Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to z racji tego, że jestem dość młody (24 l.), pewnie zostanę przy g20, choć też sobie cenię komfort, ale nie chcę też mocno nadwyrężać budżetu firmy na dobrze wyposażoną 5tkę

a na wyższe klasy zostawie sobie czas na później może... ;)

Chcę odczuwać frajdę z jazdy, ale kiedy mam długą trasę do pokonania, chcę żeby mnie ona nie męczyła.

Moje G30 530ix M-sport czarny szafir

Jeśli szukasz zespołu na wesele, to zapraszam!

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
G20 jest naprawdę bardzo komfortowa i cicha, także nie będziesz żałował. Weź tylko akustyczne szyby.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co jest takiego zlego w fotelach w G20 tych Mpakietowych. Mam dobrane ledzwie, jest tez regulowana szerokosc oparcia, podparcie ud wysuwane. Fotel raczej obszerny. Ok, G30 ma lepsze, ale bez przesady. Jezdzi sie naprawde ok, mam wariant Alcantara/Sensatec. Bylem sceptycznie nastawiony, bo sporo sie przewijalo tych wlasnie zlych slow o fotelach w G20 - dla mnie sa w porzadku.
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co jest takiego zlego w fotelach w G20 tych Mpakietowych. Mam dobrane ledzwie, jest tez regulowana szerokosc oparcia, podparcie ud wysuwane. Fotel raczej obszerny. Ok, G30 ma lepsze, ale bez przesady. Jezdzi sie naprawde ok, mam wariant Alcantara/Sensatec. Bylem sceptycznie nastawiony, bo sporo sie przewijalo tych wlasnie zlych slow o fotelach w G20 - dla mnie sa w porzadku.

 

Dupiszcze jest twarde, wąskie i źle wyprofilowane. Któryś z forumowiczów oddał samochód do salonu ze stratą.

Opublikowano

Mialem ostatnio G20 w Mpak na felgach 19’, z fotelami Mpakowymi wlasnie, w skórze.

Zrobilem dwie trasy 3.5h po A i S. Bylo naprawde bardzo wygodnie - brakowalo mi podparcia ledzwiowego (coz taki egzemplarz), ale poza tym fotele byly naprawde ok.


Zawiasem tez bylem zaskoczony na plus. W teorii preferuje komfort, ale swietnie jezdzilo sie ta trojka. Precyzyjnie, przyklejona do drogi.


Dalej czekam na swoje G30, ale po tym czasie z G20 konkluzja z zona byla taka, ze trojka by nam wystarczyla (a w sumie to 4GC <3).

Opublikowano
Dupiszcze jest twarde, wąskie i źle wyprofilowane. Któryś z forumowiczów oddał samochód do salonu ze stratą.

 

Ja potwierdzam, te fotele z M pakietu są tragiczne, ani sportowe, ani tym bardziej komfortowe. Jak dla mnie to nawet stary Seat Leon miał lepsze fotele. Jak ktoś jest "większy", czyli ma około 190 i waży 90 kg jak ja, to powinien zdecydowanie zastanowić się nad opcją "Sportowe fotele przednie M". Koniecznie skóra, bo ta podstawowa skajka i szmata nie nadaje się nawet do obicia siedzenia w ciągniku.

Opublikowano
To zobacz sobie fotele M w g20 ;) sportowe fotele alcantara / materiał są wg mnie wygodne a fotele M są mega twarde i siedzisz jak na stołku.
Opublikowano
To zobacz sobie fotele M w g20 sportowe fotele alcantara / materiał

 

No ale ja dokładnie o tym mówię:


$_131.JPG


tego typu fotele mam w swojej G20 i są jak dla mnie tragiczne. Notoryczne bóle pleców, źle i nierówno wyprofilowane siedziska + ta tkanina pod którą zawsze, ale to zawsze podwija mi się koszulka. Nie polecam, zdecydowanie.


Natomiast, miałem okazję siedzieć w tych fotelach (sportowe fotele M):


$_59.JPG


no I to jest zupełnie inna klasa. Warte każdej złotówki, w porównaniu z fotelami z pakietu M.

Opublikowano

Ja dokładnie mówiłem o tych samych fotelach. Siedziałem w tych i w tych. Jezdzilem w alcantarach (tylko że z pełną elektryczną regulacją i ledźwiami - tu na zdjęciach podesłałeś regulację manualną), jestem podobnych gabarytów jak napisałes i nie miałem żadnych problemów. Natomiast siedziałem w M3 z tymi fotelami M i były maksymalnie twarde. Pytałem się też o opinie ludzi, którzy je mają i potwierdzali, że te fotele nie nadają się na trasy 300km+.


