Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! mam skromne pytanie , może akurat ktoś ma pojęcie na ten temat , mianowicie chciałbym wymienić skrzynię GA6HP26Z w moim bmw e61 525d 177km 2006 , również na skrzynię GA6HP26Z aczkolwiek z bmw 535d wersja przed lift 272km , i tutaj pytanie , czy da się to fizycznie zmontować , i jak to będzie wyglądało od strony elektronicznej , koniecznie będzie grzebanie w sterownikach ? modułach ? komputerze itp , za jakiekolwiek podpowiedzi z góry dziękuje :D
Opublikowano
Cześć, przy takiej wymianie musisz patrzeć na numery STOECKL czyli to co masz na skrzyni na tabliczce znamionowej wybite.. Ja zmieniałem skrzynie prawie rok temu na używkę właśnie i moja skrzynia miała numer stoeckl bodajze 010120, a zakupiłem skrzynie która miała 0101- i dwie ostatnie cyfry nie pamiętam jakie ale były inne niż 20. Elektronicznie wszystko bangla, olejem nowym zalałem bez żadnej adaptacji i jeżdżę. A mechanicznie musiałem zmienić te łapę co wychodzi ze skrzyni i mocuje sie do niej łącznik elastyczny wału, w tej drugiej skrzyni te tulejki miały za ciasne otwory i nie chciał łącznik w nie wejść, no i ten wybierak co jest do niego linka przymocowana. W mojej skrzyni było to inaczej zrobione niż w tej używce. Też mam 535d 2004r. U mnie ryzyko sie opłaciło bo narazie skrzynia siedzi cicho a zrobiłem juz na niej z 13k km. A tak z ciekawosci, co sie z Twoja dzieje?
Opublikowano
Moja e61 przeskoczyła już 320tys przebiegu , od ostatnich 10tys coraz bardziej szarpie przy zmianie biegów , głównie z 2 na 3 albo z 3 na 2 , czasami mam wrażenie że jak wciskam gaz to skrzynia zostaje gdzieś za mną na drodze :D plus uczucie ślizgającego się sprzęgła przy dodawaniu gazu i falujące obroty , także ogólnie nic dobrego , ogólnie rzecz biorąc nie opłaca się chyba inwestować w nowe części i tak zastanawiałem się nad tą skrzynią z 535d z racji tego że gdzieś w innym poście wyczytałem że pasuje jak ulał , poza elektroniką :D
Opublikowano
Myślę że prędzej znalazłbyś dobrą skrzynię z 2.5. Teoretycznie jest mniejsza szansa że taki samochód nie dostawał w palnik niż takie 535d. Ja wynajdywałem fajne skrzynie od 3.0, z udokumentowanym 180 tys z anglika, ale do mnie musi być od 535. Jakbyś miał skrzynię od 2.5 i numery stoeckl sie w miare zgadzaly to masz tylko p&p, może tylko byś musiał przekręcić jakiś element mechaniczny
Opublikowano
No cóż, zbyt często swoją Beatą nie jeżdzę więc mam trochę czasu do namysłu ,poszukam może akurat się uda , bo do tej pory nie namierzyłem żadnej z 2.5(wartej uwagi) , ale dzięki za wskazówki , na pewno się przydadzą :8) i tak się składa że w tej z 535d jest STUECKL 010120 , ale muszę zajrzeć pod swoją :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.