Skocz do zawartości

E60 525D prąd na zapalniczkach bez zapłonu


Damien777

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jestem nowy na forum


Mam problem a mianowicie nie znika mi prąd w zapalniczkach a mam pod nie podłączone rejestrator jazdy ,ładowarka indukcyjna oraz wzbudzenie do wzmacniacza

Wiem ze prąd powinien zniknąć dopiero po chwili i do tej pory tak było a od ostatniego czasu wszystko chodzi cały czas , co można sprawdzić czy jest jakiś moduł który to rozłącza , dodam ze nie dawno miałem problem z zatkanym odpływem i wodą pod prawymi fotelami pod wykładziną

Z góry dzięki za każdą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wychodzi że auto masz z 12.2004.


Za zabezpieczenie twoich gniazd zapalniczek odpowiadają w sumie dwa bezpieczniki.....

- F62........20A

- F81.........20A


Prąd pojawia się na tych bezpiecznikach dzięki przekaznikowi I01069 .

Moim zdaniem , przekaźnik jest zintegrowany z całą skrzynką bezpieczników, tzn. nie można go wymienić jak zwykłe przekaźniki , które występują tuż obok twojego I01069.

Co teraz zostaje ...????

Należy sprawdzić czy przewód , który zasila przekaźnik traci napięcie po pewnym czasie?

Jeśli traci napięcie to najprawdopodobniej przekaźnik się zawiesił. Czy ktoś naprawia takie przekaźniki to nie wiem?

Najszybciej byłoby kupić taką samą sprawną skrzynkę na bezpieczniki.


Przewód , którym należy sprawdzić , znajduje się w 32 pionowej kości , która ma swoje miejsce na środku skrzyni , wpinana pionowo ( jest ona w kształcie prostokąta ) , najprawdopodobniej zaraz nad bezpiecznikami F63, F64 i F65.....

Jest to pin nr. 1 , kolor przewodu zielono - szary.


Jeśli napięcie nie zniknie to następnym miejscem będzie moduł dostępu do samochodu A149a , który znajduje się z przodu , po lewej stronie kierownicy ( słupek A ).

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napięcie jest cały czas na tym przewodzie wiec pewnie moduł czas

 

Rozumiem ,że doczekałeś ( jak dobrze pamiętam z 30 min. ) pewien czas aż się uśpi auto zanim zacząłeś mierzyć napięcie????


Rozumiem ,że numer pinu i kolor przewodu się zgadzał????

Dobrze by było abyś wyjął pin nr. 1 z tej 32 pionowej kości i jeszcze raz sprawdził...

Według schematu elektrycznego , jeśli nadal będzie napięcie na gniazdach zapalniczki to dla mnie uszkodzony jest przekaźnik I01069.


Może ktoś robił tam jakaś rzeźbę...???

Wyjmij w/w bezpieczniki i sprawdź czy nadal jest napięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.