Wg mnie to kwestia 100% indywidualna i nie można dawać osądów że coś jest ogólnie niewygodne lub wygodne zwłaszcza jeśli chodzi o fotele. Dla kogoś będą wygodne, dla kogoś nie - ile ludzi tyle opinii, kręgosłupów, wad ciała, sylwetek itd.

Opublikowano
Jak dla mnie fotele standardowe w wersji M są mega spoko. Jechałem 1000 km w jedną stronę i na nic nie mogłem narzekać.
Opublikowano
Ja miałem ostatnio okazję pojeździć po 2 dni samochodami z dokładnie tymi samymi fotelami które są wyżej, w jednej G21 była Alcantara z Sensateciem na zwykłych sportowych a w drugim Vernasca czarna na fotelu sportowym M, szczerze mówiąc to nie zauważyłem specjalnie róznicy w wygodzie między nimi podczas zwykłej jazdy po mieście na średnich odcinkach (~20km). Te bardziej sportowe oczywiście odrobinę lepiej trzymają, ale różnica nie jest prawie w ogóle odczuwalna jeżeli się o tym ciągle nie myśli. Zauważyłem natomiast, że te w pełnej skórze podczas minionych upalnych dni były nieznośne jeżeli chodzi o stopień nagrzewania się w słońcu. Ostatecznie w swojej konfiguracji zdecydowałem się właśnie na alcantarę w Mpakowych zwykłych fotelach sportowych, za to dobrałem sobie światła Laserowe. Co do G30 żeby nie być totalnie off-topic to fotele komfortowe są z totalnie innej bajki i jakby były możliwe do wzięcia w G20 raczej bym się dwa razy nie zastanawiał. :mrgreen:
Opublikowano

Też na początku bardzo narzekałem na sportowe fotele w G20.


I problem jednak leżał w moich przyzwyczajeniach oraz w źle ustawionym fotelu. Ustawiłem w końcu dobrze fotel (kąt siedziska i kąt oparcia) w taki sposób, żeby plecy i uda przylegały całe do fotela. Dodatkowo dup.a zawsze mocno cofnięta do punktu stycznego na środku fotela. Regulację mam ręczną.


Dodatkowo zaznaczę, że mam 186cm wzrostu i fotel mam podniesiony do góry w taki sposób, żeby pomiędzy głową na podsufitką weszły 4 palce mojej dłoni jak siedzę prosto.


Natomiast jest jedna rzecz, która moim zdaniem w tych fotelach jest pomyłką, przeszycia na siedzisku (te dwa wzdłuż), które miały być chyba stylistycznie super, a efekt jest taki, że wrzynają się po prostu w dupę.

O ile mam jeansy - to luz, ale nie daj boże ubiorę coś cieńszego czy dresy, to wrażenie jest jakbym ciągle coś miał w tylnych kieszeniach. Po prostu WTF.

Opublikowano


Natomiast jest jedna rzecz, która moim zdaniem w tych fotelach jest pomyłką, przeszycia na siedzisku (te dwa wzdłuż), które miały być chyba stylistycznie super, a efekt jest taki, że wrzynają się po prostu w dupę.

O ile mam jeansy - to luz, ale nie daj boże ubiorę coś cieńszego czy dresy, to wrażenie jest jakbym ciągle coś miał w tylnych kieszeniach. Po prostu WTF.

 

O którym obiciu fotela mówisz? Podstawowym Alcantara/Sensatec czy może Vernasca?

Opublikowano
To nie ma znaczenia, wykrojniki są te same. Więc czego nie wybierzesz - przeszycie i krój fotela pozostają bez zmian.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Chciałem dołączyć do dyskusji i nie zakładać nowego tematu.

Potrzebna porada ludzi użytkujących oba modele. Do tej pory jeździłem MB C klasa W 204 Lift 7 lat dlatego nie miałem styczności z BMW.

Oczywiście dylemat G20 czy G30, rozważam zakup g30i 252 km 2018 lub g20i 2019 184 km (z chęcią podkręcenia ponad 200 km)

Cena zakupu max 120.000 zł  na 3-4 latka używania.

