załatwił by sprawę...


Pisałeś wcześniej ,że wymienisz uszczelki od rur powietrza przy turbo , zrobiłeś to ....???

 

Właśnie przy niskiej temperaturze i ewentualnym kurczeniu chyba pojawia się sczelność, bo wówczas alarm nie występuje.


Zrobiłem w tym sezonie sporo rzeczy przy tym silniku ale tych uszczelek na rurach ostatecznie nie wymieniłem. Ale chyba pora to zrobić i zobaczymy czy kiedy temperatury się podniosą znów będzie pojawiał się błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.