Skocz do zawartości

Wiskoza bmw e39 528i


MrSiekacz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Do wymiany. Powinien chodzić luźno jak silnik zimy, a zapinać się na stałe to przy 30 stopniach w korku (z moich obserwacji po wymienie na nowy).


Ale przyznaj, że dźwięk ma całkiem fajny jak się rusza na spiętym wisko :norty: Tylko nie jeździj zbyt długo, ani nie wkręcaj na zbyt wysokie obroty, bo łopaty mogą się urwać i zamieszania narobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany. Powinien chodzić luźno jak silnik zimy, a zapinać się na stałe to przy 30 stopniach w korku (z moich obserwacji po wymienie na nowy).


Ale przyznaj, że dźwięk ma całkiem fajny jak się rusza na spiętym wisko :norty: Tylko nie jeździj zbyt długo, ani nie wkręcaj na zbyt wysokie obroty, bo łopaty mogą się urwać i zamieszania narobić.

 

Na zimnym jak zakręcę ręką to zrobi z pół obrotu i staje. No przyznaję, że dźwięk budzi respekt :mrgreen: , ale szczerze to już tak troche jeżdżę z tym niesprawnym wisko i może tak być, że pompa już po dupie dostała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odkręć i usłyszysz czy coś się zmieniło w odgłosie.

 

A wisko z jakiej firmy brać?

Problem jest w tym, że jak było źle przechowywane to niezależnie jakiej firmy kupisz, może nie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.