Zakładam przebieg max 170.000 km. Rocznie 8-10 tys. miasto 90% i 10% trasa co nie przekroczy 210-220 tys. przy sprzedaży. Chyba łańcuch rozrządu wytrzyma do tego przebiegu?

Samochód który kupię będzie na pewno zweryfikowany totalnie, ale nie znam technicznie tych modeli i zapewne nie zwrócę na wszystko uwagi przy zakupie, a i tak reszta wyjdzie po kilku miesiącach użytkowania.

Normalna jazda bez pałowania czasami tylko przyciśniecie na prostej, ewentualnie trasa wakacje.

Nie chodzi o prestiż, doznania z jazdy, wyposażenie itd. bo to mam już zweryfikowane ale temat gdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Bolączki tych samochodów, oczywiście używanych po gwarancji gdzie może być drogo.

Przejrzałem forum i jest tego dużo. Przyznam że trochę zgłupiałem, jedni się wycofują z BMW inni chwalą. 

Interesuje mnie opinia czy warto w to iść i cieszyć się samochodem czy będzie to studnia bez dna i stanie u mechaników w kolejce, a tanio nie będzie.

Mam kapitał na eksploatacje ale bez przesady ( 6-7 letnie samochody powinny jeszcze być w miarę użytkowalne).

Drobne usterki i eksploatacja to zrozumiałe. Ale wymiana tarcz co 6 miesięcy lub problemy z klimą, kierownicą itd.  to trochę słabo. 

Pytanie czy warto zakochać się marce BMW czy porzucić? wiem że jednoznacznie może być trudne do ustalenia ale każdy kto użytkuje markę BMW wie więcej niż ja.

Będę wdzięczny za rzetelne opinie. Pozdrawiam

 

 

Opublikowano

Częściowo odpowiedziałeś sobie na zadane pytanie. Ale tak generalnie nie możesz liczyć na uzyskanie odpowiedzi. Niestety. 

Co z tego, że ktoś Ci tu napisze, że jemu działa wszystko bez problemu od lat - uwierzysz cześkowi z internetu? A inny powie, że jemu się sypie i jakie z tego wnioski wciągniesz? Tutaj na forum masz okazję wymienić się opiniami z kilkunastoma anonimowymi internautami z czego połowa Ci coś ściemni, połowa przesadzi z ocenami, a jeszcze część nie miała ani jednego ani drugiego auta, tylko rzuca opiniami, bo twierdzi, że się zna. A użytkowników samochodów są setki tysięcy. Jakie znaczenie ma opinia jednego z tych setek tysięcy na temat wad w jego samochodzie albo napisana przez niego anegdota o kuzynie kolegi. 

Z samochodami jest trochę jak z upodobaniem do określonego stylu ubierania się, muzyki czy ulubionego śniadania - każdy ma swój gust i swoje powody. 

Ale co do aut to moim zdaniem G30 po lifcie jest piękna, a 4-letnie G20 to model sprzed liftingu, wygląda już staro no i to małe autko. G30 w mojej ocenie starzeje się wolniej. Ja bym wybrał G30 pod względem samej bryły, wnętrza i funkcjonalności, wyciszenia, komfortu. To są auta z dwóch lig.

Umów się na jazdę próbną gdzieś w salonie z używkami BMW i wypróbuj oba modele i zdaj się na własną intuicję. 

Opublikowano (edytowane)

 

Godzinę temu, LukaszXxx1 napisał(a):

Chciałem dołączyć do dyskusji i nie zakładać nowego tematu.

Potrzebna porada ludzi użytkujących oba modele. Do tej pory jeździłem MB C klasa W 204 Lift 7 lat dlatego nie miałem styczności z BMW.

Oczywiście dylemat G20 czy G30, rozważam zakup g30i 252 km 2018 lub g20i 2019 184 km (z chęcią podkręcenia ponad 200 km)

Cena zakupu max 120.000 zł  na 3-4 latka używania.

Zakładam przebieg max 170.000 km. Rocznie 8-10 tys. miasto 90% i 10% trasa co nie przekroczy 210-220 tys. przy sprzedaży. Chyba łańcuch rozrządu wytrzyma do tego przebiegu?

Samochód który kupię będzie na pewno zweryfikowany totalnie, ale nie znam technicznie tych modeli i zapewne nie zwrócę na wszystko uwagi przy zakupie, a i tak reszta wyjdzie po kilku miesiącach użytkowania.

