Skocz do zawartości

Modyfikacja układu wydechowego 330i / gdzie?


masssakra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam jakiegoś warsztatu w okolicach Wrocław, Poznań który był by wstanie zrobić wydech do 330i żeby brzmiał!

Z zachowaniem Gpf'u i katalizatora

Coś w ten deseń!


Może jest tu ktoś kto już modyfikował wydech i posiada jakieś sprawdzone info typu. Koszta, co się da, sprawdzony warsztat?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szukam jakiegoś warsztatu w okolicach Wrocław, Poznań który był by wstanie zrobić wydech do 330i żeby brzmiał!

Z zachowaniem Gpf'u i katalizatora

Coś w ten deseń!


Może jest tu ktoś kto już modyfikował wydech i posiada jakieś sprawdzone info typu. Koszta, co się da, sprawdzony warsztat?

Pozdrawiam

 

Zachowując gpf raczej trzeba zapomnieć i delikatnym strzelaniu i popierdywaniach. Ale rozumiem że chodzi o zachowanie gwarancji.

W mg motorsport zrobią coś takiego za 4500 netto:

dźwięk od 22:10 minuty

to ten sam silnik co w g20 330i więc powinien brzmieć w bardzo zbliżony sposób

Rozmawiałem jeszcze o wydechach Bastuck i gość mówił że do 235i wstawiali wydech cat back (wymiana od katalizatora do końca- gpf wylatuje ) i auto nie sypało żadnymi błędami, ale cena była już duża bo 14k.

Niebawem mają robić wydech cat back w 440 to będzie wiadomo czy będą błędy czy nie:)

W remusie powiedzieli mi że wywalenie gpf wiąże się z błędami koszt również 14 k.

Na chwilę obecną jedyną pewną przeróbką w rozsądnej cenie którą znalazłem jest mg motorsport (auto trzeba zostawić u nich na dwa dni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachar, znam i oglądam :)


Ja właśnie mam wersję jeszcze przed tym jak przykręcili śrubę. Jakieś tam bulgotanie jest tylko cicho!


Widzę że jesteś mocno zorientowany, wycinając gpf'a tracisz gwarancję na wydech czy na wszystko?


4500 może być warte, tym bardziej że na żywo brzmi to na pewno lepiej



Dzięki za ainfo i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachar, znam i oglądam :)


Ja właśnie mam wersję jeszcze przed tym jak przykręcili śrubę. Jakieś tam bulgotanie jest tylko cicho!


Widzę że jesteś mocno zorientowany, wycinając gpf'a tracisz gwarancję na wydech czy na wszystko?


4500 może być warte, tym bardziej że na żywo brzmi to na pewno lepiej



Dzięki za ainfo i pozdro

 

Mi w serwisie powiedzieli że jak wymienię wydech końcowy to stracę gwarancję na wydech a w rozmowie w cztery oczy że w ogóle nikt w to nie będzie wnikać ale nikt mi tego na papierze nie da.

Pozbywając się gpf trzeba będzie kodować (nie wierzę w tą opowieść że w 235i wycieli i było wszystko ok:)) i wtedy masz po gwarancji.

W 330 tłumik jest łączony wiec wymienisz końcowy i jak jedziesz na serwis i masz jakieś obawy to podmieniasz na oryginał, trochę to śmieszne i pracochłonne :) ale taką opcję masz. W340 jest gorzej bo tłumik jest w jednym kawałku i do wymiany końcowego trzeba oryginał ciąć nieodwracalnie:)

Więc w mojej ocenie mg motorsport jest dobrym kompromisem w szczególności w 330 ze względu na możliwośc powrotu do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

 

Co do gwarancji to tak, tylko powtarzam to są ustalenia ustne nikt Ci pod tym się nie podpisze oficjalnie.

Jeżeli chodzi o wydech końcowy w 330 to nie trzeba go ciąć on jest łączony mogą być jakieś zawirowania z klapami bo jest chyba opcja użycia klap z oryginalnego wydechu lub nowych ale tego musisz się dokładnie u nich dopytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego co wiem BMW robi wydechy w całości i mają znaczenia na rurach (takie kropeczki) żeby wiedzieć gdzie trzeba uciąć w razie uszkodzenia.

