Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od kilku tygodni borykam się z problemem.drgania (wibracji) na kierownicy przy hamowaniu tarcze i klocki są nowe przejechane ok 3tys km dotarte z wielką ostrożnością i pojawia się problem kiedy są zimne hamują gładko kiedy rozgrzane czasem trzęsie kierownica czasem nie jakiś czas temu wibracje ustały po kilku gwałtownych i mocnych hamowaniach lecz znowu się pojawiają jedni mówią tarcze inni łożyska a jeszcze inny mechanik że mocowania amortyzatorów nie zawsze ten problem się zdarza najbardziej odczuwalny jest w trybie Eco gdy przełączę na sport jakby problem ginął choć nie do końca , wszystkie tuleje są nowe samochód kapryśny jadę do mechanika wszystko ok mechanik jedzie i mówi że jest ok na drugi dzień wsiadam kilka hamowaniu i czuć impulsy na kierownicy jakby przerywane hamowanie .czy ktoś może pomoże ?? Może ktoś miał podobny problem BMW to F10 535d xdrive .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od pomiaru bicia piast a potem tarcz.
Opublikowano

W moim przypadku zacząłem odczuwać problem bicia mimo zestawu hamulców Dark Performance + EBC Yellowstuff i dokonałem tego, do czego przymierzałem się bardzo długo - czyli zrzuciłem runflaty Pirelli P7, które pokazywały po 8-10 kg niewyważenia na teście drogowym. Założyłem nowiutkie Hankooki bez runflatu i jak ręką odjął :) Można przy 200 km/h hamować, grzać i co się chce - ani pół drgnięcia :)


Więc polecam od szczegółowego przeglądnięcia zestawu opon, później geometrii jeżeli są one nienaturalnie zużywane :)

A przede wszystkim zrobić test drogowy i sprawdzić jakie są wartości niewyważenia, ale właśnie przy teście drogowym.

Opublikowano
W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć tarcze. To że nowe o niczym nie świadczy. Jeżeli po założeniu miały bicie to ich pokrzywiło.
Opublikowano
Sprawdzę te piasty i tarcze choć na starych tarczach i klockach bicia nie było co do opon to wyrzuciłem runflat i teraz mam p7 Pirelli wzmacniane fakt od razu lepszy komfort jazdy nigdy więcej runflat. Spróbuję podjechać do zakładu co sprawdza i przetacza tarcze na piastach tylko czy odrazy wymieniać klocki skoro przejechane mam na nich coś koło 3tys km ?? Dzieki za pomoc.
Opublikowano
Od kilku tygodni borykam się z problemem.drgania (wibracji) na kierownicy przy hamowaniu tarcze i klocki są nowe przejechane ok 3tys km dotarte z wielką ostrożnością i pojawia się problem kiedy są zimne hamują gładko kiedy rozgrzane czasem trzęsie kierownica czasem nie jakiś czas temu wibracje ustały po kilku gwałtownych i mocnych hamowaniach lecz znowu się pojawiają jedni mówią tarcze inni łożyska a jeszcze inny mechanik że mocowania amortyzatorów nie zawsze ten problem się zdarza najbardziej odczuwalny jest w trybie Eco gdy przełączę na sport jakby problem ginął choć nie do końca , wszystkie tuleje są nowe samochód kapryśny jadę do mechanika wszystko ok mechanik jedzie i mówi że jest ok na drugi dzień wsiadam kilka hamowaniu i czuć impulsy na kierownicy jakby przerywane hamowanie .czy ktoś może pomoże ?? Może ktoś miał podobny problem BMW to F10 535d xdrive .

 

a zdradził byś jaki masz zestaw klocki/tarcze, jakie firmy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.