Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio zauważyłem temperaturę rzędu 120-125°C autostrada 140-150km/h ale na bimmertool.

Na zewnątrz około 20°C

Moim zdaniem jest to zbyt wysoka temperatura oleju

Silnik to n57

Za to z pod ukrytego menu pokazało równo 100°C co o tym sądzić ?

Jakie mogą być przyczyny wysokiej temperatury oleju?

Czyścić chłodniczke oleju płukać nie płukać plukanką?

Jakie temperatury w podobnych warunkach u was pokazuje bimmertool?

Opublikowano
Myślę że bimmertool się myli. Śpij spokojnie i jeździj dalej to jest apka i niekoniecznie dopracowana ale bardzo pomocna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ostatnio zauważyłem temperaturę rzędu 120-125°C autostrada 140-150km/h ale na bimmertool.

Na zewnątrz około 20°C

Moim zdaniem jest to zbyt wysoka temperatura oleju

Silnik to n57

Za to z pod ukrytego menu pokazało równo 100°C co o tym sądzić ?

Jakie mogą być przyczyny wysokiej temperatury oleju?

Czyścić chłodniczke oleju płukać nie płukać plukanką?

Jakie temperatury w podobnych warunkach u was pokazuje bimmertool?

 

Sprawdź w ukrytym menu temperaturę:

Opublikowano

Mam też takie bzdurne odczyty temperatury w aplikacji.

Tylko się zestresowałam.

Pożyczyłem dzisiaj kts od znajomego i po przejechaniu autostradą zostawiam app tylko jako info dla wypalania dpf.

Opublikowano

U mnie jest trochę inaczej mam digital tacho.

Ale jak już pisałem w pierwszym poście sprawdzałem z ukrytego menu i pokazało równo 100 °C.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mała aktualizacja

Dziś sprawdziłem temperaturę z Bosch kts pokazuje tak samo jak bimmertool.

Insta D nie znalazłem gdzie to sprawdzić cały czas się uczę jak ktoś wie gdzie sprawdzić temp oleju w insta d proszę o podpowiedź.

Tak że temperatura na zegarach w ukrytym menu przy obciążeniu maks 105 °C ale zaraz spada na 100°C.

Temperatura w Bosch kts w granicach między 120 a 125°.

Nie ma żadnej zależności między spadkami albo wzrostem temperatury w bosch pokazuje 123 ciągle a w ukrytym menu przy obciazeni że 100 na 104°C na przykład.

Temperatura płynu chłodzącego maksymalnie 97°C.

Na postoju roleta mi się otworzyła przy jeździe nie wiem czy jest zamknięta czy otwarta muszę to jeszcze zbadać.

W aucie wymieniłem w zeszłym tyg pompe wody termostat płynu chłodzącego czyszczenie dolotu i kanałów auto ładnie pracuje tylko martwią mnie te temperatury.

Zrobiona płukanka.

No i olej oczywiście nowy zalany Valvoline 5w30 mst C3.

Można wymienić termostat oleju w obudowie filtra jest jeden(nr 1 na rysunku z linku) i drugi w drugiej części (nr 6 na rysunku) tylko nie wiem czy ten drugi nie odpowiada za automatyczna skrzynie.

Tylko wymiana kosztowna by wymienić dla sprawdzenia.

Ktoś ma pomysł jak sprawdzić ten termostat.

Co wgl o tym sądzić niedługo urlop i do przejechania trasa w jedną stronę 1200 km.

Ktoś może sprawdzić kts albo innym programem na swoim aucie jaka jest temp przy obciazeniu jazda pod górę albo 140 autostrada.

Każda myśl się przyda.



Link do obrazka https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f11n&typ=5k11&og=01&hg=11&bt=11_7147#

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.