Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę, że to dobry tytuł, by zapytać o coś innego.

Co to za "patent? :shock:

patent.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest rura doprowadzająca powietrze do kompresora NIVO. Widziałem jeszcze takie patenty że na początku tej rury dokładany był filterek paliwa ?


Widzę , że ściągnąłeś zderzak?

Zwróć uwagę na dwa punkty.....

Pierwszy będzie dotyczył zabezpieczenia przed przetarciem a w późniejszym terminie przed korozją...

Jest to łączenie pomiędzy błotnikiem a zderzakiem

Drugi punkt to klejona część zderzaka do plastikowych prowadnic. To klejenie ma miejsce zaraz przy kole , czyli koniec zderzaka. U mnie tego nie było tak więc mogę domniemać, że ktoś tu już grzebał.... :twisted:





D55VkFQM


Aby zapobiec ścieraniu się lakieru pomiędzy poszyciem tylnego zderzaka (3) a ramą boczną (1), w obszarze niewidocznego połączenia należy nakleić folię ochronną (2) i (4).


Folia ochronna (2) to część ukształtowana, folia ochronna (4) to pasek foliowy (odniesienie do źródła BMW Parts Department).


Uwaga dotycząca instalacji:

Podczas klejenia folia ochronna nie może wystawać poza krawędź (5) ramy bocznej (1)







1VnXiYMGvI


1VnXcORlt2


1VnXXVBzdh


1VnXdjKto3


1VnXhxGwDk


1VnXR4gBbR


1VnXRjipFG


Notatka:

Klej nie może być nakładany w obszarze (A).

(A) = 10 mm

Klej nakładać tylko w obszarze (B).

(B) = 10 mm





Nałóż warstwę kleju (szerokość 10 mm, grubość 8 mm) blisko końca mocowania (1). Notatka:

Użyj kleju do szyb .

Nie umieszczaj pojazdu w myjni samochodowej przez następne 48 godzin.




Wciśnij nakładkę zderzaka na mocowanie.

Zmontuj pojazd.

Zetrzyj nadmiar kleju (1) w dół i wypełnij szczelinę (2).







  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Burza1234 :cool2:

Tę rdzę między zderzakiem a karoserią zauważyłem.

Zderzak będę jeszcze raz zdejmował. I nie tylko jego. Czekam na nowe części. Z tą folią świetny pomysł! Oczywiście rdzę trzeba usunąć i zabezpieczyć antykorozyjnymi środkami.

Miałem starsze modele BMW. Teraz ewidentnie widać, że nowe modele są wyłącznie dla pierwszych właścicieli. A będzie jeszcze gorzej. :(


Ps.Moje auto jest po przejściach. :cry: Jest chyba całe przekopane, malowane i szpachlowane, co już widać na zdjęciu.

Poprawek czeka mnie co niemiara. Na razie czytam wszystko o efkach. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co to za plastikowa część? Raczej z wnętrza.

Od wewnętrznej strony widnieje nr. RH 9918011504

7259464

25220010


Z6.jpg


Z4.jpg


Z5.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.