Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jestem nowy na forum


Mam problem a mianowicie nie znika mi prąd w zapalniczkach a mam pod nie podłączone rejestrator jazdy ,ładowarka indukcyjna oraz wzbudzenie do wzmacniacza

Wiem ze prąd powinien zniknąć dopiero po chwili i do tej pory tak było a od ostatniego czasu wszystko chodzi cały czas , co można sprawdzić czy jest jakiś moduł który to rozłącza , dodam ze nie dawno miałem problem z zatkanym odpływem i wodą pod prawymi fotelami pod wykładziną

Z góry dzięki za każdą pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wychodzi że auto masz z 12.2004.


Za zabezpieczenie twoich gniazd zapalniczek odpowiadają w sumie dwa bezpieczniki.....

- F62........20A

- F81.........20A


Prąd pojawia się na tych bezpiecznikach dzięki przekaznikowi I01069 .

Moim zdaniem , przekaźnik jest zintegrowany z całą skrzynką bezpieczników, tzn. nie można go wymienić jak zwykłe przekaźniki , które występują tuż obok twojego I01069.

Co teraz zostaje ...????

Należy sprawdzić czy przewód , który zasila przekaźnik traci napięcie po pewnym czasie?

Jeśli traci napięcie to najprawdopodobniej przekaźnik się zawiesił. Czy ktoś naprawia takie przekaźniki to nie wiem?

Najszybciej byłoby kupić taką samą sprawną skrzynkę na bezpieczniki.


Przewód , którym należy sprawdzić , znajduje się w 32 pionowej kości , która ma swoje miejsce na środku skrzyni , wpinana pionowo ( jest ona w kształcie prostokąta ) , najprawdopodobniej zaraz nad bezpiecznikami F63, F64 i F65.....

Jest to pin nr. 1 , kolor przewodu zielono - szary.


Jeśli napięcie nie zniknie to następnym miejscem będzie moduł dostępu do samochodu A149a , który znajduje się z przodu , po lewej stronie kierownicy ( słupek A ).

Edytowane przez Burza1234
Opublikowano
Dzięki za tak szczegółowy opis jutro po pracy się za to zabiorę i sprawdzę co i jak co do samych bezpieczników to sprawdzałem ze każdy ma napięcie bez zapłonu dam znać jutro jak sprawdzę
Opublikowano
Po wypięciu modułu Cas dalej jest napięcie i dalej zapalniczki chodzą tak ma być czy szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napięcie jest cały czas na tym przewodzie wiec pewnie moduł czas

 

Rozumiem ,że doczekałeś ( jak dobrze pamiętam z 30 min. ) pewien czas aż się uśpi auto zanim zacząłeś mierzyć napięcie????


Rozumiem ,że numer pinu i kolor przewodu się zgadzał????

Dobrze by było abyś wyjął pin nr. 1 z tej 32 pionowej kości i jeszcze raz sprawdził...

Według schematu elektrycznego , jeśli nadal będzie napięcie na gniazdach zapalniczki to dla mnie uszkodzony jest przekaźnik I01069.


Może ktoś robił tam jakaś rzeźbę...???

Wyjmij w/w bezpieczniki i sprawdź czy nadal jest napięcie?

Opublikowano
Samo się naprawiło także na razie czekam może fakt ze rozłączylem kostkę i podpiąłem jeszcze raz coś zresetował ale wszystko działa dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.