Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!


Kolejna Mka w moim zyciu :) skusilem sie na Import z Japonii nie dlatego żeby było tanio ale auto było zadbane.. i co? Nie do końca tego oczekiwałem... auta prawie bezwypadkowe itp. Pierwsza przygoda zaczęła się po rozladowaniu Akku.. czyli wyskoczyło wspomaganie, silnik nie rowno chodził, nawigacja się restartuje ciągle... po naładowaniu Akku wspomaganie wróciło, navi niestety nie ciągle w trybie ładowania. Kolejny problem: wczoraj pierwszy raz wyjechałem autem na ulicę i auta dziwnie jedzie tzn silnik itp ok tylko przy jechaniu na biegu bez gazu auto bardzo silnie zwalnia.. na luzie się toczy więc nie hamulce zapieczone itp. Miałem już raz E60 M5 i raczej tak nie powinno być. Jazda na obojętnie jakim biegu po puszczeniu gazu tak jakby był lekko wciśnięty pedal hamulca. Miał może ktoś już.kiedys taki przypadek ? Ewentualnie jakiś naprawdę godny polecenia warsztat na Śląsku który zajmuje się topowo BMW i M.

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sumie Ruda Śląska Dunikowskiego 8 . W necie są normalnie do znalezienia . Ja tam byłem co prawda 2x na kodowanie lamp ale oni tylko BMW robią i mają wiedzę . Opcjonalnie jest w Katowicach za multeximem z tyłu jest też serwis tylko BMW . Tego nie znam bo nie korzystałem z ich usług .


W tych autach sprawny akumulator to podstawa . 90 % problemów znika . W sumie każde BMW po 2005 dostaje szajby jak akumulator czy alternator niedomaga . Przy problemach z zasilanie wspomaganie jest wyłączone . Nawigacja albo się powiesiła albo padła poprostu .One padają i tyle .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mam M5 z Japonii (bo nigdzie indziej dziś nie dostaniesz jej z sensownym przebiegiem).


Nie narzekałem na początku, ale to jak auto chodzi po serwisie a przed, to zupełnie inne samochody. Przed pracami chodziło topornie, teraz jest dynamiczne, reaguje na gaz jak M-ka, jeździ i skręca jak M-ka.


Poszło:

- panewki, 50 tys przebiegu ale nie ma co zwlekać IMO,

- wszystkie płyny w każdy elemencie auta (hamulcowy, olej silnikowy, dyfer, skrzynia, etc),

- wszytskie filtry,

- nowy aku oryginał,

- nowy termostat oryginał,

- drobnica jak jakieś węże, gumy etc.


To nad czym się zastanawiam tylko, to jak auto zabezpieczać np na zimę, kiedy nim nie jeżdżę - co robicie? Odpinać po prostu aku (+ zabezpieczyc klapę, bo jak sie zamknie bez aku, to juz jej nie otworze ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli masz możliwość to chyba lepiej podpiąć C-teka takiego który utrzymuje aku ciagle w odpowiedniej kondycji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli masz możliwość to chyba lepiej podpiąć C-teka takiego który utrzymuje aku ciagle w odpowiedniej kondycji.

 

Możesz podać gdzie coś takiego dostać? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.