Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zamierzam zrobić swap z 320d na 330i tylko pytanie czy jeżeli mam całego dawcę 330i Anglika to wystarczy tylko po przekładać czesci i będzie wszystko w miarę pasowało ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mechanicznie tak, wszystko p&p ale to jest latwe, problemem jest wiazka kabiny i wiazka silnika. Nic nie pasuje i jest trudne do ogarniecia.
Opublikowano
Wiązki (kostki) trzeba przerobić czy po prostu bez kostek połączyć odpowiednio ? Robiłem swap ale to był w e36 a tu jest trochę inaczej mam nadzieje ze ogarnę temat ale jak ktos już robil taki temat to bardzo bym prosił o jakieś porady co dokładnie z wiązka trzeba zrobić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja robilem. Rozebrac 320d do golasa, wymienic cala wiazke auta oraz silnikowa na EU 330i. To jedyna sensowna droga. E90 to nie E36.
Opublikowano
Ja ostatnio poprawiałem swap z 18i na 28i w e46, takiego syfu nigdy nie widziałem. Pedał sprzęgła podłączony na pałe pod obd, a pedał gazu na odcinku 30cm składał się z 5 różnych kabli połączonych sama taśma...
Opublikowano
Rozumiem. Bo wiązka kabli od Anglika nie będzie ? Czytałem ze jest za krótka ale podobno komputer dają wtedy w inne miejsce , czy lepiej kupic od EU i podmienić ? Chyba ze kupic silnik z 330i ale EU razem z wiązka a nie bawić z Anglikiem , dobrze myśle ?
Opublikowano
wiązki są na tyle tanie, że daj spokój z drutowaniem wiązek. Odżałuj te 400zł i kup normalną. Da się w tej cenie kupić tylko musisz sam poszukać i zdemontować, ja kupiłem nawet z harmanem
Opublikowano
Znajdę znajdę , kwestia czasu, tylko pytanie czy nie lepiej kupic kompletny silnik ze skrzynia i wiązka kabli z 330i EU , a potem wydech i pewnie wał
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cos ty, a cala reszta? Klima, chlodnice, hamulce, dyfer, bak, przewody paliwowe, pompy paliwa, dsc, no masa tego jest, zakres prac jest taki jakbys z audi chcial zrobic bmw. Osobiscie to juz lepiej przerobic anglika niz przerabiac 320d na 330i. To sie nie kalkuluje. To nie ma najmniejszego sensu. Pytales co trzeba zrobic, dostales odpowiedz. Przemysl. Ja nie robilem nigdy swapa z ON na PB, po prostu, jest to bez sensu, zawsze bylo to w obrebie tego samego zasilania, 2.0d na 3.0d, ewentualnie pre lci 2.0d na lci 3.0d. Nawet wtedy wlatywala wiazka EU.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzedac 320d i kupic 330i. To tylko sie wydaje iz wyjdzie drozej. Nie wyjdzie, jak juz wspomnialem, e90 to nie E36/E46, ktore sa siekierka ciosane, musisz znac jak to auto jest elektronicznie postawione, jak sa wysylane sygnaly i jak to dziala aby brac sie za takie projekty. E36/E46 to analog, kabel tu, przekaznik, wlacznik, e90 to w wiekszosci same sygnaly i komunikacje z modulami. Jedna przerwa i po wszystkim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.