Normalna jazda bez pałowania czasami tylko przyciśniecie na prostej, ewentualnie trasa wakacje.

Nie chodzi o prestiż, doznania z jazdy, wyposażenie itd. bo to mam już zweryfikowane ale temat gdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Bolączki tych samochodów, oczywiście używanych po gwarancji gdzie może być drogo.

Przejrzałem forum i jest tego dużo. Przyznam że trochę zgłupiałem, jedni się wycofują z BMW inni chwalą. 

Interesuje mnie opinia czy warto w to iść i cieszyć się samochodem czy będzie to studnia bez dna i stanie u mechaników w kolejce, a tanio nie będzie.

Mam kapitał na eksploatacje ale bez przesady ( 6-7 letnie samochody powinny jeszcze być w miarę użytkowalne).

Drobne usterki i eksploatacja to zrozumiałe. Ale wymiana tarcz co 6 miesięcy lub problemy z klimą, kierownicą itd.  to trochę słabo. 

Pytanie czy warto zakochać się marce BMW czy porzucić? wiem że jednoznacznie może być trudne do ustalenia ale każdy kto użytkuje markę BMW wie więcej niż ja.

Będę wdzięczny za rzetelne opinie. Pozdrawiam

 

 

A dlaczego nie rozważasz obu samochodów w tej samej wersji silnikowej 30i? Niestety zawsze w przypadku samochodów używanych jest ryzyko trafienia gorszego egzemplarza. Zadbane egzemplarze z mniejszym przebiegiem zwykle są tez odpowiednio droższe, wtedy to ryzyko jest mniejsze. W obu modelach np. przy takim przebiegu może uszkodzić się amortyzator adaptacyjny jeśli są w to wyposażone, wtedy koszt wymiany jest nie mały.... G30 - duża limuzyna z lepszym komfortem , G20 - limuzyna klasy średniej o sportowym zacięciu. Jakbym miał wybrać tylko jeden samochód to dla mnie 3 jest wystarczająca i bez względu na budżet 5 bym nie kupił. Po prostu jestem wyleczony z dużych samochodów do jazdy po Krakowie, wole za to bardziej żwawy model, którym się wszędzie wcisnę, a mniejszy bagażnik kompensuję biorąc kombi. Z kolei gdybym siedział na wsi/mniejsze miasto to nawet bym X7 mógł jeździć, ale mimo wszystko lepiej bym się czuł w mniejszym samochodzie. Jak widzisz każdy ma inną sytuację, inny egzemplarz pod względem awaryjności, inaczej dba o samochód, ma różny styl jazdy co ma też wpływ na zużycie. Nie da się tego przeliczyć zero jedynkowo i doradzić drugiej osobie. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Dziękuję za udzielenie odpowiedzi, zdaję sobie sprawę że to pytanie typu jak zarobić milion złotych.

Odnośnie jazdy, jeździłem tymi samochodami nawet G20 z 2023 za 170 tys. i jeszcze rozważam czego potrzebuję jeżeli chodzi o komfort czy praktyczność.

Bardziej martwi mnie awaryjność tych pojazdów.

Silniki tak 30i jak najbardziej wszystko zależy od dostępności na rynku mam już coś upatrzonego.

Dla mnie oba samochody są dosyć nowe i ładnie się prezentują nie mówimy to o golasach tylko przynajmniej M zewnętrzny.

Zazwyczaj kupuję 5-6 letnie i nie napalam się na nowe bo wiem, że mam ograniczony budżet. Mimo, że nowe to zawsze nowe.

Serce bije bardziej do G30 wiadomo przestronnie ale też nie za dużo w środku względem G20 i linia boczna jest super. Skusił bym się bardzo.

Ale patrzę racjonalnie, wkurza mnie jak mam coś minimalnego nie tak z autem i już dostaję frustracji.

Dodatkowo kolejki u mechaników, przy czym nie każdy potrafi to naprawić więc po co pruć portfel jak można tego uniknąć.

Żadna marka nie jest idealna i wszystko się psuje ale bez przesady, lista potencjalnych usterek jest tak długa jak papier toaletowy hehe.

Opublikowano

Nikt Ci nie da gwarancji, że w Twojej używce nie padnie coś nietypowego, kosztownego. Tutaj wielu osobom coś chrobocze i strzela pod podwoziem przy cofaniu na skręconych kołach w xdrive. Komuś coś dzwoni w słupku. Innemu systemy nie działają prawidłowo. No nie zgadniesz co i kiedy może się wydarzyć. 

