Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kata jutro wywalam , mam juz strumienice zrobiona .. myslisz ze ten czujnik by tyle problemow robil ?? Hmm sie okaze .. jutro zdejme caly wydech i zobacze ile wtedy dmucha turbo
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobra Panowie .. jest .. w końcu udało się ogarnąć .. przyczyna kat czy tam dpf rożnie piszą .. problemem byla ta pucha po środku od wydechu :) .

Teraz samochod lata aż miło .. co najlepsze jezdzilem rok na hybrydzie i modzie na 240km i 550 nm ..

Wiecie co jest najlepsze ? Furka lepiej sje zbiera na fabrycznej mapie i turbo niz z tym modem wiec jestem mega zadowolony :)) ma taka kite ze szok teraz ,dziekuje wszystkim za słowa i myśli które tu zostawilismy .

Temat moze jeszcze sie komus przyda gdy bedzie mial problem z mocą gdy trubo bedzie pompowalo max 1.6 bara i bedzie mułowate to zacznijcie od tego . Po wywaleniu kata rowniez zaczelo pokazywac cisnienie wsteczne itp

Opublikowano

Bez dpf zawsze jest dymek jak dasz spod na 1-2-3.


Gdyby było inaczej nie montowaliby fabrycznie dpf w tych samochodach.


A hybrydy to żadnej nie miales, bo ten silnik mając 240 koni 550 niuta bez zmiany intercoolera by sie zagotował.


Myślisz, ze wstawisz sobie hybrydę i jezdzisz z super mocą jak gdyby nigdy nic? Na seryjnych gratach? Hehehhe tak tak.

Opublikowano

A Ty najlepiej wiesz czytajac forum brawo Ty, znawca co siedzi pod maska u każdego po czytaniu. Wyobraźnie masz ogromną .. nie marnuj talentu i diagnozuj i naprawiaj przez internet wszystko :)

Skoro gość od regeneracji takie coś powiedział to chyba się zna tym bardziej,że nie jest to firma kogucik z zadupia jakiegoś. Jak znasz się lepiej to otwieraj działalność i działaj .. nie marnuj się haha xD.

Tunner zmieniał mapę i widział co i jak było ustawione i powiedział,że miała w okolicach 230-240 koni i miedzy 500 a 550 nm .. ale Ty wiesz lepiej bo siedzisz w domu cały czas, czytasz forum i zerkasz przez okno na swoje zagazowane e36 1.6 turboLPG.

Opublikowano
Jest tu takich kilku znawców od tematów wszelakich, nie ma się czym przejmowac, w tego typu aucie nawet nie siedział, konkretnego egzemplarza nie widział, ale kolega mu mówił ze każdy diesel musi dymić, a wiadomo kolega Google (bo ciężko o kolegów jeżeli wyjście z domu to wyjście na forum internetowe) zawsze nieomylny i wszystko wie o wszystkim.
Opublikowano
Jest tu takich kilku znawców od tematów wszelakich, nie ma się czym przejmowac, w tego typu aucie nawet nie siedział, konkretnego egzemplarza nie widział, ale kolega mu mówił ze każdy diesel musi dymić, a wiadomo kolega Google (bo ciężko o kolegów jeżeli wyjście z domu to wyjście na forum internetowe) zawsze nieomylny i wszystko wie o wszystkim.

Trafiłeś w samo sedno :) forum jest od pomagania i rozwiązywania problemów a nie wylewania sztucznych informacji i mądrowania bez pojęcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.