Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak wiem, temat stary i długi jak rzeka i jest pierdylion postów na ten temat ;)

Do rzeczy, temat wszystkim znany, 320d nie chce jechać z dołu. Wymieniałem czujniki, na nowe, używane, chińskie, oryginalne, wymieniałem przewody podcisnieniowe itp. Nie ruszałem tylko turbiny, ale w moim mniemaniu działa prawidłowo, no chyba, że geometria kuleje. Samochód po mapie 180km. W czasie jazdy na 4b od 1300 obrotów, czuć kopa w plecy dopiero około 2900obrotów, dla mnie to stanowczo za wysoko. Ponadto przy ostrym przyspieszaniu z gazem w podłodze, przy przepinaniu biegów2/3 3/4 itd również jest długa chwila zanim turbo się rozbuja. Eksperymentalnie pominąłem przetwornik cisnienia, podpiałem podcisnienie prosto do turbo. Od dołu dalej nie idzie, ale góra, powyżej 3k obrotow, diabeł i niema tej dziury między zmianami biegów. Podpowiedzcie jak wasze fury jeżdżą? Przy jakich obrotak czuć full boost? Jakie konsekwencje niesie za sobą długotrwała jazda z pominiętym przetwornikiem no i jak ogarnać temat, bez wchodzenia w duze koszty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy gruszka przy turbinie się nie przycina

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy zbiornik podciśnienia jest cały, objawy pasują do jego nieszczelności. Potwierdziłeś na komputerze, że to faktycznie brak ciśnienia doładowania?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Od dawna mam podobny problem. Auto wg mnie słabnie coraz bardziej, a czesci wymienilem juz prawie wszystkie.

Jesli masz korekty wtryskow w normie, Pompe poscisnienia VACUM masz 100% sprawna weze i wezyki 100% szczelne , przepływke 100% sprawna .....to obstawiam umierajace turbo.

Moje np niema luzów i nie zyga olejem ale przeładowuje i auto potrafi mi przydusic przy za slabym wcisnieciu gazu przed rondem. porzadnie zerwie dopiero przy 2 tys obr. Sumarycznie moze silnik osiagnie pelna moc ale z dołu w ogole nie jedzie. 23 lipca zakladam nowe turbo Garretta.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A więc tak. Jak już wspominałem, zostało zrobione ws,ystko, co nie generowało wysokich kosztów. Ponieważ pojawiło się trochę wolnej gotówki, postanowiłem zrobić turbo. Kupiłem jakiegoś śmiecia na złomie za kilkadziesiąt złotych i zawiozłem do kolegi który zajmuje się regeneracją. Zostala wykonana pełna regeneracja, włącznie z nową geometrią, wyważeniem wirnika i ustawieniem geometrii. Dziś założyłem nową turbawkę. Teraz auto jeździ jak powinno. Czuć, że turbo zaczyna wstawać przy około 1800 obrotów. Ogólnie dużo lepszy dół i trochę lepsza góra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.