I w tedy te części z serwisów prawdopodobnie pasują idealnie.


Więc chyba wszyscy mamy całe wydechy chyba że ktoś ma końcowy performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego co wiem BMW robi wydechy w całości i mają znaczenia na rurach (takie kropeczki) żeby wiedzieć gdzie trzeba uciąć w razie uszkodzenia.

I w tedy te części z serwisów prawdopodobnie pasują idealnie.


Więc chyba wszyscy mamy całe wydechy chyba że ktoś ma końcowy performance

 

Faktycznie masz rację Na filmie dokładnie wszystko widać :



Sugerowałem się tylko serwisówką mój błąd :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

 

Co do gwarancji to tak, tylko powtarzam to są ustalenia ustne nikt Ci pod tym się nie podpisze oficjalnie.

Jeżeli chodzi o wydech końcowy w 330 to nie trzeba go ciąć on jest łączony mogą być jakieś zawirowania z klapami bo jest chyba opcja użycia klap z oryginalnego wydechu lub nowych ale tego musisz się dokładnie u nich dopytać.

 

Mogą klapy wziąć z oryginała, ale wtedy reszta idzie na puszki bo to wycinają jak z nimi rozmawiałem swego czasu. A klapy od nich to ekstra kasa z tego co pamiętam.


Woltan, a Ty już odebrałeś swojego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

 

Co do gwarancji to tak, tylko powtarzam to są ustalenia ustne nikt Ci pod tym się nie podpisze oficjalnie.

Jeżeli chodzi o wydech końcowy w 330 to nie trzeba go ciąć on jest łączony mogą być jakieś zawirowania z klapami bo jest chyba opcja użycia klap z oryginalnego wydechu lub nowych ale tego musisz się dokładnie u nich dopytać.

 

Mogą klapy wziąć z oryginała, ale wtedy reszta idzie na puszki bo to wycinają jak z nimi rozmawiałem swego czasu. A klapy od nich to ekstra kasa z tego co pamiętam.


Woltan, a Ty już odebrałeś swojego ?

 

Tak odebrałem po 10 miesiącach oczekiwania :)


Gość z mg mówił że klapy wycięte z oryginału działają na bank a problemy mogą być z kalpami dostawianymi przez nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

 

Ja bym z takiego założenia nie wychodził, jeśli dojdzie do jakiejś poważnej awarii, gdzie koszt bedzie liczony w 10xtys zł to oni staną na głowie żeby udowodnic że to ten wydech jest winny i gwarancja nie uznana....Znam taki przypadek,gdzie w M340i był wymieniany silnik cały ,nie miał oczywiście wymienianego wydechu ale wiem że miał dużo przepychania z BMW Polska żeby mu uznali.Więc nie radze traktować czyiść słów powaznie,jak nie ma na papierze to lepiej sie nie bawić w modyfikacje albo być przygotowanym na sporye wydaki w razie W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli pełna gwarancja znika jeżeli ktoś będzie grzebał w kompie, a jeżeli ingerujemy w układ wydechowy to tylko na niego tracimy gwarancję, jeśli dobrze rozumiem.


Jak stracę gwarancję na wydech to nic, tam raczej się nic nie powinno dziać a i tag go będą musieli pociąć bo nie ma nigdzie łączenia. Od przodu do samego końca jest w jednej czesci czyli to nie uniknione :cool2:

Tylko jeszcze poszukam informacje odnośnie błędów w razie gdybym chciał się gpf'a pozbyc

 

Ja bym z takiego założenia nie wychodził, jeśli dojdzie do jakiejś poważnej awarii, gdzie koszt bedzie liczony w 10xtys zł to oni staną na głowie żeby udowodnic że to ten wydech jest winny i gwarancja nie uznana....Znam taki przypadek,gdzie w M340i był wymieniany silnik cały ,nie miał oczywiście wymienianego wydechu ale wiem że miał dużo przepychania z BMW Polska żeby mu uznali.Więc nie radze traktować czyiść słów powaznie,jak nie ma na papierze to lepiej sie nie bawić w modyfikacje albo być przygotowanym na sporye wydaki w razie W.