 

Opublikowano

Stałem przed podobnym dylematem i tam gdzie spokojnie wybrałem 330d to w przypadku 5 ograniczałbym się do 2.0d.

niestety budżet na fajne g20 nie jest wystarczający na g30 no chyba,że wolimy większe auto,ale skromnie wyposażone więc w takim wypadku g20 nie ma podjazdu do g30. 
 

szukałem aut w premium selection na terenie UE i możliwie jak najniższy przebieg. Niestety 99,9% aut jest serwisowanych wedle komputera co w przypadku BMW a szczególnie silników benzynowych nie wróży zbyt dobrze. Dodatkowo od jakiegoś czasu już nie ma 12 miesięcy 30 tys km tylko wydłużyli do 24 miesięcy. Więc jak ktoś nie robił przebiegu to serwis co dwa lata. Filtry też mają ustawiony chory interwał a olej w skrzynii biegów czy xdrive to nawet nie jest przewidywany. 
To niestety wpływa na to,że ludzi spotykają niespodziewane i drogie awarie. 

Dlatego ja polecam słuchać rozsądku a nie serca i z cierpliwością poszukać auta z jak najniższym przebiegiem. Bo takie z dotartym silnikiem i krótszymi serwisami to tylko możesz nabyć od pasjonatów i to ten 0,1 %,ale wtedy każdy sobie krzyczy parę zł więcej za to,że o auto dbał. 
 

Mały przebieg to klucz do w miarę sensownego i spokojnego użytkowania aczkolwiek nie zawsze.Dzisiejsze auta premium mają bardzo krótką żywotność i niestety BMW jest też tego sztandarowym przykładem. Najlepiej te auta po prostu użytkować przez parę lat i nie brać na głowę kwestii związanych z wymianą drogich podzespołów czy szukaniem sensownych mechanikow. 

 

 

Opublikowano

Może w takim przypadku jeżeli chodzi o 3 to rozważ nów auto. Jak już kładziesz na stole to 120 000 pan to i kolejne 50k znajdziesz.
A przy obecnej motoryzacji to się może okazać serwis auta przez te 4 lata....

Natomiast co do wyboru 3 vs 5... To już Twoje wizualne podejście. Ja wybierając oceniałem wszystko, i sdzcególnie środek 5 mnie raził w oczy. Konkretnie ten doklejony tablet. Nie lubię takich rozwiązań. Dlatego bardzo mi się podobało pre lci. Dostałem LCI, ale tu ten telewizor jest stylistycznie dla mnie bardziej spójny. 

Ponadto, pomiędzy 3 a 5 nie było już takiej przepaści w środku jeżeli chodzi o ilość miejsca jak bym oczekiwał. 

Idź w to, co się bardziej podoba, bo inaczej zawsze będziesz patrzył z nostalgią za niespełnionym wyborem.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, LukaszXxx1 napisał(a):

Dziękuję za udzielenie odpowiedzi, zdaję sobie sprawę że to pytanie typu jak zarobić milion złotych.

Odnośnie jazdy, jeździłem tymi samochodami nawet G20 z 2023 za 170 tys. i jeszcze rozważam czego potrzebuję jeżeli chodzi o komfort czy praktyczność.

Bardziej martwi mnie awaryjność tych pojazdów.

Silniki tak 30i jak najbardziej wszystko zależy od dostępności na rynku mam już coś upatrzonego.

Dla mnie oba samochody są dosyć nowe i ładnie się prezentują nie mówimy to o golasach tylko przynajmniej M zewnętrzny.

Zazwyczaj kupuję 5-6 letnie i nie napalam się na nowe bo wiem, że mam ograniczony budżet. Mimo, że nowe to zawsze nowe.

Serce bije bardziej do G30 wiadomo przestronnie ale też nie za dużo w środku względem G20 i linia boczna jest super. Skusił bym się bardzo.

Ale patrzę racjonalnie, wkurza mnie jak mam coś minimalnego nie tak z autem i już dostaję frustracji.

Dodatkowo kolejki u mechaników, przy czym nie każdy potrafi to naprawić więc po co pruć portfel jak można tego uniknąć.

Żadna marka nie jest idealna i wszystko się psuje ale bez przesady, lista potencjalnych usterek jest tak długa jak papier toaletowy hehe.

