Skocz do zawartości

Potrzebne prawidłowe podpięcie węży ogrzewania (schemat, fo


zbynieklubekgmail.com

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Bardzo proszę o fotki lub schemat prawidłowego podłączenia węży do nagrzewnicy oraz zaworu odcinającego ogrzewanie. Po zakupie tego autka mam cały czas problem z chłodzeniem silnika i brakiem ogrzewania. Schemat na real oem wskazuje wyjście cieczy z głowicy otworem za filtrem olejowym i podążający w stronę grodzi do nagrzewnicy. Niestety w moim samochodzie wąż wychodzi z tyłu silnika i idzie do nagrzewnicy. Powrót idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Autko to E46 silnik m52tu 2.5 litra benzyna. Z góry dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli zasilanie nagrzewnicy wychodzi z tyłu głowicy to jest silnik m52 a nie m52tu i takiego schematu szukaj na realoem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super, dziękuję za informację wiem już że jest to m52 a nie m52tu. Wąż wychodzący z głowicy do czego jest podłączony? Dwa węże od nagrzewnicy są połączone ze sobą zaworem odcinającym przepływ. Niestety na schemacie realoem połączenie węża z głowicą jest obok filtra oleju. Proszę o dalszą pomoc i schemat lub odręczny rysunek. Dodaje fotkę rysunku jak jest połączone obecnie.

https://imageshack.com/i/pnrS6ZbLj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrób zdjęcie silnika, nie było m52 w e46.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jest m52tu i wyjście masz z przodu głowicy a nie z tyłu

https://www.bimmerworld.com/About-Us/BMW-Cooling-System-Tech/

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie koledze dziękuję i to mi właśnie jeszcze bardziej skomplikowało sprawę. Po vinie wychodzi że to M52TU i powinno być wyjście koło filtra oleju a tu zonk bo jakiś magik przerobił na tylne wyjście a to koło filtra jest zaślepione zaślepką. Czy tego typu przeróbka będzie wpływała negatywnie czy raczej nie ma wpływu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.