Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW e39 530d mam od dłuższego czasu problem z silnikiem. Mianowicie wcześniej na zimnym paliła trochę dłużej niż normalnie ale na ciepłym to nie szło zapalić. Ale teraz to i na zimnym mam problem spory zapalić. Jedyne co sprawdziłem to przy przekręceniu na zapłon gdzieś jakby powietrze syczało.
Opublikowano
Sprawdz cisnienue wstepne jesli jest ok to test przelewowy wtryskow (10min roboty)
Opublikowano
Fizycznie wpinasz wezyki + menzurki w przelewy wtryskow i odpalasz auto. Mozesz też spojrzeć na korekty wtryskow ale czesto przekłamują.
Opublikowano
Fizycznie wpinasz wezyki + menzurki w przelewy wtryskow i odpalasz auto. Mozesz też spojrzeć na korekty wtryskow ale czesto przekłamują.

Chodzi mi o to ja sprawdzić ciśnienie wstępne bo mówisz że jeżeli będzie ok to wtedy sprawdzać wtryski

Opublikowano
Inpa podłączysz i wszystko bedzie widać. Spróbuj tez zacisnąć weżyk przy zaworku zwrotnym paliwa (pod maska) lub odepnij wtyczke przy filtrze paliwa. Jeśli odpali to masz za niskie cisnienie. Ale raczej stawialbym na wtryski jesli wczesniej nie palil tylko na cieplym :)
Opublikowano
Inpa podłączysz i wszystko bedzie widać. Spróbuj tez zacisnąć weżyk przy zaworku zwrotnym paliwa (pod maska) lub odepnij wtyczke przy filtrze paliwa. Jeśli odpali to masz za niskie cisnienie. Ale raczej stawialbym na wtryski jesli wczesniej nie palil tylko na cieplym :)

Dobra na początku na zimnym jak odpiąłem wtyczke od filtra to za drugim zaskoczyła przejechałem się zagrzałem i tak samo odpiąłem i nic z tego. Kaslneła raz.

Opublikowano
Wg mnie któryś wtrysk leje. Zrob test przelewowy jesli nie umiesz podjedz do kogos na warsztat duzo to raczej nie kosztuje ;)
Opublikowano
Inpa podłączysz i wszystko bedzie widać. Spróbuj tez zacisnąć weżyk przy zaworku zwrotnym paliwa (pod maska) lub odepnij wtyczke przy filtrze paliwa. Jeśli odpali to masz za niskie cisnienie. Ale raczej stawialbym na wtryski jesli wczesniej nie palil tylko na cieplym :)

Ale nie jestem pewien czy to wtryski bo jak mówiłem gdzieś przy pompie wtryskowej syczy powietrze. Wiec wydaje mi się że tam się układ może zapowietrzać. A tego nigdy nie było. Wycieków też nie ma

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, kręcisz się w kółko. Po omacku możesz tylko pogorszyć, bo nie zapniesz jakiejś wtyczki dokładnie, którą odłączysz, itp. i nie będziesz wiedział co się stało. Musisz sprawdzić podstawowe parametry pracy i błędy, żeby wiedzieć czego potem dotknąć. Test przelewowy zrobisz jak będzie za niskie ciśnienie na listwie CR.

 

...jak mówiłem gdzieś przy pompie wtryskowej syczy powietrze. Wiec wydaje mi się że tam się układ może zapowietrzać.

Jak się będzie zapowietrzał to znaczy, że jest nieszczelność i będzie walić ropą nawet w kabinie. Pompa jest sucha z zewnątrz ? Tam w pobliżu są wężyki podciśnienia, może z nich ucieka powietrze.

Opublikowano
Kolego, kręcisz się w kółko. Po omacku możesz tylko pogorszyć, bo nie zapniesz jakiejś wtyczki dokładnie, którą odłączysz, itp. i nie będziesz wiedział co się stało. Musisz sprawdzić podstawowe parametry pracy i błędy, żeby wiedzieć czego potem dotknąć. Test przelewowy zrobisz jak będzie za niskie ciśnienie na listwie CR.

 

...jak mówiłem gdzieś przy pompie wtryskowej syczy powietrze. Wiec wydaje mi się że tam się układ może zapowietrzać.

Jak się będzie zapowietrzał to znaczy, że jest nieszczelność i będzie walić ropą nawet w kabinie. Pompa jest sucha z zewnątrz ? Tam w pobliżu są wężyki podciśnienia, może z nich ucieka powietrze.

Pompa sucha w kabinie też nie wali ropą

Opublikowano
Sprawdz te wtryski. Dlaczego nie podejrzewasz wtryskow skoro nawet nowe zdarzają sie wadliwe nie mówiąc już o regeneracjach..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po co sprawdzać wtryski skoro nie wiadomo czy paliwo do nich dopływa ? Jak nie ma ciśnienia wstępnego to na sprawnych wtryskach też nie odpali.
Opublikowano
Sugeruje sie tym ze wczesniej na cieplym nie chciala palic ( na plaka pewnie by odpalila). Pozatym przy takich akcjach komputer to podstawa glupie cisnienie sprawdzic i bledy to pierwszy krok przy takich objawach :p
Opublikowano
Jechać do kogoś na komputer dać 50zl w lape i niech sprawdzi wszystko po kolei.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie ! Albo dołożyć, kupić kabel i nie trzeba jeździć, tym bardziej, że podobno już nie odpala :D Ostatnio na Alle widziałem jakieś polskie kable za 69 zł.
Opublikowano
A po co sprawdzać wtryski skoro nie wiadomo czy paliwo do nich dopływa ? Jak nie ma ciśnienia wstępnego to na sprawnych wtryskach też nie odpali.

Wychodzi na to że najlepiej będzie najpierw zrobić pełną diagnostykę pod kompem

Opublikowano
Dokładnie ! Albo dołożyć, kupić kabel i nie trzeba jeździć, tym bardziej, że podobno już nie odpala :D Ostatnio na Alle widziałem jakieś polskie kable za 69 zł.

Kabel mam i obd ale n blutetooth to chyba nie za wiele na tym sprawdzę xd

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż zdjęcie, ale jak masz ELM327, iCar lub podobne to nie będzie działać w ogóle, bo w M57 nie ma jeszcze standardu OBD2 mimo, że już jest takie gniazdo. Benzyna, owszem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Pokaż zdjęcie, ale jak masz ELM327, iCar lub podobne to nie będzie działać w ogóle, bo w M57 nie ma jeszcze standardu OBD2 mimo, że już jest takie gniazdo. Benzyna, owszem.

Dobra rozrusznik jak go zawiozłem to gościu myślał że to z samochodu który nie jeździ XD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.