Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z ciśnieniem w oponach, na dokładnym manometrze zegarowym ustawiłem prawidłowe ciśnienie (2.2 przód 2.4 tył - opony zimne). Po zainicjowaniu czujników w idrive komputer pokazuje 2.0 przód 2.2 tył na zimnych, po rozgrzaniu opon podskoczy o 0,1 bara. Na ile dokładne są te czujniki? Olać sprawę i wierzyć w zegarowy manometr czy poddać w wątpliwość jego pomiary? Czy u Was też jest rozbieżność między kompresorem na stacji a czujnikami ciśnienia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie pokazuje na wyświetlaczu mniej niż napompuje mój dobry gumiarz.

Ale mam blisko orlen, który pompuje równo z czujnikami w aucie...

Opublikowano

W F32 na iDrive ciśnienie i temperaturę pokazuje zaskakująco dobrze. Większe wątpliwości miałbym do manometrów na stacjach, czy wiecznie ciepanym po ziemii u oponiarza.

Ja mam jeszcze z czasów rajdówki miernik ciśnienia i temperatury opon z opcją logów za prawie 2k pln - on ma do .01bar dokładność ale zaokrąglając czujniki OEM w kołach 0.1-0.2 odstają od niego, ale nie ma reguły. Nie martwiłbym się taką dewiacją i ustawiał na to co widzisz na iDrive. Napompujesz w 16st.C, zrobisz trasę w 30st na autostradzie i z 2.6 szybciutko bez hamowań masz 3.2…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.