Co do awaryjnością to również niestety jeśli poczytasz zalecenia niezależnych warsztatów BMW to olej zmiana najlepiej co 10k, ewentualnie 15k przy dużej ilości tras i lekkim traktowaniu samochodów. Po 60k olej skrzynia, dyfry i xDrive jeśli jest. Dodatkowo przez okres eksplautacji, super jeśli właściciel pozwolił się rozgrzać samochodowi przed bardziej dynamiczna jazda. Już o samym stylu jazdy nie wspominając. Niektórzy kierowcy lubią dynamiczna jazda, ale unikają dziur slalomem, progi przejeżdżają całkowicie dohamowując. Regularnie sprawdzają samochód pod kątem mechanicznym czy autokorozyjnym na własną rękę przy okazji wymiany np. opon, jak cos jest nie tak to poprawiaja, a to tez nie sa jakies duze koszty. Taki samochód może mieć 150 czy 200 tys. km i będzie na pewno w dobrym stanie. Z drugiej strony kupisz jakąś 2 letnia używke z przebiegiem 80km, olej zmieniany co 30k. Oczywiście tylko zmieniony w silniku. Właściciel wyszedł z założenia, że ma np. najem to o ten samochód oczyscie mniej dba bo jest gwarancja i po 2 latach się zegna. Wtedy jak wiadomo, większą szansa na problemy. A wizualnie może być wszystko w porządku... Loteria, z tym że czytając ogłoszenia widać jak ktoś o samochód dbał, ale zawsze cena będzie wyższa. Natomiast nie wszyscy to doceniają, część ludzi nie ma świadomości jak ważny jest serwis. Kupują jak najtańsze samochody z serwisem według wytycznych aso z przebiegiem 150k, a potem narzekanie: usterka xDrive trzeba naprawić kilka tysięcy, skrzynia szarpie trzeba naprawić kilka tysięcy i.t.p.

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Uwielbiam takie podpowiedzi… chce wydać 120 a ktoś mu palnie co tam dorzuć 5 dych i bierz nowe. 

Jak kupujesz auto za 800-1 mln to te 50 tys może być łatwo osiągalne,ale tu? Każesz mu dołożyć prawie 1/3 żeby miał teoretycznie więcej spokoju? 
 

co do g20 mogę służyć pomocą i jakąś poradą. Generalnie w tym budżecie masz pole manewru,ale też nie jakoś spektakularnie duże. Jak zależy Ci też na wyposażeniu a budżet ogranicza rozejrzyj się za 330e. Często w Holandii można trafić wypasioną wersję włącznie z deską w skórze. 318/320 bym odpuścił tylko i wyłącznie z racji na późniejszą odsprzedaż. Zawsze po latach to co zaczynało cennik jest najmniej porządane 

Opublikowano
1 minutę temu, eSzet94 napisał(a):

Uwielbiam takie podpowiedzi… chce wydać 120 a ktoś mu palnie co tam dorzuć 5 dych i bierz nowe. 

Jak kupujesz auto za 800-1 mln to te 50 tys może być łatwo osiągalne,ale tu? Każesz mu dołożyć prawie 1/3 żeby miał teoretycznie więcej spokoju? 
 

co do g20 mogę służyć pomocą i jakąś poradą. Generalnie w tym budżecie masz pole manewru,ale też nie jakoś spektakularnie duże. Jak zależy Ci też na wyposażeniu a budżet ogranicza rozejrzyj się za 330e. Często w Holandii można trafić wypasioną wersję włącznie z deską w skórze. 318/320 bym odpuścił tylko i wyłącznie z racji na późniejszą odsprzedaż. Zawsze po latach to co zaczynało cennik jest najmniej porządane 

Są jakieś oficjalne statystyki jakieś w jakich % rzędach wielkości się sprzedaja poszczególne wersję silnikowe? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.07.2021 o 07:22, AX77 napisał(a):

 

Dupiszcze jest twarde, wąskie i źle wyprofilowane. Któryś z forumowiczów oddał samochód do salonu ze stratą.

Miałem wcześniej pare G20/G21. Teraz trafiła się znowu.

Nie wiem jak to... bo wcześniej na to nie zwracałem uwagi (fotele Sport zawsze). Ale tym razem... no te siedzisko niezbyt mi pasuje.

A dodatkowo zawieszenie M - dla mnie za twarde 😞 Flaki mi się obijają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.