Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W e60 nawet kluczyk całkowicie rozładowany z padniętym akumulatorkiem, otworzy Ci drzwi grotem i po włożeniu do stacyjki odpali auto.

Identycznie jak z tzw. kluczykami serwisowymi bez pilota.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest Ok

Zmierz napięcia na przewodach przekażnika sterowania silnika-moze jeszcze dzis go uruchmisz...

Opublikowano
To chyba k6300, zupełnie inaczej zobrazowane na zdjęciu niż jest w aucie. Ja mam 2 przekaźniki skrajnie z lewej strony, teraz, który pin, a który nie powinien mieć napięcia na zapłonie i bez?
Opublikowano
2 piny na przekaźniku mają 12v (ten cienki i ten na przeciwko niego, po drugiej stronie przekaźnika), a kolejne dwa nie mają. Nieważne czy z zapłonem czy bez, nic się nie zmienia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To puść mi na PW nr tel - wyśle Ci foto wtyczki ECU i posprawdzasz w niej napięcie i mase.Tak bedzie łatwiej...

Którego bieguna brakuje w gnieżdzie diagnostycznym?

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.