Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Szukałem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem podobnego tematu.

Jakiś miesiąc temu kupiłem BMW 118i E87 z silnikiem N46b20. Po odpaleniu silnika pojawia się przez kilka sekund kontrolka czerwona oleju między licznikami, a na Idrive komunikat: "oil low pressure". Po chwili wszystko się normuje. Gdy silnik jest ciepły, lub wystygnie przez killa godzin podczas dziennego używania, kontrolka się nie pojawia. (Poprzedni właściciele lali olej 5W30 Fanfaro). Chciałbym najpierw zmienić olej, ale zastanawiam się nad Valvoline 5W50 (leję taki do innego mojego BMW, jestem zadowolony). Tyle że nie ma na nim normy BMW LL04. Olej zamierzam wymieniać co 10 tys km więc zastanawiam się, czy ta norma (stosowana w przypadku olejów Long Life jak się domyślam) jest w tym przypadku zasadna?

Edytowane przez HNT126
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiązany.

Po wymianie oleju na Valvoline SynPower 5W40, oraz wymianie filtrów problem z informacją i kontrolką o niskim ciśnieniu oleju zniknął. Po konsultacji ze znajomym, który pracował niegdyś w ASO BMW obstawiam, że przyczyną może być podgięty wkład filtra oleju. Ponoć w N46 często twistuje się przy zakładaniu i dokręcaniu pokrywki. Potem zatyka się nierównomiernie i blokuje przepływ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.