 

I tu jest wlasnie problem, też jestem zdania że jak coś poważnego się uszkodzi to mogą klienta dojechać nawet za wydech koncowy.

Prawdopodobieństwo zaistnienia takiej sytuacji jest małe ale jednak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to patologia polskich ASO, coś wymienisz i próbują ci zabrać gwarancje na całe auto. Zgodnie z przepisami unijnymi (dyrektywa) jest to nielegalne i na zachodzie nie ma z tym problemu, ale w polsce polscy janusze w polskich ASO i na siłę szukają problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, chyba trzeba mieć to na uwadze że zmiana wydechu pozbawi nas całkowitej gwarancji :mad2:

 

Nie ma czegoś takiego jak anulowanie całej gwarancji.

W momencie wystąpienia usterki, producent chcąc odmówić naprawy, musi udowodnić, że nasza ingerencja w samochód przyczyniła się do tej konkretnej awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, chyba trzeba mieć to na uwadze że zmiana wydechu pozbawi nas całkowitej gwarancji :mad2:

 

Nie ma czegoś takiego jak anulowanie całej gwarancji.

W momencie wystąpienia usterki, producent chcąc odmówić naprawy, musi udowodnić, że nasza ingerencja w samochód przyczyniła się do tej konkretnej awarii.

 

Czyli teoretycznie rzecz biorąc zmieniając układ wydechowy w "prawdziwym wyspecjalizowanym warsztacie " gdzie inny układ wydechowy nie ma możliwości spowodować jakich kolwiek szkód jesteśmy bezpieczni.

Czyli wszystko w temacie! Czas na zmiany :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli teoretycznie rzecz biorąc zmieniając układ wydechowy w "prawdziwym wyspecjalizowanym warsztacie " gdzie inny układ wydechowy nie ma możliwości spowodować jakich kolwiek szkód jesteśmy bezpieczni.

Czyli wszystko w temacie! Czas na zmiany :mrgreen:

 

No nie zapędzałbym się aż tak daleko w tej interpretacji :) Po prostu po wymianie wydechu nikt nie może odmówić Ci naprawy podnośnika do szyb, ale już elementy jednostki napędowej mogą być problematyczne i może konieczna być walka.


Z punktu widzenia BMW, na potrzeby gwarancji jedyny "prawdziwy wyspecjalizowany warsztat" to ich ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, chyba trzeba mieć to na uwadze że zmiana wydechu pozbawi nas całkowitej gwarancji :mad2:

 

Nie ma czegoś takiego jak anulowanie całej gwarancji.

W momencie wystąpienia usterki, producent chcąc odmówić naprawy, musi udowodnić, że nasza ingerencja w samochód przyczyniła się do tej konkretnej awarii.

 

Czyli teoretycznie rzecz biorąc zmieniając układ wydechowy w "prawdziwym wyspecjalizowanym warsztacie " gdzie inny układ wydechowy nie ma możliwości spowodować jakich kolwiek szkód jesteśmy bezpieczni.

Czyli wszystko w temacie! Czas na zmiany :mrgreen:

 

Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał nie zabiorą Ci gwarancji na zawieszenie ale na wydech, silnik , turbo, osprzęt tak. Każdy wymieniony wydech o których mówimy zwiększa przepływ spalin wyższa jest temperatura i teoretycznie i praktycznie można uszkodzić w/w podzespoły. Jak piz@#*dnie coś drogiego w naprawie to jeżeli będą chcieli to dojadą użytkownika bez problemu, oni maja pieniądze żeby ciągać się miesiącami nawet w sądzie ja nie mam. Naprawy poważniejsze takiego 340 to nie są 1-2k tylko prawdopodobnie 20k.

Ja dałem na luz - chyba :mrgreen: bo jeszcze się zastanawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.